| sputnik_IL |
| quote: | Originally posted by R.B.D
ג"ון גילן מחמם?
אל תקפצו עלי אבל ניראה לי זה צריך להיות הפוך |
מצטער אולי לא הבנתם אותי
ליוהן חילין יש תוכנית ב
ID-T RADIO
בשם
Johan gielen - Lift Off
כמו שיש לארמין
יוהן לא מחמם אצל טיאסטו
ובקשר לכרטיס 75 יורו בשביל אירוע ענק אולי זה נראה מוגזם
אבל אני חושב שלא
נ.ב תחשב שאם היו מרימים הפקה הכזאת בישראל (
נגיד בחווה למשל
המחיר היה מגיע משהו כ700 שקל כרטיס כניסה
נ.ב חברה!!!!
הכניסה כאן היא
18+ ת"ז
אמן על ישראל
:eyespop: |
|
|