return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Magische Partymomenten (pg. 3)
View this Thread in Original format
arjoderoon
was op een klein "schoolfeestje". was een dj die trance knaller na trance knaller draaide... barber's adagio for strings, ghosts, silence, en flight 643.

ik samen met een vriend die door die zaal heen jumpten en vliegtuigjes nadeden :D en iedereen stond ons aan te gapen van: waar hebben die last van :)
keihard meebleren met ghosts en silence... echt topavond...

onvergetelijke avond, met en onbekende dj die echt super draaide.... :) had geen druppel alcohol op en drugs doe ik niet aan, maar kerel die mee was vroeg of ik geslikt had... k had super grote avond.. ja trance = my drug!
TimeportE
innercity 2001:
-basvh en ik stonden al met handjes omhoog toen damn noa - home werd gedraaid door marco, en iedereen meezingen!
-misschien nog intenser de hele set van james holden, een grote droom weet nix meer van de hele set alleen dat ik daar flink heb staan trippen zonder alcohol of drugs

tic:
heeeeeel veel mooie momenten:
-in begin was er moment dat ik gewoon alleen voor me uit stond te staren na een enorm vette break, toen kwam marcello met beide handen langs mijn hoofd dansen, toen enorm hard uit mijn dak gegaan..

- op tribune zien hoe bij enorm vette tracks (bv idd flight) de grote lichten aangingen en 25000 man uit hun dak gaan!
japeman
Voor mij Sander Kleinenberg op Innercity 2002, toen hij Gloat - Wuarp erin mixte op een manier, die ik niet snel zal vergeten, FANTASTISCH!!
Overal kippenvel...
jploveparade
Multigroove Amsterdam Oostelijk havengebied 1993: Iedereen zwaar uit zijn dak op elke bassline omdat een of andere gozer gratis witte duifjes liep uit te delen :crazy:

Hellraiser Amsterdam Sporthallen-Zuid 1995: Pinnhead zaagt op het podium een been af met een ketting zaag. Verscheidene mensen vallen flauw in de zaal :D

Digital Overdose Amsterdam Sporthallen-Zuid mei Amsterdam mei 1996: We'll tear your soul apart live on stage. Bill the Robot maakte een onvergetelijke indruk, net als de springende Leviathan :eyes:

Digital Overdose Amsterdam Sporthallen-Zuid mei 1997: 12.500 man synchroon zien hakken op Hardcore to da bone vanaf main stage.



Lovestern Galaktika Berlin Eiswerder Insel Spandau 1997: 3 grote Lufthansa hallen met open-air op een afgelegen eiland. Keiharde underground techno met 4 wanden met geluid in elke zaal. Heerlijk simpel maar oh zo vet! :eyes:



Mysterland 1998 Utrecht: Marshall Masters Live I like it loud :D

Loveparade 1999: Blank&Jones draaien Cream voor 1.5 miljoen mensen bij 30*C en uitzinnige menigte. :wtf:

Paradise City Berlin 1999: Heel bijzonder feest in een oude munitiefabriek. 10 zaaltjes met ruimte voor zo'n 200 man elk en allemaal met liefde ingericht. Buiten area was ook top! Beste feature: afwerkhokjes waar je met iemand sex kan hebben :cool:



Mayday 2000: Zombie Nation Live. Bij de tonen van Kernkraft 400 zingen 25.000 man mee. Ook het moment dat PvD For an angel draait was magisch. :toocool:



Innercity 2000: PvD en de neonsticks :)

Daarna werd alles té commercieel en dus veel minder leuk. Goede uitzonderingen zijn oa Mayday 2001/2002, Love from Above en Mysteryland. De echte magische momenten waren vroeger, toen alles nog nieuw was :)
Cosmic Guy
Leuk draadje dit:

Innercity 2000
Het welbekende 'glow-stick-gooi-momen' tijdens de set van Van Dyk. Hele set was trouwens super.

Qontact 2001
Hele set van Judge Jules, nog steeds one of my favourites. "Is there anybody out there?", "No Alternative", "Heaven 2001" en "Industry" waren enkele toppers eruit. Ik was toen best nog een trance n00b, kende alle nummers niet en dat maakte het oko extra leuk.

Qontact 2003
C:/del.mp3 tijdens de opening van Marco V. Wat een binnenkomer.

TiC 2003
De opening --> aankondiging, vuurwerk en dan "Adagio for Strings". Woei :crazy:

Trance Energy 2002 Utrecht
Cosmic Gate met Fire Wire en de primeur van The Truth: "Would be moment", ware het niet dat we toen in de auto zaten op weg naar huis. Ik baalde echt.....
dj_spare
Ik ben nog niet naar zo heel erg veel feesten geweest, maar het ABSOLUTE hoogtepunt (2 eigenlijk) waren afgelopen zaterdag met TiC... bij de opening en bij Flight 643... ooooooh my god!! als ik het nu weer terugzie op video krijg ik gewoon WEER kippenvel!
SnuggLe
Op 4:
Nexus Deventer, die Goa Live Act
Ik sta daar met Theseus, rest was moe. Gaat ineens die GOA act los. Echt supergaaf hoeveel energie er van die lui afkwam!! Echt de hele zaal ging los, dat was een supergezicht!

Op 3:
Carl Cox @ Dance Valley 2000
Ome Karel was afsluiter. Ervoor had ik wat biertjes op, BasD zou terug rijden, en we hadden even bij Lucien Foort buiten gezeten omdat Oakey niet kwam opdagen dacht ik.
Wij richting mainstage en zijn daar op dat kunstwerk gaan staan bij die rotsen. Super uitzicht over het hele publiek. Wat was dat mooi man!

Op 2:
Tiesto in Concert, SILENCE!
Na lang op de tribune te hebben gezeten ben ik met Proximus en WooT naar beneden gelopen. Draaitie ineens Silence. Kippenvel en tranen in mijn ogen, niet normaal. Mensen om me heen hadden het ook, en alle handjes in de lucht. SUPER! Ook het publiek bedanken was vet!

Sander Kleinenberg in de Q
Ik was moe, en zat ff met Anke. Had net zitten blowen , en was echt echt moe. Totdattie opeens ROKK - Come CLoser (P&K remix draait). Die vond ik echt GEIL!! Ik de dansvloer op en helemaal uit mijn dak, draait hij daarna Underworld met 2 months off. Hele gave remix, vette lichten, en het hele publiek gaat uit zijn dak. Ik heb echt staan janken.... Niet normaal wat was dat lekker. Euforisch geveol
Optimus
magisch moment.... moeilijk moeilijk... heb wel momenten gehad dat ik kippevel kreeg, maar echt magisch? hmzzzzzzz, ff denken hoor:D
New Wave
quote:
Originally posted by jploveparade

Innercity 2000: PvD en de neonsticks :)


Dat was inderdaad ook een zeer leuk gezicht :)
was dat niet in 2001?
moogwai
ff een paar die ik nog goed herinner

Massive 2001... met 3x Flight 643 die toen bijna niemand nog kende... telkens als ik the Flight hoor denk ik nog ff terug aan dit geweldige feest (net als vorige week bij Tijs :) )

Cosmic Gate @ TE 2002... toen ze meteen begonnen met Fire Fire!!!

Mysteryland 2002... toen Armin 4 Strings - Diving (H&H Remix) en Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Dark Matter Remix).. kippevel terwijl het ing heet was.

Tiesto In Concert 2003... optreden Andain en toen As the Rush Comes voorbij kwam. En het hele laatste uurtje niet te vergeten... vooral die break van El Nino en Silence natuurlijk OMFG :D

Switch
quote:
Originally posted by New Wave
Dat was inderdaad ook een zeer leuk gezicht :)
was dat niet in 2001?



nee in 2000 :)
blup
Dit moment: www.trancevibez.com/thisisdjtiesto.mp3

Kippevel en tranen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement