return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Loveparade!! 2003 (pg. 4)
View this Thread in Original format
snitz
quote:
Originally posted by M_Peror
Wij gaan gewoon met de auto, en heb zelf een hotel geregeld... dus geen loveparade.nl of zo. Wel relaxt hoor, nergens van afhankelijk, gewoon je eigen ding kunnen doen. :cool:

En jullie?


wij gaan met de bus via loveparade.nl (basvh en ik)
Miss Proximus
bleh :whip: :whip:
HiGH_NrG
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Ik heb mijn treinkaartje nog niet! :mad:
Fkwebeman
Treinkaartjes..
Dat is inderdaad altijd een groot feest..
2 jaar geleden zou ik ook naar de Loveparade..

Met de NS. Kaartjes gereserveerd, hotel gereserveerd.

4 dagen voor vertrek: telefoon

De NS.. Dat ze 'vergeten' waren onze kaartjes apart te leggen (of zoiets) en nu waren er geen 2e klas tickets meer.. ( 2 personen voor 100 gulden naar berlijn geloof ik) excuses, sorry sorry..
Wij boos, regel maar wat, wij hebben gereserveerd dus wij eisen kaartjes..
JA hoor, dan mogen jullie ook wel 1e klas gaan reizen..
Mooi, wij blij.. maar wat blijkt, krijgen we de volgende dag nog wel ff een rekening van 500 gulden (p.p.!) voor die eerste klas tickets!

NS in your ass!
Miss Proximus


voel die grond schudden door mijn ge-stampvoet :p
arj1o1
quote:
Originally posted by Fkwebeman

Mooi, wij blij.. maar wat blijkt, krijgen we de volgende dag nog wel ff een rekening van 500 gulden (p.p.!) voor die eerste klas tickets!

NS in your ass!


en die heb je betaald?
M_Peror
quote:
Originally posted by Miss Proximus
bleh :whip: :whip:

Euh Proxi heb jij nog iets geregeld gekregen voor de LP? Of kan ik het antwoord eigenlijk al raden? :(
Miss Proximus
tja, als ik eenmaal in Berlijn ben zit ik goed...het probleem momenteel is alleen hóe er te komen! Alle mensen hebben zo ongeveer al een volle auto, mijn enige hoop is onze lieve forum vader en wijze gebaarde man JP :D

en anders zal ik Eurolines moeten verblijden met 84 euros..of de Nederlandse of Duitse spoorwegen.

m'n vader wil me zelfs al een stuk op weg helpen door me naar Leer te brengen, maar dan is t nog best prijzig om in Berlijn te komen!

Kon ik maar VLIEGEN!!!!!!!!! :)
HBtje
yep same problem hier, alles leek geregeld tot dat die gozert met wie ik ga zei (die dus auto heeft) dat ie misschien niet kon vanwege zn vriendin ofzow dus als dat dus definitief niet doorgaat wordt het of duur treinkaartje halen of dan maar niet denk ik :( :( :(
basvh
Iemand nog ideetje voor goede afterpartys? of afterclubs, dus na de love parade om zaterdag avond om 10 uur

Trouwens geen tiesto bij dat afsluitfeestje bij die gauwe engel, helaas

jploveparade
We gaan naar LoveBase. 9 area's, open-air, mooie locatie en maar 15 Euro entree :D
HBtje
WOEI komt toch alles nog goed ik ben er dus definitief wel bij :D :D :D

Vrijdag The Love From Above
Zaterdag The Parade and Siegesaule party

(
ik snap aan ene kant niet hoe ze bv de nummer 1 dj van de wereld daar niet neer zetten, maar wel ladida of chrysler :S echt nog nooit van gehoord maarja, misschien komt het wel omdat tiesto niet in 20 minuten iets leuks neer kan zetten ??
}

en daarna...... weet ik nog niet Lovestern Galaktika misschien ik zie wel :D

BTW nog meeting bij love from above ??? zoiets tijdens Moguai ofzow ???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement