return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Loveparade!! 2003 (pg. 3)
View this Thread in Original format
HiGH_NrG
Nog een meeting houden bij The Love From Above? Is wel zo gezellig ;)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Nog een meeting houden bij The Love From Above? Is wel zo gezellig ;)

het is altijd gezellig met High_NrG! :)
balen dat ik er niet bij kan zijn omdat ik dan op vakantie ben!

Veel plezier in ieder geval allemaal! Love rules! ;) :crazy: :cool:
snitz
quote:
Originally posted by Partyhardy!
het is altijd gezellig met High_NrG! :)
balen dat ik er niet bij kan zijn omdat ik dan op vakantie ben!

Veel plezier in ieder geval allemaal! Love rules! ;) :crazy: :cool:

Das zeker jammer. Als er iemand bij moest zijn dan ben jij het wel om de nederlandse partyscene te vertegenwoordigen:D
Jij ook veel plezier op vakantie en we zullen ze allemaal de groete doen daar in berlijn:)
M_Peror
Damn Partyhardy, balen dat je er niet bent! :( Maar iig veel plezier op vakantie (zal ook wel goedkomen denk ik zo!)

Voor de rest: een meeting lijkt me op zich wel lachen... en wel een prestatie op zich als we elkaar nog vinden ook daar zo :D
basvh
quote:
Voor de rest: een meeting lijkt me op zich wel lachen... en wel een prestatie op zich als we elkaar nog vinden ook daar zo
nou nou zo moeilijk is da ook niet, high nrg is niet de kleinste van het stel en ikke ook niet dacht ik zo.

Tiesto draait van 0200 tot 0400, Misschien 0300 uur meeting en dan zo ver mogelijk voor het hek in het midden? of is dat te druk?

EDIT:: JOSTA CHECK JE MAIL EDIT::
M_Peror
Klinkt goed! Als we bij TLFA zijn die avond (95% zeker) dan hebben we een deal...
snitz
ik ga je zien man!!!
T.H.C.
Jesss...weer lekker optijd geregeld maar ik ga wel dit jaar, met de camper:tongue3
HiGH_NrG
03.00 helemaal vooraan lijkt me lastig, het zal wel druk zijn dan tijdens Tiesto, maar het is te proberen. En basvh ik zie jou sowieso wel :P.
basvh
hey m-peror,

hoe ga jij naar berlijn? via loveparade.nl? of gewoon met auto

NiTro
Ik gaat ook eindelijk... na jarenlange planning komt het er dit jaar dan ook van (waarschijnlijk)! Mn vriendin's ouders wonen in Berlijn dus kan ik daar mooi blijven slapen.. scheelt weer.
M_Peror
quote:
Originally posted by basvh
hey m-peror,

hoe ga jij naar berlijn? via loveparade.nl? of gewoon met auto

Wij gaan gewoon met de auto, en heb zelf een hotel geregeld... dus geen loveparade.nl of zo. Wel relaxt hoor, nergens van afhankelijk, gewoon je eigen ding kunnen doen. :cool:

En jullie?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement