|
מכות (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| arik |
| quote: | Originally posted by Ragnarok
סבבה נשר
אני מביא גם כיבוד קל ותחבושות בשבילכם |
או שלמדת קונג פו 17 שנה
או שאתה אחד מהזייני שכל הטובים שהכרתי!
בכל מקרה אני לא יבוא עד אליך
אני יגיד לך כבר עכשיו
אני ח-נ-ו-ן
אבל זה לא ממש מפריע מלהשתין עליך בקשת
ואם אתה כל כל מעוניין לקבל מכות אתה מוזמן לבקר אצלינו ברעננה
אני צח ורועי ומורן ביריונים
ותומר לא שחכתי אותך
פשוט שאתה לא ביריון:)
תוכל קצת:toothless |
|
|
| arik |
אני יפעיל עליו את כישורי הקפוארה שלי
מורן את כישורי האינפוזיה
רועי את כישורי החדר כושר
צח את כישורי התיקלוט למרות שגם צח סוס
ותומר ישלח את כלבו ששמו בישראל KILLER |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
ואם אתה כל כל מעוניין לקבל מכות אתה מוזמן לבקר אצלינו ברעננה
אני צח ורועי ומורן ביריונים
ותומר לא שחכתי אותך
פשוט שאתה לא ביריון:)
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גמרת לי על החיים עכשיו!!!!!!!!!!!!!!
אני פשוט נקרע עכשיו מצחוק!!!!!!
:haha: :stongue: :happy2: :crazy: :tongue3 :eyespop: :crazy: :stongue: :stongue: :disbelief :happy2: :crazy: :haha: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
:eyes: :eyes:
kobi kobi kobi |
לא לא לא לא לא !!!@#$%^@%^
היא מצורן!!!! לא מחדרה!!!!1
מחדרה זאת אחת אחרת!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אחי
למה אתה דפוק?
בשביל מה אתה מחפש צרות?
יש לך מושג איזה ביריונים יש כאן?
תראה לדוגמא את רועי....... תסתכל שניה ב
meet the crew
בתגובה האחרונה
הסוס עם הגופיה - זה רועי!!!
ועוד אתה צריך לראות אותו פנים מול פנים... הוא יותר מנופח במציאות מאשר בתמונה.....
ויש לו שדיים חבל על הזמן! ;)
בכל מקרה, אתה באמת רוצה מכות מדבר כזה???
לא, אני רציני איתך...... יום אחד אתה באמת תחטוף מכות בגלל שטויות כאלה.........
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
ואגב
רותם חתיך! אתה..... פחות...... :thepirate |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
הסוס עם הגופיה - זה רועי!!!
ועוד אתה צריך לראות אותו פנים מול פנים... הוא יותר מנופח במציאות מאשר בתמונה.....
ויש לו שדיים חבל על הזמן! ;)
|
ממממממממממ תודה... נראה לי :) |
|
|
| nesher |
חולה עליכם אחים שלי
:D
*edit*
ואחיות שלי
:D |
|
|
| Ragnarok |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
רותם חתיך! אתה..... פחות...... :thepirate |
כן.. זה למה הוא עוד מעט בן 19 ועדיין בתול
והפעם היחידה, והאחרונה שהוא נגע בבחורה הייתה בכיתה ח
*EDIT* אה כן, והיא הייתה שמנה *EDIT*
אולי הוא שומר את עצמו לאחת והיחידה... ואולי הוא באמת מכוער רצחחחח :) |
|
|
| nesher |
מה ?
הומו אתה אלוהים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ragnarok
כן.. זה למה הוא עוד מעט בן 19 ועדיין בתול
והפעם היחידה, והאחרונה שהוא נגע בבחורה הייתה בכיתה ח
*EDIT* אה כן, והיא הייתה שמנה *EDIT*
אולי הוא שומר את עצמו לאחת והיחידה... ואולי הוא באמת מכוער רצחחחח :) |
בוא נגיד את זה ככה...
גם אם הוא מצליח עם בנות וגם אם הוא לא זה ממש לא עניינך
אם אתה לא חבר שלו סבבה אחי שיהיה לך לבריאות
אבל אל תלכלך עליו ככה
זה פשוט להיות מסריח...
:rolleyes: |
|
|
| Ragnarok |
אני ממש לא בא להתעסק בענייני הבנות שלו
אני רק מציין עובדות |
|
|
|
|