return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Wat een gezeur weer... (pg. 4)
View this Thread in Original format
raoel
quote:
Originally posted by Miss Proximus
jammer dat de meesten hier nog niet lang genoeg voor op TA zitten, maarre....SIMCUT!!! hahahaha :stongue: (ben benieuwd bij wie t lampje gaat branden)


Ik dwarrel hier al langer rond dan jou, maar kweet zo niet wat je bedoelt.


Maar ik snap eigenlijk niet zo goed waarom dat woot deze topic is begonnen. Ik heb eigenlijk niks gemerkt van enig gezeik.
Alleen die topic die Miss P begon von ik raar, maar heb je er verder niet mee bezig gehouden.

Ligt het daaraan dan?

Anyways, we weten al zoveel van elkaars voorkeuren, interesses ed dat er niet meer over zoveel zinnige onderwerpen valt te discussiėren.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by DjRV
ook wel van zijn mindere kanten hoor pr0x0:)



Hey Ruben, elke keer als ik mijn naam en wachtwoord moet invoeren op de site denk ik aan Miss Proximuts... :D had jij dat bedacht of was t van iemand anders? :D ik vind t nog steeds grappig haha, of Porkymus hahaha :stongue: beetje zelfspot altijd leuk ;)
Flipper01
quote:
Originally posted by Miss Proximus
jammer dat de meesten hier nog niet lang genoeg voor op TA zitten, maarre....SIMCUT!!! hahahaha :stongue: (ben benieuwd bij wie t lampje gaat branden)


:( Blijkbaar ben ik ook nog een n00bje :nervous:
raoel
quote:
Originally posted by Flipper01
:( Blijkbaar ben ik ook nog een n00bje :nervous:


En hier een n00b en in webdesign een n00b, waar moet dat met jou heen :toothless
DjRV
Proximuts kwam van mij geloof ik:)
JunKX
SimCut 0wnz My B4llz0rs...!! :D :toocool:
Flipper01
quote:
Originally posted by DjRV
Proximuts kwam van mij geloof ik:)

En Miss Porkymus?? Had dat niet iets te maken met de battle tussen Miss P, Donna en Eyeriz? Ik kan me zoiets herinneren, ik heb het alleen niet echt gevolgd
Miss Proximus
quote:
Originally posted by raoel
Ik dwarrel hier al langer rond dan jou, maar kweet zo niet wat je bedoelt.


Goh Roel..ergens problemen mee? tweede minachtende post of wijd je het aan mijn PMS die pas over 1,5 week de oppervlakte van mijn geestelijke gesteldheid zal bereiken...

quote:
Originally posted by raoel
Maar ik snap eigenlijk niet zo goed waarom dat woot deze topic is begonnen. Ik heb eigenlijk niks gemerkt van enig gezeik.
Alleen die topic die Miss P begon von ik raar, maar heb je er verder niet mee bezig gehouden.

Ligt het daaraan dan?



Bingo :D Jij wint geen auto-wiel-ventiel-dop....jij wint de conservatieven award :disbelief
Flipper01
Miss Porkymus.. Je bent er blijkbaar zelf mee gekomen:
http://www.tranceaddict.com/forums/...hlight=porkymus
Miss Proximus
teehee :D nee, iemand anders heeft t een keer genoemd

volgens mij was t Donna ;) kan natuurlijk ook Henkie_Henk geweest zijn :D

hehe gotcha:

quote:
Originally posted by Kartikeya
sorry van deze uitval hoor
maareh porkymus ik heb HET ZO MET JE GEHAD!!!!!!!!!:whip: :whip:

waarom val je altijd uit tegenover Rudy? accepteer je nou nog steeds niet dat hij gwoon de waarheid over jou spreekt?

naja het zal me allemaal vrijweinig jeuken
TOEDELOE,
veel succes in VIP room met de Very Important People....NOT

greetz, KART



oh en voor de mensen die zich vervelen...

YO! wat een geweldige thread was dit eigenlijk: Hiero klikken

x van mij ;)

raoel
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Goh Roel..ergens problemen mee? tweede minachtende post of wijd je het aan mijn PMS die pas over 1,5 week de oppervlakte van mijn geestelijke gesteldheid zal bereiken...


Was niet minachtend bedoelt hoor. Maar ik ben eenmaal langer lid als jou, maar simcut?
Search functie geprobeerd, maar het is blijkbaar een veel gebruikt woord, dus

LAAT MAAR ZITTEN (was een mooi programma trouwens, dat terzijde)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by raoel
Was niet minachtend bedoelt hoor. Maar ik ben eenmaal langer lid als jou, maar simcut?
Search functie geprobeerd, maar het is blijkbaar een veel gebruikt woord, dus

LAAT MAAR ZITTEN (was een mooi programma trouwens, dat terzijde)



programma :conf: vertel vertel :D


na ja, hij was nog al een eikel, hoewel ie ook best ardig kon zijn..beetje aandachtsprobleem. en ook altijd van dat commentaar van
"oh, dan ga ik wel weg als jullie dat liever hebben" en dan vervolgens blijven posten...doet me ook aan iemand anders denken, maar weet zo niet meer wie :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement