return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
טיול שנתי (pg. 6)
View this Thread in Original format
warpedd_
quote:
Originally posted by Rising
מסכים עם כל מילה שלכם חברים..!!

אך שאני מסתכל על הבחור הצעיר.. הוא לא רוצה להכנס לעניין ויש בזה משהו..
הוא יילך להלשין למורה היא תשאל אותו ואיך אתה יודע? ודבר יוביל לדבר עד שזה באמת יעבור גם למשטרה.. ואז גם ייצא לו על הדרך שהוא היה שם ולא מנע... וזה להיות אשם בדיוק כמו אלה שאנסו..
ככה שהוא יסגיר את עצמו למשטרה..
בכל מקרה קוסמיק .. באמת יצאת טמבל שלא עשית כלום ורק עמדת שם ונתת להם לעשות מה בראש שלהם..
כדאי לך בכל זאת לעשות משהו לנסות לדבר עם הילדה לבדוק מה קורה...

גבר לא יצאת מהעניין.. ואתה צריך להתבייש.. :mad:


איזה בולשיט
מה אתה מזין תמח
נראה לך שהמשטרה תעשה לו משהו
הוא לא שותף לפשע
-CosmicFire-
אני לא מפחד שהמשטרה תעשה לי משהו..
פשוט זה כמו הדוגמא שנתתם עם הבעל המכה...
אישתו דפוקה שהיא עדיין אוהבת אותו ולא מתלוננת זה בעיה שלה שהיא בכלל עוד איתו...
אז אולי היא מפחדת לעזוב אותו והוא ירביץ לה שוב..
אבל פה..
אין לה מה לפחד
אם היא מדברת איתם והכל
היא דפוקה ולי אין מה לעשות לה..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
איזה בולשיט
מה אתה מזין תמח
נראה לך שהמשטרה תעשה לו משהו
הוא לא שותף לפשע


מסכים בהחלט
ות'אמת... רק ככה הוא יכול לצאת גבר מהעניין :rolleyes:
KrazyDJs
הבן אדם פשוט לא רוצה לדבר
הוא סתום...

אז לא מנעת מהם לעשות את זה בטילו עצמו
עוד בסר

אבל תלך להתלונן למען השם
למה להיות מפגר ???

אני בכיתה ח', בגיל שלך...

ואצלי בכיתה עשו משו דומה לילדה
והלכנו והתלוננו למורה, וזה עבר למשטרה
ועכשיו הם על תנאי בבצפר..ויש להם כבר תיק המשטרה
לילדםי האלו

וגם איתם אחרי יומיים היא המשיכה לדבר
והיא עכשיו ידידה של 3-4 ילדים שעשו לה את זה


אז חלאס םע השטויות
לך תגיד למורה, ליועצת של הבצפר
או למישו אחר שיוכל לטפל בזה
ותצא גבר, תרגיש יותר טוב עם כל המקרה
וגם הילדה תודה לך..תאמין לי
Rising
שקטטטטטטטטט
אם אתם לא בטוחים אל תגידו סתם...זה בדוק שהוא יהיה מעורב בעניין...
אררררר

ורועי אין לו שום דרך לצאת גבר מהעניין למה את הטעות שלו הוא כבר עשה.
וקוסמיק דיי לשחק אותה "אני לא מפחד מהמשטרה לא זה לא זה"..
אם יש לך כאלה ביצים היית סוגר את העניין עם השני חבר'ה שהיו שם
אבל אתה לא עשית כלום.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
שקטטטטטטטטט
אם אתם לא בטוחים אל תגידו סתם...זה בדוק שהוא יהיה מעורב בעניין...
אררררר

ורועי אין לו שום דרך לצאת גבר מהעניין למה את הטעות שלו הוא כבר עשה.
וקוסמיק דיי לשחק אותה "אני לא מפחד מהמשטרה לא זה לא זה"..
אם יש לך כאלה ביצים היית סוגר את העניין עם השני חבר'ה שהיו שם
אבל אתה לא עשית כלום.


