|
Wat een gezeur weer... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
dat komt omdat je 3x zoveel meer uren heb lopen spelen dan ik:D |
Awelnee, heel geen tiet veur :D
drukdrukdrukdruk met andere dingen :) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Awelnee, heel geen tiet veur :D
drukdrukdrukdruk met andere dingen :) |
 |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Flipper01
|
Bedankt voor de tip! |
|
|
| total woot |
stelletje jammere figuren zijn jullie.
Al weken constant geouwehoer, over dat het zo saai is, dan opent er eindelijk iemand n thread die daar wat aan zou kunnen doen, en wat doen de kleutertjes...JAWEL die verzieken de hele thread in 1 avond.
(als je niks beters te doen hebt, open er dan zelf een en ga die lopen verzieken). |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by total woot
stelletje jammere figuren zijn jullie.
Al weken constant geouwehoer, over dat het zo saai is, dan opent er eindelijk iemand n thread die daar wat aan zou kunnen doen, en wat doen de kleutertjes...JAWEL die verzieken de hele thread in 1 avond.
(als je niks beters te doen hebt, open er dan zelf een en ga die lopen verzieken). |
Hou nou eens je zeikende smoel dicht ouwe, we hebben geen zin in dat gejammer van je! oprotten! |
|
|
| total woot |
| ik ook van jou ;) |
|
|
| JunKX |
*JunKX heeft zoals gewoonlijk weer geen idee waar het over gaat* :conf:
(Alles goed in Groningen Total Woot? Groeten vanuit de Hanze :D) |
|
|
| Miss Proximus |
wanneer komt er nou s een echte rel
/me gaat slachtoffer zoeken  |
|
|
| DjRV |
heh hey proxi spring nicht
/me pakt ze axe deo + aansteker
wanna fight?:P |
|
|
| Miss Proximus |
oh en wouter..alles goed met het zicht? kon je t verschil tussen POST REPLY en NEW THREAD niet meer zien? of weet je t verschil tussen links en rechts niet meer?
of ben je gewoon te lui om volgens de reguliere procedures te posten
of maakt het je gewoon niet uit....
whatever :rolleyes: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
oh en wouter..alles goed met het zicht? kon je t verschil tussen POST REPLY en NEW THREAD niet meer zien? of weet je t verschil tussen links en rechts niet meer?
of ben je gewoon te lui om volgens de reguliere procedures te posten
of maakt het je gewoon niet uit....
whatever :rolleyes: |
hey!
der zit een poepvlek op je nek!
ow nee!
tis je hoofd! :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Miss Proximus |
| ga anders je buurman's hond ff melken ofzo. zal je goed smaken want t is t enige wat er in je verrote muil naar binnen kan :whip: |
|
|
|
|