return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Magische Partymomenten
View this Thread in Original format
MaGiK54
Wat is nou jullie magische partymoment ?? Wat is een magisch partymoment dan, hoor ik jullie al weer zeggen ?? Das is een moment dat alles van je weg valt en alles gewoon klopt, de sfeer, de muziek, de locatie, enz enz enz. Dus gewoon een moment dat je waarschijnlijk de rest van je leven niet meer vergeet.

Ik heb zelf twee keer zo'n moment gehad. De 1e keer tijdens Sensation 2000. Ik stond helemaal alleen (zonder vrienden) vooraan toen Tiesto Silence begon te draaien. Kippevel, tranen van geluk, 35.000 man die helemaal uit der dak gingen, gewoon een moment om nooit meer te vergeten.

Iets minder hefig als het bovenstaande, maar om 6:45 tijdens TiC toen Suburban Train ingezet werd heb ik ook een traantje moeten laten, gewoon een ontlading van de hele avond, alles klopte op dat moment en was intens gelukkig.

Volgens mij is er al een tijd geleden een soortgelijke thread geweest maar lekker boeiend. Dus kom op met jullie verhalen over dit soort onvergetelijke momenten.
basd
Love Parade 2000, Siegessaule, 23.15 ofzo, het moment dat Paul van Dyk (jaja..) Born Slippy draaide..

En 600.000 mensen die gek werden... Redelijk indrukwekkend..

Verder nog wel wat behoorlijk goeie momenten gehad, eigenlijk te veel om op te noemen maar deze schoot me net effe te binnen..
Djeebie
Twee echte emotionele momenten.

Tijdens het beste feest ooit (voor mij dan) Dutch Dimension 2 februari vorig jaar. Het moment dat Magik Journey wordt gedraaid, Marxman de zaal nog ff hyped, het doek valt, het vuurwerk losbarst en Tiësto zichtbaar wordt. Echt kippenvel. Ook iedere keer als ik de liveset terughoor.

Afgelopen zaterdag bij Tiësto In Concert bij Flight 643. Wat een moment was dat zeg. Een compleet stadion dat schreeuwt, fluit, springt, zwaait, klapt en Tiësto die een rondje over het podium maakt en daarna het publiek bedankt. Echt kippenvel en ik kon wel janken van blijdschap :)
M5
Qontact 2001 - DJ JEAN die Serendipity erin gooit. :)

Qlimax 2001 - Mauro Picotto die Baguette draait :eek:

Mysteryland 2002 - Mauro Picotto lekker in de buitenlucht met vuurwerk op de achtergrond en Dark Room

Innercity 2002 - Sven Vath .... laatste nummer van zijn set Legowelt- Disco Rout (Y)

Shockers 2003 - K.cee met Palomitas - Kiss & Sven Vath - ghost :D

vergeet ik de komende 10 jaar iig niet meer :D
-=Freezel=-
De opening van TiC is echt zoo vet gewoon! Als ik de mp3 of het filmpje terugzie, krijg ik spontaan kippenvel. :)
Ook voor Flight 643 op TiC geldt hetzelfde. Publiek dat helemaal gek werd en uit hun dak gaat. Dit geldt eigenlijk voor de gehele set van Tiesto.

Paul van Dyk - Innercity 2000. Met al die glowsticks door de lucht! Echt zo vet was dat! :) De hele set van Paul van Dyk trouwens. Publiek en sfeer waren enorm goed.
raoel
Impulz outdoor 2001

Yoji Biomehanika draait Anasthasia 2001. Dat is zo'n vette plaat dat ik zowiezo al gek werd.
Die plaat heeft een kei vet suk naar de climax toe.
Maar in dat stuk breekt de naald. Yoji pissed, publiek wacht even.
MC lult even.........
Publiek begint te klappen, yoji gooit de plaat er weer in, bouwt weer op en dan die climax van die plaat. Super hard staan te beuken, de hele zaal plaat.

Prachtig sfeermoment, prachtige plaat, prachtige DJ

Tiësto in concert

Het moment met Dinand. Eén van mij favoriete nummers heel strak geremixed. Ik sta uit volle borst mee te blèren en dan maakt Dinand het publiek helemaal gek. Beat komt er weer in, de hele meute staat te "hossen" :toothless , dikke lichtshow op de achtergrond en Tiësto en Dinand die samen net zo hard mee doen.
Kippenvel to tha max, daarna een brok in mun keel en een klein traantje.

Ook het moment met Flight 643 was prachtig, maar dat beelfde ik niet zo intens omdat ik net op de tribune zat. Maar dat was wel zwaar genieten.
Ding Chavez
Mijn moment is toch wel Fire & Ice - Souvenir de Chine op Dutch Dimension 02-02-02. Na een aantal keer bij gewone setjes niet meer weten waar ik was op die plaat, was het tegen het eind van deze avond onbeschrijfelijk toen ie voorbij kwam...

GreetZ, DC
magrec
sensation 2000

Tiesto draait een mega set en tijdens die set komen allemaal gouden snippers naar beneden vallen. Na sven vath is iedereen kapot gebeukt maar carl cox begint en dan dat vuurwerk. Awakenings had mooi vuurwerk maar dat vuurwerk was echt zoooo vet. Snoeiharde knallen en heel veel siervuurwerk en vath die gewoon blijft feesten bij carl cox :D echt super feest.
Flipper01
quote:
Originally posted by M5
Mysteryland 2002 - Mauro Picotto lekker in de buitenlucht met vuurwerk op de achtergrond.

En toen eindigde hij met Underworld - Born Slippy, echt een geweldig einde van een geweldige dag!

Tiësto @ Dancepop 2002; Al een hele tijd stond ik vooraan te wachten tot Tiësto zou komen, ondertussen was Jean hardstyle aan het draaien. Eindelijk kwam Tiësto binnen, de zaal werd gek en z'n eerste plaat Magik Journey :eyes: Het hoogtepunt was toen hij Summer calling en Southern Sun draaide :crazy: :eyespop: zo mooi!!

Tiësto in Concert 2003; De hele avond is een geweldige herinnering. Ik was op een gegeven moment naar voren gelopen toen het optreden van Dinand kwam dat was mooi, maar toen ik een half uurtje later Max Walder - Crown hoorde ging ik helemaal los!! Daarna op de tribune gestaan toen hij Igor S - Boomerang draaide. Opbouwen naar die geweldige climax en toen werd de hele zaal in wit licht gehuld en ging iedereen compleet los!! :happy2:
Op het moment dat hij Delirium - Silence draaide stonden de tranen in m'n ogen net als met Way Out West - Mindcircus!! :crazy:
kreischer2000
heel TiC was een hoogtepunt voor mij, was mijn eerste event dus vandaar!

maar echt hoogtepunten voor mij waren:

opening met magik journey
dinand van kane die het publiek lekker opzweept
en Urban train :eyes: :eyes: :eyes: maar ook silence bezorde mij kippenvel:D

Switch
Innercity 2000: ik zat helemaal achteraan de zaal, op die plateaus, precies in het midden. zo had ik een mooie overzicht van de zaal. toen iedereen ineens al die glowsticks kregen, werd ik helemaal gek!

Mysteryland 2002: tja wat valt er nog te zeggen over Mauro Picotto, de man is een godheid!!! vooral bij Hong Kong sta ik compleet te springnichten! :)

Tiesto In concert: hmm ja ook bij dat moment dat ie de microfoon ter hand neemt en het publiek bedankt, tijdens Suburban Train. tranen stonden ook bij mij in de ogen :)
Jappio
tjaa voor mij nog steeds DD,

hoe tijs van hoogtepunt naar hoogtepunt werkte.. Heb denk ik echt een uur achter elkaar kippenvel gehad, en alleen maar staan trancen..

Verder vond ik hele mooie momenten impulz 2002 toen Yoji draaide toen de zon opkwam boven dat meer, echt fantastisch..

En natuurlijk de laatste tic waar ik zwaar kippenvel had bij Kane, echt fantastisch; net als het moment dat tiesto het publiek bedankte,,

ach maar ik heb zoveel mooie momenten, ik vond het setje van tiesto in hollywood ook fantastisch, waar hij klappers draaide als southern sun, u2 - staring at the sun en meer van dat soort tunes.

ENNN natuurlijk niet te vergeten, de eerste x dat ik godd hoorde op sensation 2001. Hoewel het geluid ook niet helemaal goed ging was dat ook een meesterset van marco v..

dus ach.. ik geniet wel vaker van mooie momenten :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement