return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Wat een gezeur weer... (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
dat komt omdat je 3x zoveel meer uren heb lopen spelen dan ik:D


Awelnee, heel geen tiet veur :D
drukdrukdrukdruk met andere dingen :)
Flipper01
quote:
Originally posted by New Wave
Awelnee, heel geen tiet veur :D
drukdrukdrukdruk met andere dingen :)


jploveparade
quote:
Originally posted by Flipper01


Bedankt voor de tip!
total woot
stelletje jammere figuren zijn jullie.

Al weken constant geouwehoer, over dat het zo saai is, dan opent er eindelijk iemand n thread die daar wat aan zou kunnen doen, en wat doen de kleutertjes...JAWEL die verzieken de hele thread in 1 avond.
(als je niks beters te doen hebt, open er dan zelf een en ga die lopen verzieken).
New Wave
quote:
Originally posted by total woot
stelletje jammere figuren zijn jullie.

Al weken constant geouwehoer, over dat het zo saai is, dan opent er eindelijk iemand n thread die daar wat aan zou kunnen doen, en wat doen de kleutertjes...JAWEL die verzieken de hele thread in 1 avond.
(als je niks beters te doen hebt, open er dan zelf een en ga die lopen verzieken).


Hou nou eens je zeikende smoel dicht ouwe, we hebben geen zin in dat gejammer van je! oprotten!
total woot
ik ook van jou ;)
JunKX
*JunKX heeft zoals gewoonlijk weer geen idee waar het over gaat* :conf:

(Alles goed in Groningen Total Woot? Groeten vanuit de Hanze :D)
Miss Proximus
wanneer komt er nou s een echte rel


/me gaat slachtoffer zoeken
DjRV
heh hey proxi spring nicht

/me pakt ze axe deo + aansteker

wanna fight?:P
Miss Proximus
oh en wouter..alles goed met het zicht? kon je t verschil tussen POST REPLY en NEW THREAD niet meer zien? of weet je t verschil tussen links en rechts niet meer?

of ben je gewoon te lui om volgens de reguliere procedures te posten

of maakt het je gewoon niet uit....






whatever :rolleyes:

DjRV
quote:
Originally posted by Miss Proximus
oh en wouter..alles goed met het zicht? kon je t verschil tussen POST REPLY en NEW THREAD niet meer zien? of weet je t verschil tussen links en rechts niet meer?

of ben je gewoon te lui om volgens de reguliere procedures te posten

of maakt het je gewoon niet uit....






whatever :rolleyes:


hey!
der zit een poepvlek op je nek!

ow nee!
tis je hoofd! :whip: :whip: :whip:
Miss Proximus
ga anders je buurman's hond ff melken ofzo. zal je goed smaken want t is t enige wat er in je verrote muil naar binnen kan :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement