|
מכות (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
יופי ילד מסכן נורא מענין אותנו מתי נרשמת
חבר'ה - כולם רשמו לעצמם מתי הוא נרשם לפורום ...
יאללה יא מסכן תעשה טובה קח הפסקה מהפורום פה ותן לנו
קצת חופש מהנטיות המיניות שלך ... |
|
|
| Ragnarok |
| ?ומה הקשר בין הנטיות המיניות שלי לפוסטים שלי |
|
|
| Ragnarok |
| ?אהה ועוד משהו... מי הצביע לא :) |
|
|
| -CosmicFire- |
שמתי לא כי אין לי רכב
אבל אם היה לי הייתה רואה אותי אצלך למטה |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חבר'ה - כולם רשמו לעצמם מתי הוא נרשם לפורום ...
|
d:D ne |
|
|
| Vortex_SA |
| תמיד כיף להרביץ למישהו שאתה לא מכיר :) |
|
|
| NyKoN |
חחח
רק עכשיו אני קורא
איזה צחוקים
אני לא יודע מה איתכם אבל אני רואה פחד בהודעות של מישהו פה...
:D |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by NyKoN
חחח
רק עכשיו אני קורא
איזה צחוקים
אני לא יודע מה איתכם אבל אני רואה פחד בהודעות של מישהו פה...
:D |
של מי:) :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ragancock
עזוב, אני לא יודע מה אתה מנסה לעשות, אבל זה לא הולך לך
ואולי אתה נרשמת ב-2001, אבל לא רק שזה לא מעניין אף אחד, גם אף אחד פה לא מכיר אותך אז מבחינתינו אתה חדש.
בכל מקרה, הייתי אומר שהתחלת איתנו ממש אבל ממש על רגל שמאל
וחכה חכה, יום אחד נעשה מפגש אצל רותם ואז נראה אותך גבר בלי המקלדת....
אידיוט, אין לך משהו יותר טוב לעשות מלהטריד פורומניקים?
טוב
נמאס לי
קיצר
לך תזדיין!
ו..... זהו
רועי, איפה הבאן????? :clown: |
|
|
| Ragnarok |
| quote: | | אני לא יודע מה איתכם אבל אני רואה פחד בהודעות של מישהו פה... |
הדבר האחרון שיש לי לפחד ממנו בחיים זה אנשים שמאיימים עליי באינטרנט
הבאתי לכם פרטים, כל אחד ממכם יכול היום לבוא אליי ולסגור עניין אם זה כ"כ מעצבן אותכם שאנשים שאתם לא מכירים צוחקים עליכם באינטרנט
| quote: | | וחכה חכה, יום אחד נעשה מפגש אצל רותם ואז נראה אותך גבר בלי המקלדת.... |
מפגש אצל רותם פחחחחח
בית עלוב בשכונה הכי עלובה בחדרה, שהיא עיר עלובה בפני עצמה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Ragnarok
מפגש אצל רותם פחחחחח
בית עלוב בשכונה הכי עלובה בחדרה, שהיא עיר עלובה בפני עצמה |
והנה הוא שוב חושב את עצמו מלך ומלכלך על רותם שלנו
תגיד לי, מרביצים לך בבית?
רותם, זה לא אמור להיות חבר שלך???
get rid of that zero and get yourself a hero!!! :rolleyes: |
|
|
|
|