return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Magische Partymomenten (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
Eerste keer dat ik op een groot feest was...de eerste keer dat ik die bass op mijn borst voelde trillen, was eerste Innercity.

Opening van Richie Hawtin op Awakenings 20 April.
verder ken ik me niet veel meer herinneren :)
snitz
*Impulz outdoor: met LAB4 tijdens READY TO BOP en met Yoji toen DING A Ling erin kwam.

*DanceValley 2002: toen sasha draaide en toen de eerste zonnenstralen doorbraken. Heel het publiek werd gek :crazy: En toen Yoji en zijn vriendin een duim opstaken naar onze shirtjes (dit moment vergeet ik nooit meer)

*Mysteryland 2002: toen marco V, cafe del mar en indicator drin mixte

*HQ 25 october 2002: Toen Tom Harding Lee Haslam-Music is the drug draaide.

*Innercity 2002: Toen Tiesto starte met Mark Norman-Overkill en toen marco V feat. faithless- God is a dj gedraaid werd door marco

*Impulz 2003: Tijdens de set van JP en de set van Carl Cox had ik magische momenten:D

*Qontact: tijdens C:\dell*.mp3

TIC: Tijdens Tears from the moon, kane en het laatste gedeelte met name tijdens Ricky Fobis- No regular
Nielz
quote:
Originally posted by New Wave
Opening van Richie Hawtin op Awakenings 20 April.
verder ken ik me niet veel meer herinneren :)


oei, dat was zeker een gaaf moment. Heb ik ook nog wel een filmpje van!

http://www.groovetrackers.com/~chris/richie.mpg

Elke keer weer herinneringen aan die set :)
Biohazard
John Digweed, Club Zouk Singapore een paar jaar terrug, toen hij Bedrock - Heaven Scent dropte :crazy: die piano break met die beat die back dropt :eyespop:
snitz
quote:
Originally posted by snitz
*Impulz outdoor: met LAB4 tijdens READY TO BOP en met Yoji toen DING A Ling erin kwam.

*DanceValley 2002: toen sasha draaide en toen de eerste zonnenstralen doorbraken. Heel het publiek werd gek :crazy: En toen Yoji en zijn vriendin een duim opstaken naar onze shirtjes (dit moment vergeet ik nooit meer)

*Mysteryland 2002: toen marco V, cafe del mar en indicator drin mixte

*HQ 25 october 2002: Toen Tom Harding Lee Haslam-Music is the drug draaide.

*Innercity 2002: Toen Tiesto starte met Mark Norman-Overkill en toen marco V feat. faithless- God is a dj gedraaid werd door marco

*Impulz 2003: Tijdens de set van JP en de set van Carl Cox had ik magische momenten:D

*Qontact: tijdens C:\dell*.mp3

TIC: Tijdens Tears from the moon, kane en het laatste gedeelte met name tijdens Ricky Fobis- No regular


Ik vergeet het belangrijkste moment: tijdens TIC DELERIUM - SILENCE (TIESTO REMIX) HELEMAAAAL GEKKKKKK:crazy:
Original
Mauro Picotto @ Innercity 2001 , toen ie "Rickey Le Roy - One Day (Bigg Bass)" draaide...was helemaal van de wereld :crazy:

Cosmic Gate @ Trance Energy 2002-2 ..Fire........Wire!!!

Tiesto @ Dutch Dimension Yahel - Voyage... Stond echt op een plek waar iedereen kompleet uit zijn dak ging/ me dus ook!

Yoji @ Impulz Outdoor 2002.. Ding A Ling (Scot Project Mix).. wat een geluid zit daarin/ kippevel 2 the max.

Tiesto In Concert Andain - Beatifull Things & Silence [/B]

Marco V @ Innercity 2002 ...godd....godd.....GODD IS A DJ..
basvh
quote:
Originally posted by snitz
*Impulz outdoor: met LAB4 tijdens READY TO BOP en met Yoji toen DING A Ling erin kwam.

*DanceValley 2002: toen sasha draaide en toen de eerste zonnenstralen doorbraken. Heel het publiek werd gek En toen Yoji en zijn vriendin een duim opstaken naar onze shirtjes (dit moment vergeet ik nooit meer)

*Mysteryland 2002: toen marco V, cafe del mar en indicator drin mixte

*HQ 25 october 2002: Toen Tom Harding Lee Haslam-Music is the drug draaide.

*Innercity 2002: Toen Tiesto starte met Mark Norman-Overkill en toen marco V feat. faithless- God is a dj gedraaid werd door marco

*Impulz 2003: Tijdens de set van JP en de set van Carl Cox had ik magische momenten

*Qontact: tijdens C:\dell*.mp3

TIC: Tijdens Tears from the moon, kane en het laatste gedeelte met name tijdens Ricky Fobis- No regular
Ik vergeet het belangrijkste moment: tijdens TIC DELERIUM - SILENCE (TIESTO REMIX) HELEMAAAAL GEKKKKKK:crazy:


Zo voor je examen komen er opeens verstandige dingen uit je mond. GOED HOOR. en dat voor een drielse
Rinus
Effe denken

Junkie XL at 4 Elements: Toen ie op ze tafel ging zitten. Zag er zo stoer uit.

Speedy J at Reactor: Zijn begin was zo lekkerr
Blik
quote:
Originally posted by Djeebie

Afgelopen zaterdag bij Tiësto In Concert bij Flight 643. Wat een moment was dat zeg. Een compleet stadion dat schreeuwt, fluit, springt, zwaait, klapt en Tiësto die een rondje over het podium maakt en daarna het publiek bedankt. Echt kippenvel en ik kon wel janken van blijdschap :)


dit is ook mijn partymoment
DJ_Massive
heel TiC was een f0kking magisch partymoment, maar was ook mn eerste feest =]

toen ie in t 1e uur Young Parisians - You write the rules solarstone remix draaide.. oeh in die break ging ik a bijna dood ;)

de intro met magik journey en die remix van Barbers Adagio for strings..

toen ie rank 1-breathing breaks dub draaide (jaja) ... /me zweefde

toen ie zn remix van Tears from the moon draaide

toen ie zn remix van Delerium -silence draaide

toen ie Way out west-Mindcircus draaide

bij Flight 643 uiteraard en toe ie t publiek bedankte

Jan Johnston <- wat een geil mens =)))


aah fok teveel om op te noemen, 1 lange kippevel nacht :D

Disney
Kan er maar eentje zijn voor mij en dat is deze...

quote:
Originally posted by Djeebie
Tijdens het beste feest ooit (voor mij dan) Dutch Dimension 2 februari vorig jaar. Het moment dat Magik Journey wordt gedraaid, Marxman de zaal nog ff hyped, het doek valt, het vuurwerk losbarst en Tiësto zichtbaar wordt. Echt kippenvel. Ook iedere keer als ik de liveset terughoor.


Couldn't agree with you more Djeebie!!

Maar niet van die crap van tranen in mijn ogen en zo, maar gewoon smile van oor tot oor en kippevel :gsmile:
Dj Lex
Whaha teveel om op te noemen :P Een selectie maar dan

Qontact 2002--> Toen Judge Jules Can you feel the silence draaide! Nog steeds kippevel als ik daarna terug denk

Impulz Outdoor--> De zon komt op tijdens Yoji en het hele publiek knalt gewoon keihard door :D

Innercity --> Tiesto die gewoon Madonna en Venus draait :D

Tiesto --> Zoals velen toen hij Flight draaide en de hele zaal losging. Maar ook Bommerang vond ik super cool.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement