|
A state of trance 100 party
|
View this Thread in Original format
| kreischer2000 |
Vanwege de 100ste aflevering van A state of trance zal er een speciaal feest worden gegeven in Bloomingdale. Dit zal zijn op donderdag 5 juni, de uitzending is dus vanuit Bloomingdale.
Dit zal beginnen om 1800 en zal duren tot 2300. Vele gasten kunnen worden verwacht en meer info zal binnenkort bekend worden gemaakt.
Het leuke is dat het ook nog eens gratis is!
Wie gaat er? Ik kom misschien wel, eens even kijken of ik wat mensen mee kan krijgen want ik heb geen zin om alleen te gaan. |
|
|
| Flipper01 |
Klinkt erg leuk!!
Nadeel is dat Bloomingdale voor mij nou niet echt in de buurt ligt, maar als het goed is heb ik tegen die tijd vakantie. |
|
|
| Ding Chavez |
| Voor mij ook niet echt in de buurt en vlak voor m'n tentamens, dus ik moet het helaas van achter de radio volgen :/ |
|
|
| Blik |
| uit de buurt en in mijn tentamenweek, nee dus |
|
|
| MarkzMan_X |
Ik ga hoogstwaarschijnlijk! (met nog een andere vriend van me, ook een Armin freak).
Anderhalf uur in de trein zitten, maar ik heb het er voor over :) :D |
|
|
| DJ_Massive |
| oeh.. das wel vrij redelijk in de buurt hier.. :eek: |
|
|
| Dj Lex |
Erg leuk initiatief van Armin. Als ik tijd heb hop ik wel even op en neer denk ik
:D |
|
|
| Remy D |
| Tuurlijk ga ik, nog geen 20 min met de auto. :D |
|
|
| Six4Eight |
| Zeker ben wel van plan om langs te komen :) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Six4Eight
Zeker ben wel van plan om langs te komen :) |
Mag je zeker ff aan zijn ballen zitten. Omdat hij wel is een nummer van je draait. :D |
|
|
| tijs08 |
Dit is echt een heel gaaf idee!!
toen ik het hem hoorde zeggen donderdag had ik echt zoiets van YESSS!! daar ga ik bij zijn!!
Maar toen kwam ik er dus achter dat ik dan in Praag zit op studiereis :whip: :whip:
balen dus!!
Nou nu dus maar wachten op de 110e AFLEVERING in eind Augustus... door groot suc6 nogmaals live vanuit Bloomingdale :rolleyes: :cool: (hoop ik! ;) ) |
|
|
| MarkzMan_X |
| quote: | Originally posted by Six4Eight
Zeker ben wel van plan om langs te komen :) |
Is trouwens een van die twee platen van je (die je met MIDOR hebt gemaakt) al uit in de vinylshops?
Zo ja, dan koop ik die en dan vraag ik je om je handtekening (geen grapje). |
|
|
|
|