return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
מכות (pg. 3)
View this Thread in Original format
arik
quote:
Originally posted by Ragnarok
סבבה נשר
אני מביא גם כיבוד קל ותחבושות בשבילכם

או שלמדת קונג פו 17 שנה
או שאתה אחד מהזייני שכל הטובים שהכרתי!

בכל מקרה אני לא יבוא עד אליך
אני יגיד לך כבר עכשיו
אני ח-נ-ו-ן
אבל זה לא ממש מפריע מלהשתין עליך בקשת

ואם אתה כל כל מעוניין לקבל מכות אתה מוזמן לבקר אצלינו ברעננה
אני צח ורועי ומורן ביריונים

ותומר לא שחכתי אותך
פשוט שאתה לא ביריון:)

תוכל קצת:toothless
arik
אני יפעיל עליו את כישורי הקפוארה שלי
מורן את כישורי האינפוזיה
רועי את כישורי החדר כושר
צח את כישורי התיקלוט למרות שגם צח סוס
ותומר ישלח את כלבו ששמו בישראל KILLER
Hell_Copter
quote:
Originally posted by arik
ואם אתה כל כל מעוניין לקבל מכות אתה מוזמן לבקר אצלינו ברעננה
אני צח ורועי ומורן ביריונים

ותומר לא שחכתי אותך
פשוט שאתה לא ביריון:)


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גמרת לי על החיים עכשיו!!!!!!!!!!!!!!
אני פשוט נקרע עכשיו מצחוק!!!!!!
:haha: :stongue: :happy2: :crazy: :tongue3 :eyespop: :crazy: :stongue: :stongue: :disbelief :happy2: :crazy: :haha: :stongue:
guetag
.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
:eyes: :eyes:
kobi kobi kobi


לא לא לא לא לא !!!@#$%^@%^
היא מצורן!!!! לא מחדרה!!!!1
מחדרה זאת אחת אחרת!!!
HyPeRSoNiC
אחי
למה אתה דפוק?
בשביל מה אתה מחפש צרות?
יש לך מושג איזה ביריונים יש כאן?
תראה לדוגמא את רועי....... תסתכל שניה ב
meet the crew
בתגובה האחרונה
הסוס עם הגופיה - זה רועי!!!
ועוד אתה צריך לראות אותו פנים מול פנים... הוא יותר מנופח במציאות מאשר בתמונה.....
ויש לו שדיים חבל על הזמן! ;)
בכל מקרה, אתה באמת רוצה מכות מדבר כזה???
לא, אני רציני איתך...... יום אחד אתה באמת תחטוף מכות בגלל שטויות כאלה.........
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:


ואגב
רותם חתיך! אתה..... פחות...... :thepirate
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
הסוס עם הגופיה - זה רועי!!!
ועוד אתה צריך לראות אותו פנים מול פנים... הוא יותר מנופח במציאות מאשר בתמונה.....
ויש לו שדיים חבל על הזמן! ;)


ממממממממממ תודה... נראה לי :)
nesher
חולה עליכם אחים שלי
:D

*edit*

ואחיות שלי
:D
Ragnarok
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC

רותם חתיך! אתה..... פחות...... :thepirate


כן.. זה למה הוא עוד מעט בן 19 ועדיין בתול
והפעם היחידה, והאחרונה שהוא נגע בבחורה הייתה בכיתה ח
*EDIT* אה כן, והיא הייתה שמנה *EDIT*

אולי הוא שומר את עצמו לאחת והיחידה... ואולי הוא באמת מכוער רצחחחח :)
nesher
מה ?
הומו אתה אלוהים

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ragnarok
כן.. זה למה הוא עוד מעט בן 19 ועדיין בתול
והפעם היחידה, והאחרונה שהוא נגע בבחורה הייתה בכיתה ח
*EDIT* אה כן, והיא הייתה שמנה *EDIT*

אולי הוא שומר את עצמו לאחת והיחידה... ואולי הוא באמת מכוער רצחחחח :)


בוא נגיד את זה ככה...
גם אם הוא מצליח עם בנות וגם אם הוא לא זה ממש לא עניינך
אם אתה לא חבר שלו סבבה אחי שיהיה לך לבריאות
אבל אל תלכלך עליו ככה
זה פשוט להיות מסריח...
:rolleyes:
Ragnarok
אני ממש לא בא להתעסק בענייני הבנות שלו
אני רק מציין עובדות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement