return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
היום TIESTO concert
View this Thread in Original format
sputnik_IL
הלילה, הלילה , שמחה גדולה הלילה
אחרי ששמענו על זה
היום זה היום הגדול
!!!
הקונצרט של טיאסטו מהולנד:tongue3

25 אלף ברי מזל יהיו שם
:nervous:

האירוע יהיה 8 שעות סולו שלו:wtf:

יתחיל ב23:00 ועד 07:00 (שעון הולנד)
(בשביל שעון ישראל יש להוסיף שעה אחת קדימה)
אומרים כ
ID&T radio
ישדר 7 שעות משם:happy2:

והנה לכם תחנות רדיו:

הם משדרים באיכות של 128
http://www.mixes.nl/stream/

הם משדרים באיכות 128+160
http://www.ets-global.org/index.asp

וכמובן
www.id-t.com
הם משדרים באיכות של 64 :(
ורוב הפעמים השרת שלהם תפוס


נ.ב לפני טיאסטו שעתיים עם יוהן חילין


יום שמח
:tongue3
KrazyDJs
יאללה איזה כיף להם
טיאסטו 8 שעות רק שלהם
:D


מישהו יודע מתי זה בשעון ישראל ?
arik
אדירררררררררררררררר
תודה אחי על המידע!!!!
sputnik_IL


על פי הכרזה הזאת
22:00 פתיחת שערים
23:00 מתחיל
07:00 מסיים
כל זה לפי שעון הולנד

והנה לפי שעון ישראל
23:00 פתיחת שערים
00:00 מתחיל
08:00 מסיים

אני מקווה שתקשיבו ותקליטו
:tongue3
NyKoN
וואי יש סטייל רציני
בלי ספק

אני מת לשמוע
אבל אני לא אשאר ער מן הסתם עד 7
אני אשמע עד איזה 1 או 2 אולי
TTman
פייייייייייייייייייי
בטח יהיה את
Andain
motorcycle
קיצר בטח יהיה את כל שתי הדיסקים שלו

אלוהים ישמוררררררר
אךךךךךךךך
חלוםםםםםםםם

?אבל מה, ראיתם את המחיר
75 יורו
זה איזה 400 ומשהו שקל
R.B.D
ג"ון גילן מחמם?
אל תקפצו עלי אבל ניראה לי זה צריך להיות הפוך
Sniper
פיייי איזה ליגה זה יהיה
יה' תחשבו כמה כסף טיסטו מקבל על זה!!!
Scorchio
עדי הולך להיות שם
בעצם הוא כבר שם
והוא הולך לישון אצל
JPLoveParade
Scorchio
quote:
Originally posted by R.B.D
ג"ון גילן מחמם?
אל תקפצו עלי אבל ניראה לי זה צריך להיות הפוך



מסכים במיליון אחוז

MoSH_MaN
שתוק שתוק , שתוק כבר
TTman
באמת הגזמתם בזה שזה צריך להיות הפוך
?מה אתם בסדר
אני לא אומר שיוהאן גילן לא טוב
ההיפך הוא תותח, אני מת עליו...
אבל בחיית, טייסטו זה טייסטו
הגזמתם אחים שלי

אבל כל אחד והטעם שלו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement