|
אנשים שנעלמו מהסצינה.. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אוקנפלד לא ננעלם מהסצינה
וגם לא סאקין שרק לפני כמה ימים השתחרר לו טראק חדש... |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אוקנפלד לא ננעלם מהסצינה
וגם לא סאקין שרק לפני כמה ימים השתחרר לו טראק חדש... |
איזה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
איזה? |
DJ_Sakin_and_Friends-Sometimes-Vinyl-2003-SND |
|
|
| coby |
בארץ...
צופי נעלם..
גם יהל כבר לא רואים משהו
משחרר דיסק בשנה וזהו.. |
|
|
| nimrod levi |
צ'ופי הוציא עכשיו טראק עם שמואל פלאש, שהיה דווקא לא רע בכלל.
בקשר לתקלוט אין לי מושג מה איתו.
ויהל
הוא עדיין מתקלט
וטראקים שלו יוצאים מדי פעם
אבל לא לעתים קרובות |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יהל עדיין איתנו...
השחרור האחרון שלו נדמה לי היה
04-infected_mushroom-deeply_disturbed_yahel_remix-bpm
שזה דווקא יצא דיי נחמד...
למרות שאני מתגעגע יותר לסגנון הישן שלו |
|
|
| MoSH_MaN |
Sonique
סלח לי אבל היא לא קשורה לטראנס
Alice DeeJay
הפקת יורו דאנס של יוהן חילן
מה נסגר איתך?
Paul Oakenfold
בן אדם קוקסינל
הולך ונופל כמו
MOS
איכס הרימיקס האחרון שלו לג'סטין היה פשוט מגעיל
הוא צריך ללמוד מסאנדר קליינברג
SAKIN
עוד זבל גרמני במיוחד הסינגל החדש.....
הטראנס הגרמני הזה פשוט ביזיון אחד גדול |
|
|
| Rising |
אף אחד לא נעלם... פשוט יש עליות ומורדות אצל כל אחד...
ונראה לי כמו שפעם אלעד אמר.. רוברט לא שומעים ממנו שום קטע במשך איזה כמה חודשים ואז הוא מפגיז בשריות של קטעים אחד אחד..
מלא עובדים מאחורי הקלעים על קטעים ופרויקטים חדשים והמטרה שלהם היא כמובן לא לשתף את הקהל הרחב .. עד לשחרור הקטע כמובן |
|
|
| nimrod levi |
מישהו שממש נעלם זה וינסנט דה מור
הבנאדם היה תותח
ולא שמעתי ממנו כבר שנתיים חוץ מהאדישיונל וורקס שהוא הוציא או לא יודע מה.
אבל חוץ מזה הוא ממש נעלם |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
DJ_Sakin_and_Friends-Sometimes-Vinyl-2003-SND |
תודה.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
SAKIN
עוד זבל גרמני במיוחד הסינגל החדש.....
הטראנס הגרמני הזה פשוט ביזיון אחד גדול |
בשבילך הוא בזיון!!
כי אתה מחוק מפרוגרסיב שבשבילי זה הבזיון האמיתי...
הסינגל האחרון של סאקין כלל שני רמיקסים
רטרו רמיקס שלא היה באמת משהו
ו 4 טו דה פלור רמיקס שלפי דעתי היה מצוין!!
אז תעשה טובה ואל תכליל שהוא זבל גרמני ושכל הטראנס הגרמני בזיון כי עד שאתה לא שומע את זה מכולם אין לך מה להגיד את זה |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Rising
אף אחד לא נעלם... פשוט יש עליות ומורדות אצל כל אחד...
ונראה לי כמו שפעם אלעד אמר.. רוברט לא שומעים ממנו שום קטע במשך איזה כמה חודשים ואז הוא מפגיז בשריות של קטעים אחד אחד..
מלא עובדים מאחורי הקלעים על קטעים ופרויקטים חדשים והמטרה שלהם היא כמובן לא לשתף את הקהל הרחב .. עד לשחרור הקטע כמובן |
יאפ אני אמרתי:) |
|
|
|
|