return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
Bussresa till Sensation White!
View this Thread in Original format
Glorie


Biljetterna till festen e slutsålda!


Lineup till WHITE Edition:

22.00 Marnix
0.00 Ferry Corsten
1.40 Armin van Buuren
3.20 Megamix
3.40 Marco V
5.20 Johan Gielen
reveal
vem har signat upp? jag är jävligt sugen
sipowitz
Signade upp mig för ett par timmar sen... fy fasiken va härligt det kommer bli! Sensation är ju trots allt sensation... =)

Men frågan är vad mer man ska åka på... dancevalley eller natureone...

Glorie, du har signat upp va?
reveal
det var världens lättaste beslut

nu har även jag signat upp mig :D


[jävligt djup röst] seeeeennssaaaaation [/jävligt djup röst]
ScuL
nu är jag nästan säkert att jag ska gå till Sensation White..

min bästa svenska kompis kommer ner till Holland den här sommaren..
hoppas att han kan bli här i samma helgen :)
tror inte att han har nånsin varit på sådana fester :p

i fjol gick jag till Black edition men musiken var liten tråkigt (bara Megamixen, Marco V och Dana var grymmt). Denna år låter Black edition även tråkigare alltså det e klart att jag föredrar White :)
Amnezia
hum blir lite smått intresserad, förfest för mystery kasnke...;)

men 600 för bilj??:eyes: rena england priserna ju.....va e d frågan om..:p hehe

länken till listan funkar inte tror jag...hum:conf:
ScuL
biljetterna är 55 euro precis.
man får 10 euro tillbax om man inte tar DVD:n lr abbonnemangen på ID&T magazine..
men jag vet inte hur de räkna med utlandare..
SWE_TRANCE
vill signa upp mig på stört!
MEN har inte cash till entrébiljetten just nu, hur länge brukar dom finnas kvar??
mindshooter
jag drar nog på detta.... men fan vilka priser ändå.... konstigt att inte bussen går från sthlm? då kostar det ännu mer att ta sig ner till linköping :\
zamson
inte från sthlm *buhu* d va lite tråkigt...jobbigt o ta sig till linköping som mind sa... blir ju minst 4-500 i extra kostnader??

mindshooter
*kallar på trancemobilen med stor spotlight försedd med mall av bil*

stevo, stevo, stevo ;)
reveal
steve ska med, inget snack om saken :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement