|
Prijzen van kaartjes..... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Ja wat moet ik hierop zeggen. Ik ben eigenlijk wel met beide keuze eens. Sommige feesten zijn te duur voor hetgeen wat je ervoor krijgt. € 60,00 voor Sensation White voor een line-up met dj's die je maandelijks in je locale club kan zien, vind ik schandalig duur.
Daarentegen Dance Valley, waar (waarschijnlijk) de gehele Nederlandse top staat en nog een dozijn buitenlandse toppers vind ik met die 10 pleuro meer t.o.v. Sensation het wel meevallen. Ja het is nog steeds duur, maar als er kwaliteit aanwezig wil ik er best wel wat voor betalen.
En wat er al bij ja staat, ga naar de Stones, Eminem, Bruce Springsteen enz enz dan betaal je ook de hoofdprijs als je goede plaatsen wilt.
Dus ik uiteindelijk voor ja gekozen, maar met als kanttekening dat er voor sommige feesten te veel geld wordt gevraagd met de kwaliteit die je ervoor terug krijgt. |
|
|
| Chicane |
| Ehm, jullie hebben het alleen over evenementen, maar deur tickets vallen gewoon heel erg mee, gemiddeld 15 euri, ik klaag niet. Evenementen zijn weer heel speciaal en ik heb er geen moeite voor 60 euro neer te leggen voor 8 uur plezier en ontspanning. 90 euri en hoger is toch effe slikken maar als het echt een retegoeje gebeuren is heb ik het er voor over |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Switch
jezus tegenwoordig is het allemaal zo duur, kijk maar eens naar Mysteryland. iedereen vindt 50 euro een normale prijs, maar vergeet niet dat dat 110 gulden is!!! en zoveel is er nou ook niet verbeterd sinds de tijd dat een kaartje 50 gulden was.
ik weet nog da'k naar Thunderdome ging voor 20 gulden. kijk dat zijn goeie prijzen. Innercity 2000 was 50 gulden en dat was al redelijk duur.
wat vinden jullie ervan. |
Een Vip-ticket voor Hellraiser kostte vroeger 125 gulden. Dan had je ACCESS ALL AREAS en gratis eten en drinken. Je auto werd ook nog eens bewaakt door 5 grote Oost-Duitse herders en vaak kreeg je een gratis video of shirt mee. Een gewoon kaartje kostte 47,50. Alles werd met liefde verzorgd en je bleef altijd tot het eind.
Nu kosten kaartjes 2x zoveel, het geluid en licht zijn vaak en de sfeer is klote omdat alleen de mensen met een goede (bij)baan vaak naar feesten kunnen gaan.
Blijkbaar doen we iets fout want in Duitsland ben je zeker 25% goedkoper uit voor een vergelijkbaar feest. Dan loont het ook om het verschil in benzine te steken :)
Gelukkig zijn de kleine feesten nog steeds betaalbaar en vaak veel gezelliger. |
|
|
| New Wave |
Mensen, het is tegenwoordig allemaal hebzucht.
Ho emeer ze kunnen verdienen hoe meer en meer ze willen hebben.
Kijk naar ID$T....flink veel cashen, Duncan multimulti met garage vol auto's.....verdient kilo's papiergeld per jaar en dan gooien ze effe 1/3 van het personeel der uit.
Lekker goedkoop houden alles.....soms effe uitblinkertje (ZenzZzation) en daarna weer back to basic.
Laat de prijs dan ook maar eens back to basic gaan.
Maar ik moet niet zeuren, ik ga toch niet naar die boutfeesten....
Gelukkig hebben we Monumental nog :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik zou wel eens willen weten hoe goed dat de grote party organisaties in Nederland draaien.
en dan met name: Q-dance, ID&T, UDC
Dat zijn toch wel de grootste en ik denk dat zij erg veel verdienen. |
Je kan alle cijfers opvragen bij de kamer van koophandel
| quote: | Mensen, het is tegenwoordig allemaal hebzucht.Ho emeer ze kunnen verdienen hoe meer en meer ze willen hebben.
Kijk naar ID$T....flink veel cashen, Duncan multimulti met garage vol auto's.....verdient kilo's papiergeld per jaar en dan gooien ze effe 1/3 van het personeel der uit. |
Dit is niet waar, IDT heeft de afgelopen jaren dikke schulden gehad. Dit jaar is de balans volgens duncan misschien wel positief maar met zekerheid valt dat niet te zeggen. en oh ja die LAMBO die hij had was maar 2e hands dus zo veel stelde dat ook niet voor. Hoe weet ik dit allemaal?? Gewoon de krant wat vaker lezen!!! |
|
|
| magrec |
De telegraaf zeker.:rolleyes: :rolleyes: :p
id$t bestaat uit zoveel bv's daar hebben ze echt niets te klagen. De ene bv loopt wat beter dan de ander. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basvh
Dit is niet waar, IDT heeft de afgelopen jaren dikke schulden gehad. Dit jaar is de balans volgens duncan misschien wel positief maar met zekerheid valt dat niet te zeggen. en oh ja die LAMBO die hij had was maar 2e hands dus zo veel stelde dat ook niet voor. Hoe weet ik dit allemaal?? Gewoon de krant wat vaker lezen!!! |
Nou veel plezier met krantjes lezen want ik zal je 1 ding vertellen.
In kranten vind je niets over de werkelijke berichtgeving van een financieel overzicht van een persoon.
En misschien heb jij gelezen over die 2de hands auto maar misschien is dat niet zijn enige auto :rolleyes: |
|
|
| Blik |
| een lambo als auto (ook al is die 5dehands) vind ik toch best redelijk, je hebt redelijk wat centjes nodig om daarin rond te rijden |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ja wat moet ik hierop zeggen. Ik ben eigenlijk wel met beide keuze eens. Sommige feesten zijn te duur voor hetgeen wat je ervoor krijgt. € 60,00 voor Sensation White voor een line-up met dj's die je maandelijks in je locale club kan zien, vind ik schandalig duur.
Daarentegen Dance Valley, waar (waarschijnlijk) de gehele Nederlandse top staat en nog een dozijn buitenlandse toppers vind ik met die 10 pleuro meer t.o.v. Sensation het wel meevallen. Ja het is nog steeds duur, maar als er kwaliteit aanwezig wil ik er best wel wat voor betalen.
En wat er al bij ja staat, ga naar de Stones, Eminem, Bruce Springsteen enz enz dan betaal je ook de hoofdprijs als je goede plaatsen wilt.
Dus ik uiteindelijk voor ja gekozen, maar met als kanttekening dat er voor sommige feesten te veel geld wordt gevraagd met de kwaliteit die je ervoor terug krijgt. |
Daar sluit ik me volledig bij aan.. En toch.. toch heb ik weer kaartjes voor Sensation.. ondanks de extra 10 euro (die je never nooit niet terugkrijgt..) en ondanks dat ik al errug krap zit..
Ik gokte eigenlijk op een line-up met Tiesto (zoals elk jaar..) helaas pindakaas, maar met Ferry Corsten, Armin van Buuren en Marco V heb ik het ook wel getroffen vind ik..
Maar het moet echt niet erger worden vind ik.. want dan ga ook ik niet meer tegen de 'nietliefhebbers' in die het 'veel te duur vinden voor het luisteren naar een paar plaatjesdraaiers'
Ik zeg altijd.. sfeer vergoed veel, 8 uur muziek (tegen 2 uur eminem/rolling stones :D voor 50-70 euro?) en de na/voorpret ook.
Het is de euro.. de euro.. ik weet nog dat ik 95 gulden neertelde voor innercity (2000 geloof ik, dat Tiesto's set in de inie minie en dus veeeeeeeeeeeeeeeelste kleine progressive zaal werd afgekapt..) en dat vond ik al heeeeeel veel.. |
|
|
| Djeebie |
Ik vind het wel meevallen. Zoals afgelopen zaterdag ook bij Tiësto...ik vond het die €45 meer dan waard. Ik moet toegeven dat de licht/vuurwerk/videoshow in het Gelredome wel belachelijk goed was in vergelijking met andere feesten.
Concerten zijn in verhouding net zo duur (of duurder) en als je op zaterdag uitgaat ben je ook veel geld kwijt. Een avondje stappen kost ook gauw tussen de €20 en €30 en dan ben je niet van 22.00 tot 07.00 in touw, laat staan dat je top DJ's hoort... |
|
|
| kolkiewolkie |
Ze zijn echt BELACHELIJK duur, die feesten in NL!!
ik was namelijk even op zoek naar wat leuke festas in mijn tijdelijke woonstad met als resultaat mijn signature :D . Vooral dat Mega Aplec Dance heeft ervoor gezorgd dat ik mijzelf tweekeer stevig moest vasthouden om niet van de stoel af te donderen. De eerste keer was vanwege de line up (trance in Barça = uitzondering, dat 2 weken later is meer de standaard hiero) en de tweede keer was de prijs....
Slechts 20 eurootjes voor al dit moois!! en dan hebben we het dus over een megaparty zoals we die in NL ook kennen :eyes: .
Kortom, die hoge prijzen hoeven in elk geval niet gehanteerd te worden vanwege de djs....
[edit]
dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik bij thuiskomst niet meteen naar de winkel hol om een zooi tickets voor diverse feesten te scoren magoed, verslavingen kosten wel vaker geld :p
[/edit] |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik vind het wel meevallen. Zoals afgelopen zaterdag ook bij Tiësto...ik vond het die €45 meer dan waard. Ik moet toegeven dat de licht/vuurwerk/videoshow in het Gelredome wel belachelijk goed was in vergelijking met andere feesten.
|
Zeker weten!! Het is dan wel 1 dj, maar toch 8 uur lang en dan die geweldige show erbij!! (afgezien van de trommelaars) |
|
|
|
|