return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
טיול שנתי (pg. 4)
View this Thread in Original format
warpedd_
לילד עם הסיפור

אחי מה זה ההקטנת ראש הזאתי
אני לא מבין אותך אחי
באמא שלי ילדים דפוקים
מה אתה מפחד מאיזה שתי ילדים רק מלה ישר כל הפורום עולה עליהם

לדעתי אתה צריך לפנות למורה שלך לספר לה את הסיפור
כל מה שרשמת על זה שאתה לא מכיר אותה או לא אכפת לה ממנה זה לא לענין
תחשוב שזאת יכולה להיות אחות שלך או מישהי אתה מכיר
Flotser
quote:
Originally posted by warpedd_
לילד עם הסיפור

אחי מה זה ההקטנת ראש הזאתי
אני לא מבין אותך אחי
באמא שלי ילדים דפוקים
מה אתה מפחד מאיזה שתי ילדים רק מלה ישר כל הפורום עולה עליהם

לדעתי אתה צריך לפנות למורה שלך לספר לה את הסיפור
כל מה שרשמת על זה שאתה לא מכיר אותה או לא אכפת לה ממנה זה לא לענין
תחשוב שזאת יכולה להיות אחות שלך או מישהי אתה מכיר


ראסמי,
תחשוב זאתי אחות שלך מה לא היית עושה לשני הילדים הזונות האלה??

אז במקרה אח שלה לא היה שמה ליד לעזור לה
אבל מסכנה, עוד עושים לה את זה במקום פומבי זה השפלה פי כמה יותר גדולה
NyKoN
טוב חלאס עם הזיוני שכל

איזה חטיבה אתה????
-CosmicFire-
טוב דיי עם הקטע הזה...
אני לא מעודד אונס ולא שום חרא..
אם היא רוצה שתילך
אם חברות שלה רוצות שילכו ויגידו אני בקושי מכיר אותה כמעט ולא מדבר איתה בעצם בכלל לא..
יש לה מספיק חברות שיכולות ללכת ולספר...
מה הקטע של הלהעיף אותי מהפורום...
מה קשור הפורום לזה..
וגבר אם זאת היתה אחותי הם כבר היו מתים..
שתספר לאח שלה מה אני יגיד לך..
אם מישהו ילך לספר וידברו על זה וישאלו מי יודע והכל אני ידבר כי אני יודע שזה לא בסדר אבל באמת שאני לא רוצה להתחיל את כל הבלאגן הזה...
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
טוב דיי עם הקטע הזה...
אני לא מעודד אונס ולא שום חרא..
אם היא רוצה שתילך
אם חברות שלה רוצות שילכו ויגידו אני בקושי מכיר אותה כמעט ולא מדבר איתה בעצם בכלל לא..
יש לה מספיק חברות שיכולות ללכת ולספר...
מה הקטע של הלהעיף אותי מהפורום...
מה קשור הפורום לזה..
וגבר אם זאת היתה אחותי הם כבר היו מתים..
שתספר לאח שלה מה אני יגיד לך..
אם מישהו ילך לספר וידברו על זה וישאלו מי יודע והכל אני ידבר כי אני יודע שזה לא בסדר אבל באמת שאני לא רוצה להתחיל את כל הבלאגן הזה...


מה אתה מסכן?!
אתה יודע שזה לא בסדר
ובכל זאת אתה עדיין זוחל חזרה לחור שלך
ומפחד להגיד?!
Sniper
קוסמיק אני שתקתי עד עכשיו
אבל תגיד לי מה הקטנות האלה?!@$#
לך למורה שלך ותדבר איתה!!!
מיסכנה הילדה!! יואוו
אם זה היה קורה אצלנו בשיכבה והייתי נוכח לזה הייתי ניכנס בבן אדם ככ חזק!!!! מצידי לקבל מכות רצח אבל העיקר שיפסיק!
מה ניסגר איתך?!@#

אני לא רוצה להפחיד אותך
אבל אני חושב שאם תלא אומר למורה זה ניקרה
שותף לעבירה..
NyKoN
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
טוב דיי עם הקטע הזה...
אני לא מעודד אונס ולא שום חרא..
אם היא רוצה שתילך
אם חברות שלה רוצות שילכו ויגידו אני בקושי מכיר אותה כמעט ולא מדבר איתה בעצם בכלל לא..
יש לה מספיק חברות שיכולות ללכת ולספר...
מה הקטע של הלהעיף אותי מהפורום...
מה קשור הפורום לזה..
וגבר אם זאת היתה אחותי הם כבר היו מתים..
שתספר לאח שלה מה אני יגיד לך..
אם מישהו ילך לספר וידברו על זה וישאלו מי יודע והכל אני ידבר כי אני יודע שזה לא בסדר אבל באמת שאני לא רוצה להתחיל את כל הבלאגן הזה...


אתה אומר איזה חטיבה אתה או לא?! מה נסגר?!
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Sniper
קוסמיק אני שתקתי עד עכשיו
אבל תגיד לי מה הקטנות האלה?!@$#
לך למורה שלך ותדבר איתה!!!
מיסכנה הילדה!! יואוו
אם זה היה קורה אצלנו בשיכבה והייתי נוכח לזה הייתי ניכנס בבן אדם ככ חזק!!!! מצידי לקבל מכות רצח אבל העיקר שיפסיק!
מה ניסגר איתך?!@#

אני לא רוצה להפחיד אותך
אבל אני חושב שאם תלא אומר למורה זה ניקרה
שותף לעבירה..


אחי אם היא רוצה שתילך
אין להם מה להאשים חצי שכבה בשותפות לפשע...

NYKNON
זה לא חשוב כרגע
NyKoN
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
NYKNON
זה לא חשוב כרגע



זה מאוד חשוב
תגיד לי איזה חטיבה אתה נו כבר!
די לשחק עם קקי!
warpedd_
quote:
Originally posted by NyKoN
זה מאוד חשוב
תגיד לי איזה חטיבה אתה נו כבר!
די לשחק עם קקי!


אחי זה לא קשור

בכל מקרה לדעתי אתה כן צריך לפנות
אל תתן לבנות לעות שום דבר
במקרים כאלה צריך לפעול לבד
אל תקטין ראש תהיה בוגר
ואין לך מה לפחד אם זה מתגלגל אף אחד לא יגע בך

-CosmicFire-
אני לא מפחד מזה שירביצו לי..
יש לי מספיק חברים שיכולים לבוא ולהרביץ להם...

הקטע הוא שאני לא רוצה להתערב בכל העניין סתם להכניס את עצמי לתוך הבלאגן הזה..
Sniper
אתה קולט מה אתה אומר?!@
כאילו תיודע איזה מין הרגשה זאת אחרי שמישהי נאנסת?!@#
למה תחושב שהיא תספר????
(לא שעברתי משהו דומה, פשוט ראיתי בכמה סרטים, בכל מיני כתובות בטי וי)
תדבר איתה משהו..
אחי זה לא משהו שסתם ראית כאילו מישהו הרביץ לאיזה מישהו
זה

אונס!!!_)@#$_@!#$)@_$#)@!#$!@#_$)@#$_!)@#$

אם תרוצה אני יפנה למשטרה או משהו, בעילום שם
תן לי תפרטים שלהם ושלה וזהו..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement