|
היום TIESTO concert (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
חזרתי הביתה באיזה 3 ככה...
אז דיברתי בטלפון איזה שעתיים ומשהו...
ואז באיזה 5 וחצי בערך התחלתי לשמוע את זה...
מבומרנג שמעתי עד שהסתיים בבייסיק ביטס
ובגלל הלאג שהיה לי לא שמעתי שם את בריט'ינג
אבל זיהיתי את קוטה - ווייטינג ישר ונגנבתי :)
קיצר... יש לי עכשיו מגן במעבדה בפיזיקה
תאחלו לי בהצלחה
ביי |
|
|
| LioR |
בהצלחה אחי!
והשעה עכשיו 7:41
ועדיין יש פה סט |
|
|
| YuVaL |
לא יודע מה איתכם
אבל אני שמעתי את הסט עד 4 בבוקר
והתאכזבתי
ID&T כל שניה דפקו את השידור
וזה היה מחריד מה שהלך פה... |
|
|
| R.B.D |
| דפקו את הסט הזה בדיוק כמו שהם דפקו את אינרסיטי id&t |
|
|
| Rising |
| אז מה אומרים? איך טיאסטו היה בסוף..בכללי? |
|
|
| KrazyDJs |
אז מה נסגר ?
מישהו יספר לנו איך היה או מה ?
אני בעיקרון לא שמעתי דקה מזה
פספתי הכל
היה לי היום מבחן מעצבן, אבל הספקתי לשמוע את החימום :D
יאללה..זה בטח יגיגע עוד איזה חודשיים לקאזזה, ואני יוריד |
|
|
| TTman |
אךךךךךךךךךךךך
אני בוכההההה, שאני לא שםםםם
אלוהיםםםםםםםם
אז ככה, יש לי חבר שהקליט את כל הסט
זה תפס איזה 400 מגה
הוא רוצה להעלות את זה לאיזה אפ.טי.פי, אבל הוא לא יודע לאן
וגם אני ממש לא יודע לאן להעלות
אז ככה שאם יש מישהו שיכול לעזור, אז סבבה |
|
|
| TTman |
אגבבב יש את הסט הזה
Tiesto_in_Concert-Live_at_Gelredome_Arnhem_(Holland)-3FM-SAT-05-11-2003-TWCLIVE
עכשיו צריך להשיג את זה איכשהו |
|
|
| -CosmicFire- |
לפי מה שאני רואה פה כל הטראקים היו שלו..
מזל שלא שמעתי למה הייתי משתגע.. |
|
|
| sputnik_IL |
אני בנתיים הקשבתי לתוכנית שהייתה לפני
שדרי ID-T זיינו בשכל
כאשר ברקע היה הסט של טיאסטו מאינרסיטי99
ומהסט עצמו אהבתי אותו
רק מה את
ID-
צריך לחלק ל2
הצוות של הרדיו
וצוות ההפקה
צוות הפקה שיחק אותה !!!:thepirate
לעומת זאת פילים ההולנדים ששיושבים באיזה חור נידח בהולנד וזיינים בשכל כל הזמן
וגם שלא נדבר על הפאשלה שהייתה להם
אני בעד לעלות את כל צוות
ID-T RADIO
על המוקד
בקשר לסט, אני הקלטתי אותו לעצמי:happy2: מאושר איתו,יותר מאוחר אני יוריד אותו מסודר ובאיכות
:tongue3
מומלץ ?? בטח!!! |
|
|
| luckystrike |
הסט כבר זמין בהאב
01_tiesto_in_concert-live_at_gelredome_arnhem_(holland)-3fm-sat-05-11-2003-twc.mp3
02_tiesto_in_concert-live_at_gelredome_arnhem_(holland)-3fm-sat-05-11-2003-twc.mp3
03_tiesto_in_concert-live_at_gelredome_arnhem_(holland)-3fm-sat-05-11-2003-twc.mp3
אבל לא הבנתי איפה הקונצרט פה ?
הוא הרי סתם מיקסס - חוץ מהקטע של השירה החיה בחלק
מהטראקים מה עוד היה כל כך מיוחד ?
לא הייתה פה תזמורת כמו שרועי אמר לא ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אבל לא הבנתי איפה הקונצרט פה ?
הוא הרי סתם מיקסס - חוץ מהקטע של השירה החיה בחלק
מהטראקים מה עוד היה כל כך מיוחד ?
לא הייתה פה תזמורת כמו שרועי אמר לא ? |
כנראה שלא
אבל היו כל מיני קטעים שאנדיין שרה וג'אן גונסטון שרה
והוא כל הזמן שם דברים מוזרים בין כל הפסקה...
עכשיו השידור הסתיים ב 7
מה ששמעת ב 7:40 זה משהו אחר ששמו...
סך הכל... יכול היה להיות יותר טוב... אבל חפיף :) |
|
|
|
|