|
שילכו להזדיין
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
שילכו להזדיין כל הצבא הזה
פרופיל 45
זונות |
|
|
| YuVaL |
What The !?!?
אתה על 45?
לאן העולם הזה הגיע...
על מה הורידו? |
|
|
| Sm0keMachine |
תגיד תודה ותשתוק!!!!!!!
:cool: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
תגיד תודה ותשתוק!!!!!!!
:cool: | ]
חחחחחחחחח :stongue:
יש ויש... יש אנשים שיהרגו בשביל פרופיל כזה ויש כאלה שיתאבדו
תלויי מה אתה רוצה להגיע בצבא |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by eXeTik
]
חחחחחחחחח :stongue:
יש ויש... יש אנשים שיהרגו בשביל פרופיל כזה ויש כאלה שיתאבדו
תלויי מה אתה רוצה להגיע בצבא |
זה הפרופיל הכי טוב שיש אין מה להגיד!
למרות שבניגוד למה שאנשים חושבים - זה לא פסול קורסים וזה גם לא בטוח נותן תפקיד קרוב לבית..
אבל מה שכן זה פותח לך אפשרות למלאאאאא תפקידים ג'ובניקיים שכונתיים ביותר! לך תדפוק אותם מוש תהיה מש"ק ממטרה תעשה חיים
:D |
|
|
| ADiSH |
על מה?!
ד"א אתם יודעים כמה מורידים על משקפיים? |
|
|
| Flotser |
גם לי הורידו ל45 אחי
בהתחלה חטפתי שוק התחלתי להסבובב שמה בתל-השומר כמו משוגע
אבל לא יודע אני כבר די התרגלתי לרעיון
לי בעקרון הורידו על זה שכשהייתי ילד ממש קטן הגוף שלי הגיב ממש מוזר כשנתנו לי זריקות ומאז רופאים פשוט פחדו לתת לי זריקות עד שהגעתי לצבא, מיזכר מהעניין הזה בכלל
אבל הצבא הוריד לי
וכנראה עוד משהו קטן הוריד מ64 ל45 ?
לא יודע
כל מקרה אל תדאג אחי,
אתה לא ה
TA
היחיד עם כזה פרופיל..
וגם נאי אוכל לספר לך חוויות מהשלישות
סתם :)
שלישות זה נאי ממש לא רוצה, במיני מנילה שהגיעה אלי אפילו לא סימנתי את האפשרות הזאתי |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by ADiSH
על מה?!
ד"א אתם יודעים כמה מורידים על משקפיים? |
לא מורידים פרופיל על משקפיים, זה נחשב לסעיף
זה פוסל כמה תפקידים כמו קורס טייס למשל, אבל לא הרבה... אל תדאג |
|
|
| Rising |
להההה :conf:
איך זה קרה? לא נופל עלייך בגרוש..
:whip: |
|
|
| KrazyDJs |
45 ?
על מה הורדיו לך סעמק ? |
|
|
|
|