|
היום TIESTO concert
|
View this Thread in Original format
| sputnik_IL |
הלילה, הלילה , שמחה גדולה הלילה
אחרי ששמענו על זה
היום זה היום הגדול
!!!
הקונצרט של טיאסטו מהולנד:tongue3
25 אלף ברי מזל יהיו שם
:nervous:
האירוע יהיה 8 שעות סולו שלו:wtf:
יתחיל ב23:00 ועד 07:00 (שעון הולנד)
(בשביל שעון ישראל יש להוסיף שעה אחת קדימה)
אומרים כ
ID&T radio
ישדר 7 שעות משם:happy2:
והנה לכם תחנות רדיו:
הם משדרים באיכות של 128
http://www.mixes.nl/stream/
הם משדרים באיכות 128+160
http://www.ets-global.org/index.asp
וכמובן
www.id-t.com
הם משדרים באיכות של 64 :(
ורוב הפעמים השרת שלהם תפוס
נ.ב לפני טיאסטו שעתיים עם יוהן חילין
יום שמח
:tongue3 |
|
|
| KrazyDJs |
יאללה איזה כיף להם
טיאסטו 8 שעות רק שלהם
:D
מישהו יודע מתי זה בשעון ישראל ? |
|
|
| arik |
אדירררררררררררררררר
תודה אחי על המידע!!!! |
|
|
| sputnik_IL |
על פי הכרזה הזאת
22:00 פתיחת שערים
23:00 מתחיל
07:00 מסיים
כל זה לפי שעון הולנד
והנה לפי שעון ישראל
23:00 פתיחת שערים
00:00 מתחיל
08:00 מסיים
אני מקווה שתקשיבו ותקליטו
:tongue3 |
|
|
| NyKoN |
וואי יש סטייל רציני
בלי ספק
אני מת לשמוע
אבל אני לא אשאר ער מן הסתם עד 7
אני אשמע עד איזה 1 או 2 אולי |
|
|
| TTman |
פייייייייייייייייייי
בטח יהיה את
Andain
motorcycle
קיצר בטח יהיה את כל שתי הדיסקים שלו
אלוהים ישמוררררררר
אךךךךךךךך
חלוםםםםםםםם
?אבל מה, ראיתם את המחיר
75 יורו
זה איזה 400 ומשהו שקל |
|
|
| R.B.D |
ג"ון גילן מחמם?
אל תקפצו עלי אבל ניראה לי זה צריך להיות הפוך |
|
|
| Sniper |
פיייי איזה ליגה זה יהיה
יה' תחשבו כמה כסף טיסטו מקבל על זה!!! |
|
|
| Scorchio |
עדי הולך להיות שם
בעצם הוא כבר שם
והוא הולך לישון אצל
JPLoveParade |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by R.B.D
ג"ון גילן מחמם?
אל תקפצו עלי אבל ניראה לי זה צריך להיות הפוך |
מסכים במיליון אחוז |
|
|
| MoSH_MaN |
| שתוק שתוק , שתוק כבר |
|
|
| TTman |
באמת הגזמתם בזה שזה צריך להיות הפוך
?מה אתם בסדר
אני לא אומר שיוהאן גילן לא טוב
ההיפך הוא תותח, אני מת עליו...
אבל בחיית, טייסטו זה טייסטו
הגזמתם אחים שלי
אבל כל אחד והטעם שלו |
|
|
|
|