return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Prijzen van kaartjes..... (pg. 2)
View this Thread in Original format
JunKX
Hangt erg af van de line-up. Voor Sensation heb ik geen 50 euro over, voor Awakenings aan de andere kant wel. Ik persoonlijk geef niet zoveel om alle "extra's" zoals een extra zaal met chill out dj's, super lasers en mega lichten. Belangrijkste vind ik dan de "basic" dingen als een snelle doorstroom bij de ingang, fatsoenlijke plee's, goed geluid en snel geholpen worden bij de bar. Dat soort dingen. Daar wil ik dan ook wel extra voor betalen.

De vergelijking Rolling Stones vs Johan Gielen gaat naar mijn mening niet echt op. Het is waar de de Rolling Stones zeer zeldzaam in Nederland zijn, maar Johan Gielen kunnen veel mensen ook niet elke week zien... ;)
TranceFool
Het is duur, maar het verkoopt wel ;). Sensation white binnen 9 dagen uitverkocht......denk dat de prijzen komend jaar nog wel flink verder zullen stijgen, totdat heel veel feesten niet meer uitverkocht raken
robin
ik durf mijn meming niet te geven.. *weet al wat dr dan komt :toothless*

veels te duur :whip:
Miss Proximus
quote:
Originally posted by raoel
Hier haal ej toch 2 digne door elkaar Miss, maar goed inflatie speelt natuurlijk ook wel een rol.
Ook het "gewone personeel" vraagt meer loon, verhuur bedrijven van licht en geluid vragen meer geld voor hun apparatuur en niet te vergeten: er is tegenwoordig veel security aanwezig en duie klerenkasten zijn echt niet goedkoop.



welke 2 dingen zijn dat dan lief?
Flipper01
quote:
Originally posted by robin
ik durf mijn meming niet te geven.. *weet al wat dr dan komt :toothless*

:D
total woot
quote:
Originally posted by JunKX
De vergelijking Rolling Stones vs Johan Gielen gaat naar mijn mening niet echt op. Het is waar de de Rolling Stones zeer zeldzaam in Nederland zijn, maar Johan Gielen kunnen veel mensen ook niet elke week zien... ;)


Was ook bedoelt als n voorbeeld, wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat het gemiddelde doorsnee-publiek van n houseparty t verschil tussen 2 dj's niet eens hoort.
JunKX
Ok dan totaal woot :) wou gewoon....




FF TJEKKEN






:eyes:
raoel
Nou Miss

quote:

En denk dan ook eens aan de prijzen van dj's.


Dat een DJ nu veel meer verdient dan enkele jaren terug heeft weinig te maken met inflatie. Een DJ is veel populairder dan eerst en een goede DJ kan veel vragen omdat ze hem moeten hebben omdat de zaal anders niet vol zit.

Misschien was het een beetje mierenneuken wat ik deed ;)
Miss Proximus
tjek dit:






:D ha goeie :D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by raoel
Nou Miss



Dat een DJ nu veel meer verdient dan enkele jaren terug heeft weinig te maken met inflatie. Een DJ is veel populairder dan eerst en een goede DJ kan veel vragen omdat ze hem moeten hebben omdat de zaal anders niet vol zit.

Misschien was het een beetje mierenneuken wat ik deed ;)



lieve schat,

als je wat beter had gelezen dan had je hopelijk begrepen dat ik dus niet alleen op de dj's doelde..DUH :rolleyes:

beetje mierenneukerig? misschien beetje zinloos minachtend en niet nadenkend :p

Flipper01
quote:
Originally posted by Miss Proximus
tjek dit:
[plaatje]

:D ha goeie :D


Het is een vraagteken!!
Rinus
Tis niet alleen het kaartje wat duur is maar ook alles daarom heen. drank, drugs, sec en rock n roll. veel te duur allemaal.

Voor mij is 1 euro 1 gulden. KLAAR!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement