return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
היום TIESTO concert (pg. 2)
View this Thread in Original format
R.B.D
מה אתה אומר שתוק אם שמעת סט של טיאסטו שליפני 5 חודשים אתה בטח מכוסה גם היום וסך הכול אין לי מה להוסיף על זה שטיאסטו מקבל יותר מדי ריספקט
sputnik_IL
quote:
Originally posted by R.B.D
ג"ון גילן מחמם?
אל תקפצו עלי אבל ניראה לי זה צריך להיות הפוך



מצטער אולי לא הבנתם אותי

ליוהן חילין יש תוכנית ב
ID-T RADIO
בשם
Johan gielen - Lift Off
כמו שיש לארמין

יוהן לא מחמם אצל טיאסטו

ובקשר לכרטיס 75 יורו בשביל אירוע ענק אולי זה נראה מוגזם
אבל אני חושב שלא

נ.ב תחשב שאם היו מרימים הפקה הכזאת בישראל (
נגיד בחווה למשל
המחיר היה מגיע משהו כ700 שקל כרטיס כניסה


נ.ב חברה!!!!
הכניסה כאן היא
18+ ת"ז

אמן על ישראל
:eyespop:
-CosmicFire-
אני 100% לא ישמע כי
1. יש לי מחר מבחן
2. אני שונא את ה NYC LABEL הזה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by R.B.D
מה אתה אומר שתוק אם שמעת סט של טיאסטו שליפני 5 חודשים אתה בטח מכוסה גם היום וסך הכול אין לי מה להוסיף על זה שטיאסטו מקבל יותר מדי ריספקט


זה אירוע שונה!!!
זה יענו קונצרט
עם תזמורת והכל!!
ככה לפחות אני הבנתי...
sputnik_IL
הנה עוד תחנה

http://www.basicbeats.net
:crazy:
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה אירוע שונה!!!
זה יענו קונצרט
עם תזמורת והכל!!
ככה לפחות אני הבנתי...


ואללה ?
ענננק בדיוק רציתי לשאול מה ההבדל בין זה לסתם סט !

ואללה חייב לשמוע נשמע פצצה :)
Hell_Copter
תציצו פה חבר'ה

http://www.tranceaddict.com/forums/...%E9%E9%F1%E8%E5
Rising
עעעענננננקקקק
-------

אההה? טיאסטו צריך לחמם את ג'ילן ..מה נסגר איתכם?
ג'ון לא מתקרב לרמות של טיאסטו בכלל ואולי אבל רק אולי בעוד כמה שנים נראה אותו באופק..
אז סבבה יש לו תוכנית ...זה לא אומר כלום.

כל התארים שיש לו עכשיו... איך? מאיפה? סתם ?
לבנאדם מגיע את הכבוד ..
כמו שסאשה היה מקום 1 והגיע לו ככה גם טיאסטו ורבים וטובים..

יאללה נקווה שיצא טוב היום :)
sputnik_IL
quote:
Originally posted by Rising
עעעענננננקקקק
-------

אההה? טיאסטו צריך לחמם את ג'ילן ..מה נסגר איתכם?
ג'ון לא מתקרב לרמות של טיאסטו בכלל ואולי אבל רק אולי בעוד כמה שנים נראה אותו באופק..
אז סבבה יש לו תוכנית ...זה לא אומר כלום.

כל התארים שיש לו עכשיו... איך? מאיפה? סתם ?
לבנאדם מגיע את הכבוד ..
כמו שסאשה היה מקום 1 והגיע לו ככה גם טיאסטו ורבים וטובים..

יאללה נקווה שיצא טוב היום :)


שוב
יוהן לא מחמם את טיאסטו
יש ליוהן תוכנית ברדיו כמו לארמין
עכשיו הוא מנגן

את האמת אפשר להשוות את יוהן לטיאסטו
:crazy:
R.B.D
?ממה שאני שם לב יש הפסקה בין טראק וטראק זה הוא בהופעה עכשיו

?באיזה אתר שומעים הכי טוב
ID-T - אני באיזה חיבור פיראטי ל

Hell_Copter
quote:
Originally posted by R.B.D
?ממה שאני שם לב יש הפסקה בין טראק וטראק זה הוא בהופעה עכשיו

?באיזה אתר שומעים הכי טוב
ID-T - אני באיזה חיבור פיראטי ל


לא זה סתם מעבירים את הזמן עד ההופעה...
עוד 29 דקות
itamarsan
quote:
Originally posted by R.B.D
?ממה שאני שם לב יש הפסקה בין טראק וטראק זה הוא בהופעה עכשיו

?באיזה אתר שומעים הכי טוב
ID-T - אני באיזה חיבור פיראטי ל

אני תאמתתת שמוע באתר הראשון שפירסמו ונחמדדד לא יותר מיזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement