|
טיול שנתי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| LioR |
חחחחח אם אתה וחבר שלך הייתם עושים לי דבר כזה הייתי שובר לכם ת'ראש
שאני עייף אני לא שולט בעצמי...
בכל מקרה את הטיול של כיתה ו' אני לא ישכח וגם לא יובל או קובי
נסכם בכמה מילים!
1.) בריכה מחוממת
2.) אחלה חברה!
3.) הערוץ הגרמני ב4 לפנות בוקר!
רוצים הסבר קובי יובל תסבירו
:D |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
חחחחח, איזה קטנטנים משפריצים...
כשאני הייתי בכיתה ז ח לא היינו עושים דברים כאלה, ממש פושטקים
רק דבר אחד לא הבנתי בסיפור שלך:
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אחרי יומיים בלי מקלחת ושינה בחול עם שקי שינה שלא עובדים ואוהלים מסכנים שנפלו כל הזמן זה לא ממש שינה!!
|
איך שק שינה יכול לא לעבוד?
:conf:
חפיף, שמח שנהנת... |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כל התגובות המצחיקות האלה, נקרעתי
טוב קודם כל שמח שנהנת אחי, רק למה לעשות שטויות כאלה...זה לא מה שכיף בטיול
לי אין היסטוריה של טיולים שנתיים כי את רובם ביליתי בחדר מורים עושה עבודות מזדיינות, אבלללללל ב-2 טיולים שכן הייתי היה פשוט חוויה
ולמה לאנוס מישהי ימפגרים, זה לא משחק זה טראומה לכל החיים, פשוט מפגרים
מה אם נרגילה???? קססה משהו??? אבל לא, אתם מסניפים פאפריקה |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כל התגובות המצחיקות האלה, נקרעתי
טוב קודם כל שמח שנהנת אחי, רק למה לעשות שטויות כאלה...זה לא מה שכיף בטיול
לי אין היסטוריה של טיולים שנתיים כי את רובם ביליתי בחדר מורים עושה עבודות מזדיינות, אבלללללל ב-2 טיולים שכן הייתי היה פשוט חוויה
ולמה לאנוס מישהי ימפגרים, זה לא משחק זה טראומה לכל החיים, פשוט מפגרים
מה אם נרגילה???? קססה משהו??? אבל לא, אתם מסניפים פאפריקה |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אחי אתה עד כדי כך מופרע ואלללה ניראת לי ילד טוב ירושלים כזה אחיייי
בקיצר שמח שנהנת אחייי
ולי יש המון המון היסטוריה בטיולים שלי ועם אני אתחיל היום אני יסים בעוד המון זמןןן |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by itamarsan
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אחי אתה עד כדי כך מופרע ואלללה ניראת לי ילד טוב ירושלים כזה אחיייי
בקיצר שמח שנהנת אחייי
ולי יש המון המון היסטוריה בטיולים שלי ועם אני אתחיל היום אני יסים בעוד המון זמןןן |
אה? |
|
|
| itamarsan |
בוא נגיד ככה
נהנתי יותר מאשר השיכבה שלי נהנתה בטיולים של התיכון שלנו
הבנתוש??? |
|
|
| Rising |
הנוער של היום באמת מדרדר
:confused: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
הנוער של היום באמת מדרדר
:confused: |
חבל על הזמן כמה שהוא מדרדר...
מילא ילדות בכיתה ז'-ח' מזדיינות מרצונן החופשי
אבל ילדים בכיתה ח אונסים?!?! מי ישמע על כזה דבר????
צריך לסקול אותם באבנים...
ואני מקווה מאוד שהמורים יודעים שזה קרה קוסמיק... כי אם לא זה מחובתך להגיד את להם את זה!! |
|
|
| -CosmicFire- |
טוב קודם כל..
זה לא היה באמת ממש ממש ממש אונס כמו שרואים בשידור חוקר..
זה סתם חירמנו לה את הנשמה..
נרגילה וכל החרא הזה חבר שלי היה אמור להבא אבל השהוו אותו יום לפני..
חחח השק שינה לא עבד למה הוא דפוק
לא היה אפשר לפתוח לו את הריצ'רצ ובקושי היה אפשר לשכב עליו..
:] |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואני מקווה מאוד שהמורים יודעים שזה קרה קוסמיק... כי אם לא זה מחובתך להגיד את להם את זה!! |
המורים לא יודעים וכנראה גם לא ידעו..
הם לא ממש אנסו אותה והכניסו אותה להריון..
סתם
לא נראה לי שהחדירו לה את הזיין אפילו..
אבל כל שניה פתחו לה את הבגדים מול כולם והכל..
אבל גם היא דפוקה..
למה היא יכלה להעיף אותם או לצעוק כי המורה הייתה 20-30מטר משם...
היא סתם אמרה להם כל מני דברים אבל לא ממש התנגדה עד הסוף |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by itamarsan
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אחי אתה עד כדי כך מופרע ואלללה ניראת לי ילד טוב ירושלים כזה אחיייי
|
כשאני רוצה אני יכול להיות הכל :}
ובטיול הזה רציתי :}}
תנסו להכין תא כזה כמו שרשמתי ותראו מה תצאו...
מרוב שהייתי גמור בקושי יכלתי לעמוד רק יצאתי מהאוהל כבר נפלתי על חבר שלי |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
לא נראה לי שהחדירו לה את הזיין אפילו..
אבל כל שניה פתחו לה את הבגדים מול כולם והכל..
אבל גם היא דפוקה..
למה היא יכלה להעיף אותם או לצעוק כי המורה הייתה 20-30מטר משם...
|
שמע אחי אני לא מכיר אותך ממש
אבל אתם צריכים להתבגר מהשטויות האלה
בכל מקרה חטפתי עצבים ממה שכתבת
אם הייתי רואה משהו מנסה לעשות משהו כזה והייתי בסביבה הייתי מתערב לא משנה מה
מקסימום אתה קורא לאיזה מורה
נראה לי קצת בולשיט כל הקטע הזה
אבל בכל מקרה זה לא בסדר
אם הייתי רואה אותם הייתי דופק בהם
ילדים קטנים לא מבינים ששטויות כאלה דופקות את החיים
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
|
|