return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
שילכו להזדיין
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
שילכו להזדיין כל הצבא הזה


פרופיל 45


זונות
Vortex_SA
על מה הורידו?
eXeTik
על מה...?!?!!??!
YuVaL
What The !?!?
אתה על 45?
לאן העולם הזה הגיע...

על מה הורידו?
Sm0keMachine
תגיד תודה ותשתוק!!!!!!!
:cool:
eXeTik
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
תגיד תודה ותשתוק!!!!!!!
:cool:
]

חחחחחחחחח :stongue:
יש ויש... יש אנשים שיהרגו בשביל פרופיל כזה ויש כאלה שיתאבדו
תלויי מה אתה רוצה להגיע בצבא
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by eXeTik
]

חחחחחחחחח :stongue:
יש ויש... יש אנשים שיהרגו בשביל פרופיל כזה ויש כאלה שיתאבדו
תלויי מה אתה רוצה להגיע בצבא


זה הפרופיל הכי טוב שיש אין מה להגיד!
למרות שבניגוד למה שאנשים חושבים - זה לא פסול קורסים וזה גם לא בטוח נותן תפקיד קרוב לבית..
אבל מה שכן זה פותח לך אפשרות למלאאאאא תפקידים ג'ובניקיים שכונתיים ביותר! לך תדפוק אותם מוש תהיה מש"ק ממטרה תעשה חיים
:D
ADiSH
על מה?!

ד"א אתם יודעים כמה מורידים על משקפיים?
Flotser
גם לי הורידו ל45 אחי
בהתחלה חטפתי שוק התחלתי להסבובב שמה בתל-השומר כמו משוגע

אבל לא יודע אני כבר די התרגלתי לרעיון

לי בעקרון הורידו על זה שכשהייתי ילד ממש קטן הגוף שלי הגיב ממש מוזר כשנתנו לי זריקות ומאז רופאים פשוט פחדו לתת לי זריקות עד שהגעתי לצבא, מיזכר מהעניין הזה בכלל
אבל הצבא הוריד לי
וכנראה עוד משהו קטן הוריד מ64 ל45 ?
לא יודע

כל מקרה אל תדאג אחי,
אתה לא ה
TA
היחיד עם כזה פרופיל..
וגם נאי אוכל לספר לך חוויות מהשלישות
סתם :)
שלישות זה נאי ממש לא רוצה, במיני מנילה שהגיעה אלי אפילו לא סימנתי את האפשרות הזאתי
eXeTik
quote:
Originally posted by ADiSH
על מה?!

ד"א אתם יודעים כמה מורידים על משקפיים?


לא מורידים פרופיל על משקפיים, זה נחשב לסעיף
זה פוסל כמה תפקידים כמו קורס טייס למשל, אבל לא הרבה... אל תדאג

Rising
להההה :conf:

איך זה קרה? לא נופל עלייך בגרוש..
:whip:
KrazyDJs

45 ?

על מה הורדיו לך סעמק ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement