|
איזה אשך אצלכם יותר נמוך??
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
מרגעים של שיעמום חשבתי לעצמי למה לא לעשות איזה סקר משעשע בניסיון לשבור קצת את הקרח
אז מה אתם אומרים???
:D :D :D :D :D :D :D
נ.ב.
אצלי שניהם באותו גובה..... למקרה שזה מעניין מישהו |
|
|
| Vortex_SA |
| תשמע זה תלוי באיזה יום אתה בודק אז רשמתי ששניהם באותו גובה... מעניין מי רשם שהשמאלי נמוך :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
תשמע זה תלוי באיזה יום אתה בודק אז רשמתי ששניהם באותו גובה... מעניין מי רשם שהשמאלי נמוך :) |
והמתח גובר.......
:D |
|
|
| nesher |
ידוע שאצל גברים בדר"כ האשך השמאלי יותר נמוך
אבל לא בהרבה בדרך כלל
מה שכן , לפעמים זה נראה באותו גובה
אבל שמרפים אותם לגמרי אחד יורד יותר למטה
:D |
|
|
| warpedd_ |
רגע אבל אצלי האשך השלישי נוטה שמאלה..
השאר בסדר |
|
|
| Rising |
| אני אבדוק ואגיד לכם :rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
אני גאה להגיד:
| quote: | Originally posted by arik
W-T-F??!!!! |
|
|
|
| TinkerbeL |
| טרד שבינסטי!!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
טרד שבינסטי!!!! |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אז זה יכלול גם חזה
איזה שד יותר נמוך
;)
פחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אז זה יכלול גם חזה
איזה שד יותר נמוך
;)
פחחחחחחחחחחחחחח |
:rolleyes:
וואי צריך להיות ממש ממש מסטול כדי לפתוח טרד כזה |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אז זה יכלול גם חזה
איזה שד יותר נמוך
;)
פחחחחחחחחחחחחחח |
חחח אתה יכול לענות בשביל טלי על השאלה הזאת?:conf: |
|
|
|
|