return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
אנשים שנעלמו מהסצינה.. (pg. 3)
View this Thread in Original format
Vortex_SA
quote:
Originally posted by nimrod levi
מישהו שממש נעלם זה וינסנט דה מור
הבנאדם היה תותח
ולא שמעתי ממנו כבר שנתיים חוץ מהאדישיונל וורקס שהוא הוציא או לא יודע מה.
אבל חוץ מזה הוא ממש נעלם


loaded - ban bang (vincent de moor remix/dub)
Rising
quote:
Originally posted by Vortex_SA
loaded - ban bang (vincent de moor remix/dub)


כן... ויש לו עוד רמיקס שהוא עשה לפני חודש בערך..
ובקרוב..
Crystal Clouds
טראק בן זונה
Tarantula
quote:
Originally posted by BlueHawk
חשבתם פעם מה קרה לאנשים כמו
Sonique
Alice DeeJay
Paul Oakenfold

ועוד רבים וטובים...
מישהו יודע מה הם עושים אחרי שההצגה נגמרת? :)


יאללה איזה מוזר רק אתמול שמעתי איזה אוסף עם כל מיני שטויות מלפני כמה שנים
והיה שם איזה טראק של אליס דיג'י....
איזה זיכרונות זה האלה לי,
חברה שלי שנסעה לחול הייתה חולה עליה
אז הדיסק שלה היה כל הזמן במערכת
בכלל מזכיר לי את כל התקופה מאז..
אחחח.. איך הזמן רץ
:rolleyes:

זה אני או שגם לכם כל מיני שירים מזכירים כל מיני דברים מכל
מיני תקופות...:conf: :rolleyes: :D
cluBBer
quote:
Originally posted by coby
בארץ...
צופי נעלם..
גם יהל כבר לא רואים משהו
משחרר דיסק בשנה וזהו..



צ'ופי עכשיו מנהל של הפלאשים , עומד מאחורי "אגנוזיה"
יצא לו טראק
ויהל נעלם טוב שכך אבל הקטע שהוא לא
נקסט הפקות מביאים אותו ל "קו" כל שבועיים

quote:
זה אני או שגם לכם כל מיני שירים מזכירים כל מיני דברים מכל
מיני תקופות...


גם לי
BlueHawk
אנשים כשהתכוונתי אנשים שנעלמו מהסצינה זה לא חייב להיות מי שרשמתי פשוט הייתי במקלחת ופתאום אני שומע תשירים של אליס וסוניק אז עניין אותי לדעת מה קרה להם...
ומי שאומר שסוניק ואליס אף פעם לא היו בסצינה לא יודע מה הוא מדבר
הם תפסו פה חזק
warpedd_
חורשים את סוניק חופשי ב99
MoSH_MaN
טוב רועי אני על התפתחות הרעה של הטראנס הגרמני עוד יפתח ט'רד בקרוב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב רועי אני על התפתחות הרעה של הטראנס הגרמני עוד יפתח ט'רד בקרוב


אני יכול להגיד לך לא?
רק תבסס את עצמך ואל תזרוק סתם דברים ככה לאוויר...
Shahar
quote:
Originally posted by Sniper
נימרוד אחי
אתה טועה
אני זוכר שבתקופה שהוציאו את
better of alone
ככ התלהבו מזה וזה רץ ככ חזק במסיבות


גם
back in my life..

quote:
Originally posted by R.B.D
ד"א תמיד עניין אותי מה קרה ל
DJ SAKIN
אני זוכר פעם הוא היה מפיק בליגה גבוהה מאוד


הוא חי וקיים והוציא סינגל ממש בשבועיים האחרונים..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
הוא חי וקיים והוציא סינגל ממש בשבועיים האחרונים..


מה באמת?!?!?!
אולי גם תביא את השם של הסינגל החדש שלו... :rolleyes:

Sm0keMachine
כמו שקלאבר אמר - צ'ופי עדיין פעיל, הוא מנהל את האחים פלאש ולפעמים גם עוזר להם ביצירות..

הרבה זמן לא שמעתי מ...
Max Graham
Evolution

ולא יודע מי עוד?

:cool:
Vortex_SA
utah saints?
עד היום אני שומע את
lost vaguiness
טראק פצצה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement