|
Wat een gezeur weer... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
dat half wel niet bedoelde flamen heb toch geen enkele zin, ik weet toch bv dat wouter toch goede gozer is en dat proxi nix liever doet dan lekker te dansen en lekker babbelen :toocool:
maak eens een thread ofzo over een onderwerp waar we lekker over kunnen discuseren dan kan de flame niet lang uitblijven :D |
|
|
| Miss Proximus |
weet je wat t is, ik heb t gevoel dat alle controversiële onderwerpen zo langzamerhand wel behandeld zijn...en dat de mensen die daar in het begin over relden nu of weg zijn of ongeveer dezelfde mening delen..
RaaR..maar WaaR :p
bedenk jij dan iets FLAPDROL :) |
|
|
| Flipper01 |
Ik stel voor dat we Robin gaan pesten!
Hij is al vaker het pispaaltje geweest dus laten we hem nu maar eens flink onder gaan zeiken :p
Of we pakken gewoon de thread starter, want dat is eigenlijk de grootste zeiekrd van allemaal :whip: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
bedenk jij dan iets FLAPDROL :) |
*burp |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik stel voor dat we Robin gaan pesten!
Hij is al vaker het pispaaltje geweest dus laten we hem nu maar eens flink onder gaan zeiken :p
Of we pakken gewoon de thread starter, want dat is eigenlijk de grootste zeiekrd van allemaal :whip: |
Of jou wegpesten naar het hyperlinkz forum :D
Respect voor webdesign noobs ;) |
|
|
| total woot |
Pak me maar lekker hoor, bewijst alleen maar meer dat jullie niet begrijpen wat ik bedoel... (en waarom zou je, stel je voor zeg dat er weer es wat leuks gebeurt hiero...)
de mazzel ik ben weg. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by raoel
Of jou wegpesten naar het hyperlinkz forum :D
Respect voor webdesign noobs ;) |
Webdesign n00bs zijn wel relaxed, die stellen alleen maar domme vragen. Het zijn juist de domme opmerkingen van de TA n00bs die zo irritant zijn :toothless |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by total woot
Pak me maar lekker hoor, bewijst alleen maar meer dat jullie niet begrijpen wat ik bedoel... (en waarom zou je, stel je voor zeg dat er weer es wat leuks gebeurt hiero...)
de mazzel ik ben weg. |
jammer dat de meesten hier nog niet lang genoeg voor op TA zitten, maarre....SIMCUT!!! hahahaha :stongue: (ben benieuwd bij wie t lampje gaat branden) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by DjRV
Simon Says... |
oh haha, jij kent em natuurlijk van z'n goeie kant van irc ;)
btw W00ter...inbox??? |
|
|
| DjRV |
| ook wel van zijn mindere kanten hoor pr0x0:) |
|
|
| John |
hoi ik ben er ook weer
:D |
|
|
|
|