ברור שהוא יהיה מעורב בעניין אבל חייבים להיות מעורבים בכזה דבר ולא לשבת בצד ולסתום את הפה כמו קופים!!
ואולי באמת זה לא יוציא אותו "גבר" מהעניין... אבל זה בהחלט יתקן את הטעות שהוא עשה!!
וקוסמיק... אתה השחקן הכי גדול שאני מכיר...
אתה טוב מאוד מפחד שהמשטרה תעשה לך דברים אז תעשה לי טובה... רק שאתה לא מבין שאם אתה בא ועוזר לילדה המשטרה לצידך#$%#$%!@#$!@#$ :mad:
ברגע שתבין את זה אתה תוכל להמשיך הלאה ולהבין מה זה להתבגר...
אתה עדיין בתפיסה של ילד בן 3 שחושב אני יביא עליך את אבא שלי הוא היה בצבא ויש לו רובה
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה עדיין בתפיסה של ילד בן 3 שחושב אני יביא עליך את אבא שלי הוא היה בצבא ויש לו רובה


חחחח
קרעת אותי

טוב צ'מע קוסמיק
אני גם גר בכפ"ס ואם אתה לא רוצה להגיד סבבבבבה
תשלח לי PM
או אימייל עם השמות של האנשים ושל הילדה ואני אתלונן או כל בן אדם אחר
אני מבין את הפחד שלך אבל עדיף באמת שתגיד כי דברים כאלה מתפתחים לטראומות רציניות ואנשים כמו ה"חברים" שלך הופכים לאנסים ורוצחים

דבר עכשיו!
MASTERsplinter
איזה חמודים אתם עם המצפון החברתי שלכם..
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה טוב מאוד מפחד שהמשטרה תעשה לך דברים אז תעשה לי טובה...


זה בכלל לא זה למה אין למשטרה מה לעשות לי כי לא עשיתי כלום וכמעט ולא הייתי שם...
זה בכלל לא העניין
כבר כמעט כולם שככו מיזה וכבר לאף אחד לא איכפת
הדפוקה הזאת אומרץ שהיא זונה והיום היא באה עם בגדים שקופים כאילו היא באה רק עם חייזה ותחתונים והעיפו אותה...
warpedd_
quote:
Originally posted by -CosmicFire-

כבר כמעט כולם שככו מיזה וכבר לאף אחד לא איכפת
הדפוקה הזאת אומרץ שהיא זונה והיום היא באה עם בגדים שקופים כאילו היא באה רק עם חייזה ותחתונים והעיפו אותה...


שמע אל תעלב ממה שאני הולך לכתב
אבל אתה מתנהג כמו ילד מפגר
ראבאק תראה איך אתה מדחיק את זה
אם לא היה אכפת לך מזה לא היית כותב על זה מלכתחילה אבל זאת עובדה
וזה לא בסדר מבחינתך לא לעשות כלום ולעמוד מאחורי כל מיני תירוצים דבילים
אחי אני מבין שאולי אתה חושב שאיכשהו יגלו שזה אתה או משהו כזה
ואולי יש איזה לחץ חברתי מחברים שלך ובגיל הזה אין מה לעשות זה מאוד משפיע
אבל אתה צריך לעשות את הדבר הנכון ולספר על זה
לא משנה איך הילדה מתנהגת מול האלה שפגעו בה
אתה יודע מה קרה וזה מה שחשוב

KrazyDJs
:whip: :whip: :whip: :whip:


זהו מנהלים..הוא הוכיח שהוא אידיוט מושלם

אתם יכולים לנעול...

הוא הולך ראש בקיר...
אני רק מקווה בשבילו שזה לא יקרה בסוף למישהו שחשוב לו
NyKoN
אני מבין שאתה בכיתה ח' ואתה קצת אידיוט ואתה לא מבין מה זה אונס או הטרדה מינית

תחשוב אתה רוקד במועדון פתאום בא איזה הומו מכניס את היד שלו למכנסיים שלך וממשש לך את הזין.. אח"כ באים כמה חברים שלו לוקחים אותך לשירותים ומזיינים אותך בתחת
אתה חושב שהיית יכול להתמודד עם זה כאילו כלום לא קרה?

אני מציע שתגיד ליועצת שלך ואני מבטיח לך ששום דבר לא יחזור אליך ואף אחד לא ידע שזה אתה ואז היועצת תדבר עם הילדה ואז זה כבר לא בידיים שלך ועשית את מה שצריך
תצא גבר מהנושא ודי להתחפר

ובקשר למה שאמרת על המשטרה- לא משנה מה יש או אין להם עליך... ברגע שהמשטרה באה אליך ומדברת איתך בכלל אתה מתחיל לחשוב מהר על מה עשית לא נכון מתישהו בחיים שלך ומהר מאוד אתה מוצא את עצמך מפחד כמו מטורף ואל תגיד שלא כי זה יהיה שקר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement