|
מכות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ragnarok |
רחוב העליה הראשונה 4, חדרה
.רוצים גם מיקוד? 38221
מי שבא, ברוך הבא
ורותם... אתה עדין מכוער רצחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Ragnarok |
אה, ובימים הקרובים אני כנראה לא יהייה פה... אבל אפשר לסדר משהו שבוע הבא
תהיו בקשר |
|
|
| Ragnarok |
אה, ולהנאתכם, תמונות אקסקלוסיביות של נשר
לא מומלץ לילדים קטנים ונשים בהריון
וגם
תהנו.. |
|
|
| nesher |
חחחח
איכס
שהיה לי שיער קצת ארוך |
|
|
| coby |
חחחחח הרוב הצביעו כן :)
תגיד לי מה אתה דפוק ?! .. מה אתה מחפש פה לריב עם אנשים
לך תעשן איזה ג'ויינט תרגע
מה אתם מתחילים לריב כמו ילדים קטנים ..
ונשר אתה כוסון לפי דעתי .. הייתי משחיל לך כל יום:tongue3 |
|
|
| Ragnarok |
| עם שיער קצר אתה עוד יותר מכוער :D |
|
|
| nesher |
ואל תשימו לב לתמונה השניה
זה הצילום הכי מגעיל בפוזה הכי דפוקה שיצא לי אי פעם בחיים
:\
בכל מקרה , רוצים תמונות של אלון הכוסון
יש שתיים בטר'ד של
Meet the crow
הוא המכוער האשכנזי הגבוה מעליי |
|
|
| Hell_Copter |
יש מצב אני בקרוב בחדרה לבקר ידידה...
אז בכיף אני יביא לך מכות... אין לי בעיה |
|
|
| Ragnarok |
סבבה כמו שאמרתי מקודם מי שבא ברוך הבא
והנה עוד תמונה מדהימה של נשר. הפעם עם שיער קצר
לא יודע מה איתך רותם, אבל אני הייתי שם את זה כאבטר פה
 |
|
|
| KrazyDJs |
וואלה אחותי גרה בחדרה...
אז אני יקפוץ :D |
|
|
| nesher |
כולכם מוזמנים אליי לאמבוש קטן וזריז
ואחר כך קצת מוזיקה שתייה ואוכל טוב
:D |
|
|
| Ragnarok |
סבבה נשר
אני מביא גם כיבוד קל ותחבושות בשבילכם |
|
|
|
|