|
אנשים שנעלמו מהסצינה.. (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
utah saints?
עד היום אני שומע את
lost vaguiness
טראק פצצה... |
אחד הטראקים הראשונים ששמעתי
;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה באמת?!?!?!
אולי גם תביא את השם של הסינגל החדש שלו... :rolleyes: |
אתה כתבת עליו אחי
DJ Sakin & Friends - Sometimes
(יצא לפני קצת יותר משבועיים) :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
אתה כתבת עליו אחי
DJ Sakin & Friends - Sometimes
(יצא לפני קצת יותר משבועיים) :D |
מה באמת... כנראה נפלט לי...!! :rolleyes:
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
הרבה זמן לא שמעתי מ...
Max Graham
|
שטוף עינייך בזה...
01_cultivate_-_broken_pieces_(max_grahams_third_street_remix)-ipz
יצא לפני מספר לא רב של ימים :) |
|
|
| Dj-RapTor |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
חשבתם פעם מה קרה לאנשים כמו
Sonique
Alice DeeJay
Paul Oakenfold
ועוד רבים וטובים...
מישהו יודע מה הם עושים אחרי שההצגה נגמרת? :) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שפכת אותי!
סוף סוף משהו מצחיק :haha:
Sonique הייתה עושה בכלל שירי זולים כאלה
את השירים של אום כול טום אני אוהב יותר
Alice סתם מעפנה, אחותי שומעת אותה
Paul עושה סאונד טרקים לסרטים כי אין לומשהו אחר לעשות
חוץ מ Southern sun
שאיכשהו הדביק אותו על המפה הוא סתם כזה.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj-RapTor
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שפכת אותי!
סוף סוף משהו מצחיק :haha:
Sonique הייתה עושה בכלל שירי זולים כאלה
את השירים של אום כול טום אני אוהב יותר
Alice סתם מעפנה, אחותי שומעת אותה
Paul עושה סאונד טרקים לסרטים כי אין לומשהו אחר לעשות
חוץ מ Southern sun
שאיכשהו הדביק אותו על המפה הוא סתם כזה.. |
קודם כל
Sonique לא הייתה עושה שירים יפים והם דווקא סבבה..
Alice בימיםשל
better of alone
הייתה בהצלחה עצומה וזה טראק פשוט טוב..
Paul Oackenfold תאמין לי שיש לו הרבה דברים לעשות חוץ מטראקים לסרטים והוא עושה.. הוא אחד הטובים ד"א... פשוט לאחרונה הוא התחיל לעשות מיקסים לדאנס\פופ אבל כשלעצמו הוא מצוין.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
Paul Oackenfold תאמין לי שיש לו הרבה דברים לעשות חוץ מטראקים לסרטים והוא עושה.. הוא אחד הטובים ד"א... פשוט לאחרונה הוא התחיל לעשות מיקסים לדאנס\פופ אבל כשלעצמו הוא מצוין.... |
מה אתה מדבר?!?
הוא חרא עכשיו!!
פשוט בושה הדברים שהוא מוציא עכשיו... הם מסריחים כל כך |
|
|
| R.B.D |
טוב אז ככה אני יודע שסקין הוציא כמה סינגלים בחצי שנה האחרונים אבל הם היו כזה הארד האוס מגעיל כאילו ילד בן 6 עשה אותם
בקשר למוזיקה הגרמנית עדיין אפשר לזקוף לזכותם את בלאנק וג"ונס וFlutlicht
ועוד רבים וטובים אבל מה שמעניין אותי זה מה קרה לגאד"ג ג"ולס פעם הוא היה עושה סטים עם אנרגיה בת זונה (קונטאקט 2001 לדוגמא) היום רואים ממנו איזה סט בחצי שנה וזה יוצא סתם סט עם בלאגנים מעפן כזה כניראה הוא דעך עם אוקנפולד כניראה ניצתרך להיסתפק בטיאסטו עכשיו.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by R.B.D
ועוד רבים וטובים אבל מה שמעניין אותי זה מה קרה לגאד"ג ג"ולס פעם הוא היה עושה סטים עם אנרגיה בת זונה (קונטאקט 2001 לדוגמא) היום רואים ממנו איזה סט בחצי שנה וזה יוצא סתם סט עם בלאגנים מעפן כזה כניראה הוא דעך.. |
זה לא נכון...
אולי אתה לא רואה את זה... אבל כל שבוע משתחרר סט של ג'אדג' ג'ולס מהתכנית רדיו שלו
מה שכן אני שמח בשבילך שאתה לא יודע על הסטים האלה למה אם היית יודע מה הוא ממקסס שם היית בוכה
הוא ממקסס לך כל מיני שירי פופ רגילים עם רמיקסים של שירי פופ ועם עוד כל מיני זבל...
כזה מעין טופ 40 כזה...
הוא די התחרבן לצערי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה אתה מדבר?!?
הוא חרא עכשיו!!
פשוט בושה הדברים שהוא מוציא עכשיו... הם מסריחים כל כך |
אחי אתה סתם מלכלך
הוא הוציא לגיימס בונד משהו מאד יפה.. עשהיפה את כל הקטע
נו אז נכון שהוא עשה רמיקס לגניפר לופז ולא זוכר מי עוד.. אז מה? גם טייסטו עשה למדונה ויצא מצוין
וחפיף כולה 2-3 רמיקסים שאוקנפולד עשה
אבל מעבר להם יש לו היסטוריה מצוינת.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחי אתה סתם מלכלך
הוא הוציא לגיימס בונד משהו מאד יפה.. עשהיפה את כל הקטע
נו אז נכון שהוא עשה רמיקס לגניפר לופז ולא זוכר מי עוד.. אז מה? גם טייסטו עשה למדונה ויצא מצוין
וחפיף כולה 2-3 רמיקסים שאוקנפולד עשה
אבל מעבר להם יש לו היסטוריה מצוינת.. |
מה שהוא עשה לג'יימס בונד לא עד כדי כך יפה... אבל שיהיה
ואנחנו מדברים על מה שאוקנפלד עכשיו...
לא על ההסטוריה שלו
ועכשיו הוא חרא!! |
|
|
| itamarsan |
| אני אהבתי וממשיך לאהוב את פול לדעתי הוא אחד מהדי ג'אים מהטובים שיש בכול העולם כיום וין פה שום ספק!!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה שהוא עשה לג'יימס בונד לא עד כדי כך יפה... אבל שיהיה
ואנחנו מדברים על מה שאוקנפלד עכשיו...
לא על ההסטוריה שלו
ועכשיו הוא חרא!! |
גימס בונד זה לא כזה היסטוריה... ויש לו היסטוריה של המון זמן וכולה מצוינת.. אז אם הוא מתחיל עלושת כמה רמיקסים שלא הכי הכי זה לא אומר.. סתם החליט לעשות מה אכפת לנו? זה לא אומר שכל הרמיקסים שלו מהוי יהי וככה |
|
|
|
|