return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Prijzen van kaartjes..... (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hitman
Als je even nadenkt is het inderdaad allemaal best duur...

niet nadenken dus:rolleyes:

Het maakt me niet zoveel uit, als ik het maar naar m'n zin heb...
anders geef ik het toch maar uit aan onzinnige zaken:D
moogwai
De prijzen van feesten zijn idd allemaal veel te duur... maar wat ik eigenlijk veel erger vind is de consumptie prijs. Op een gemiddeld feest geef je al bijna net zoveel uit aan drank en eten dan aan het kaartje.

2 euro voor een beetje water.. eigenlijk gewoon belachelijk!

Het huidige uitgaansleven kost zoiezo ing veel geld... want aan een taxi geef je ook al een vermogen uit :whip:
M5
ach jah boeie... ik heb liever dat ze het dubbel zo duur maken en dat er dan de helft minder mensen komen... heb ik al dat volk tenminste niet voor mn poten lopen :cool:
New Wave
quote:
Originally posted by M5
ach jah boeie... ik heb liever dat ze het dubbel zo duur maken en dat er dan de helft minder mensen komen... heb ik al dat volk tenminste niet voor mn poten lopen :cool:


En dat zegt iemand die elke week in starlight staat :p
Original
Belachelijk duur ja.. maar ondertussen ga(an) ik/we er toch allemaal gewoon weer naartoe.
TIC vond ik de 45 euros dus is een keer ECHT waard.
Sorry dat ik het zeg maar de afgelopen Qontact dus echt niet, line up was wel heel leuk, maar de rest:(
Maarja de meeste feestjes maak je ZELF (en met vrienden).

Ik ga niet ineens uitrekenen wat ik in 2002 uitegegeven heb aan kaartjes. denk dat ik dan in shock raak:D
GA de feesten dit jaar iig minderen. (meer kleinere als die toevallig is in de buurt zijn)
basvh
quote:
Originally posted by New Wave
Nou veel plezier met krantjes lezen want ik zal je 1 ding vertellen.
In kranten vind je niets over de werkelijke berichtgeving van een financieel overzicht van een persoon.
En misschien heb jij gelezen over die 2de hands auto maar misschien is dat niet zijn enige auto :rolleyes:


euh nou het was een interview met duncan zelf, hij zal vast zelf wel weten hoe hij er financieel voorstaat. en de krant was het financieel dagblad dus wel redelijk betrouwbaar
basd
quote:
Originally posted by New Wave
Gelukkig hebben we Monumental nog :)

Misschien klinkt dat een beetje vreemd, maar ik heb het 20 april ook wel zo ervaren.. niet te dure consumpties, gratis plee,.. En een vette show (volgens mij ben ik echt nog steeds doof van die knallen voor Richie Hawtin)..
Remy D
WANKERS!!!!!!!!!!!!! Als jullie niet zo veel downloaden maar meer kopen van die artiesten hoeven ze ook niet zoveel te vragen om op een feest te draaien en worden de feesten ook weer goedkoper!!!


STAKKERS, Debieltjes. Weer dat eeuwige gejank van jullie!!!!!! Als je het te duur vind ga je toch LEKKER niet!! En anders zuig je maar wat harder achter CS, heb je ook weer wat meer geld.


En weet je wat duur is: HET ZIEKENFONDS, Taxi, Pizza bestellen en noem maar op!!!! Dan valt feesten echt nog wel mee in verhouding...
Optimus
quote:
Originally posted by Remy D
WANKERS!!!!!!!!!!!!! Als jullie niet zo veel downloaden maar meer kopen van die artiesten hoeven ze ook niet zoveel te vragen om op een feest te draaien en worden de feesten ook weer goedkoper!!!


STAKKERS, Debieltjes. Weer dat eeuwige gejank van jullie!!!!!! Als je het te duur vind ga je toch LEKKER niet!! En anders zuig je maar wat harder achter CS, heb je ook weer wat meer geld.


En weet je wat duur is: HET ZIEKENFONDS, Taxi, Pizza bestellen en noem maar op!!!! Dan valt feesten echt nog wel mee in verhouding...


ben het er wel mee eens:) En sowieso, vergelijken met vroeger?? Vroegah, toen ik 10 was kon ik een patatje zonder voor 1 gulden halen om de hoek:D Nu isset €2,00....

Enne, Remy wanneer kan ik zuigen bij jou?:D Ik heb te weinig geld:D
Jappio
mja zolang wij achtelijke zieltjes naar die feesten blijven gaan zullen ze wel duur blijven en duurder worden.

Overigens denk ik dat het langzaamaan gewoon slecht gaat met de dancescene. Ongelofelijk dat ze weer kaartjes lopen uit te delen voor o.a. qontact, 4 elements en impulz.. T lijkt me dat je dit niet nog een aantal jaar vol kan houden, en dus zullen ze er bij UDC en Q-dance vanzelf wel een x achter komen dat met deze gigantische prijzen, voor niet al te bijzondere feesten, je je feesten niet uitverkocht krijgt. Volgens mij is de hype qua dance, net als trouwens zoveel dingen in de huidige maatschappij, over zn hoogtepunt heen.

Tis natuurlijk ook niet voor nix dat Tiësto & Id&t nou met een zogenaamd 'nieuw' product komen (Ik vond er nou niet zo veel verschil tussen zitten met DD qua concept).

Flipper01
quote:
Originally posted by Jappio
Tis natuurlijk ook niet voor nix dat Tiësto & Id&t nou met een zogenaamd 'nieuw' product komen (Ik vond er nou niet zo veel verschil tussen zitten met DD qua concept).

Ik heb ergens gelezen dat de reden waarom het een Concert genoemd werd lag aan de vergunningen. Er mocht namelijk geen danceparty in Gelredome gehouden worden, een concert daarentegen was wel toegestaan.. ;)
snitz
helemaal mee eens, wij worden gewoon uitgezogen. laat ze de kaarten wat goedkoper maken ipv gratis kaarten weg te geven!!! (gratis kaartje is natuurlijk ook nie weg)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement