|
Loveparade!! 2003 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
Waah... met deze auto's dus? Dan heb ik jullie vlgs mij nog gezien onderweg! Eerst op de autobahn, en op dat stuk met die verkeerslichten waar ff geen autobahn is nog een hele tijd naast jullie opgereden geloof ik.
Sluit me trouwens wel voor een deel aan bij mening van JP. Er waren meer bierzuipende opgepompte sportschoolbewoners en minder (extravagante?) echte muziekliefhebbers dan ik had verwacht (was m'n 1e LP). In dat opzicht viel het inderdaad wel tegen. Maar dat was het dan ook wel, ik blijf erbij dat ik een super-weekend heb gehad, dat nog veel gaver was dan ik van te voren had gehoopt! En als de loveparade volgend jaar nog in deze vorm bestaat, ben ik er zeker weer bij als het ff kan. |
|
|
| Miss Proximus |
haha echt? :D Nix van gemerkt joh :D
oh ennu over de LP, ik was met Greg (drizzt81) dus, en die zegt dattie uberhaupt meestal maar 2 uurtjes op de LP zelf besteedt en verder voornamelijk voor de pre- enm after parties komt :)
Heb nu al zin in de Loveparade mexico!!! :D |
|
|
| basvh |
speciaal voor onze snitz voor boven zijn bed te hangen/. HANDJES BOVEN DE DEKENS HE!!!
 |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by basvh
speciaal voor onze snitz voor boven zijn bed te hangen/. HANDJES BOVEN DE DEKENS HE!!!
|
jullie zijn gewoon jaloers:D :D :D :crazy: :eyespop: :haha: :eyes: |
|
|
| M_Peror |
WTF!?!? :eyespop:
| quote: | Originally posted by snitz
jullie zijn gewoon jaloers:D :D :D :crazy: :eyespop: :haha: :eyes: |
Klopt. :D |
|
|
| Miss Proximus |
...als t nou Paul van Dyk was dan zou ik je de ogen uitsteken :D
wel tof voor je hoor! Je staat natuurlijk wel met de nummer 1 op de foto :) |
|
|
| SnuggLe |
| He, met die lelijke vent sta ik ook op de foto. Wie is het eigenlijk, hij wilde ZO graag met me op de foto :S ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
...als t nou Paul van Dyk was dan zou ik je de ogen uitsteken :D
wel tof voor je hoor! Je staat natuurlijk wel met de nummer 1 op de foto :) |
 |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He, met die lelijke vent sta ik ook op de foto. Wie is het eigenlijk, hij wilde ZO graag met me op de foto :S ;) |
Dat is nou Snitz!
Maar hij vind het vast niet aardig dat je dat zo schrijft.
:p |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Tijd voor een nieuwe username?:rolleyes: |
Nah, ik leef toch nog in het verleden ;) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Optimus
|
hahahahaha :D
vette foto trouwens Snitz |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Dat is nou Snitz!
Maar hij vind het vast niet aardig dat je dat zo schrijft.
:p |
aaaaaaaah ik ken wel wa hebbe |
|
|
|
|