return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Loveparade!! 2003 (pg. 9)
View this Thread in Original format
M_Peror
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Dit waren trouwens de aardige jongens (waren nog 1 jongen en 1 meisje bij) met wie ik mee terug mocht :D awwwwwwwwww haha (hoop dat de link werkt)

http://groups.msn.com/hoogkarspelfe...oto&PhotoID=623

Waah... met deze auto's dus? Dan heb ik jullie vlgs mij nog gezien onderweg! Eerst op de autobahn, en op dat stuk met die verkeerslichten waar ff geen autobahn is nog een hele tijd naast jullie opgereden geloof ik.

Sluit me trouwens wel voor een deel aan bij mening van JP. Er waren meer bierzuipende opgepompte sportschoolbewoners en minder (extravagante?) echte muziekliefhebbers dan ik had verwacht (was m'n 1e LP). In dat opzicht viel het inderdaad wel tegen. Maar dat was het dan ook wel, ik blijf erbij dat ik een super-weekend heb gehad, dat nog veel gaver was dan ik van te voren had gehoopt! En als de loveparade volgend jaar nog in deze vorm bestaat, ben ik er zeker weer bij als het ff kan.
Miss Proximus
haha echt? :D Nix van gemerkt joh :D

oh ennu over de LP, ik was met Greg (drizzt81) dus, en die zegt dattie uberhaupt meestal maar 2 uurtjes op de LP zelf besteedt en verder voornamelijk voor de pre- enm after parties komt :)

Heb nu al zin in de Loveparade mexico!!! :D
basvh
speciaal voor onze snitz voor boven zijn bed te hangen/. HANDJES BOVEN DE DEKENS HE!!!


snitz
quote:
Originally posted by basvh
speciaal voor onze snitz voor boven zijn bed te hangen/. HANDJES BOVEN DE DEKENS HE!!!




jullie zijn gewoon jaloers:D :D :D :crazy: :eyespop: :haha: :eyes:
M_Peror
WTF!?!? :eyespop:
quote:
Originally posted by snitz
jullie zijn gewoon jaloers:D :D :D :crazy: :eyespop: :haha: :eyes:

Klopt. :D
Miss Proximus
...als t nou Paul van Dyk was dan zou ik je de ogen uitsteken :D

wel tof voor je hoor! Je staat natuurlijk wel met de nummer 1 op de foto :)
SnuggLe
He, met die lelijke vent sta ik ook op de foto. Wie is het eigenlijk, hij wilde ZO graag met me op de foto :S ;)
Optimus
quote:
Originally posted by Miss Proximus
...als t nou Paul van Dyk was dan zou ik je de ogen uitsteken :D

wel tof voor je hoor! Je staat natuurlijk wel met de nummer 1 op de foto :)


M_Peror
quote:
Originally posted by SnuggLe
He, met die lelijke vent sta ik ook op de foto. Wie is het eigenlijk, hij wilde ZO graag met me op de foto :S ;)

Dat is nou Snitz!


Maar hij vind het vast niet aardig dat je dat zo schrijft.


:p
jploveparade
quote:
Originally posted by FunkySimon
Tijd voor een nieuwe username?:rolleyes:


Nah, ik leef toch nog in het verleden ;)

TranceFool
quote:
Originally posted by Optimus

hahahahaha :D


vette foto trouwens Snitz
snitz
quote:
Originally posted by M_Peror
Dat is nou Snitz!


Maar hij vind het vast niet aardig dat je dat zo schrijft.


:p


aaaaaaaah ik ken wel wa hebbe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement