|
אנשים שנעלמו מהסצינה.. (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
מישהו שממש נעלם זה וינסנט דה מור
הבנאדם היה תותח
ולא שמעתי ממנו כבר שנתיים חוץ מהאדישיונל וורקס שהוא הוציא או לא יודע מה.
אבל חוץ מזה הוא ממש נעלם |
loaded - ban bang (vincent de moor remix/dub) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
loaded - ban bang (vincent de moor remix/dub) |
כן... ויש לו עוד רמיקס שהוא עשה לפני חודש בערך..
ובקרוב..
Crystal Clouds
טראק בן זונה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
חשבתם פעם מה קרה לאנשים כמו
Sonique
Alice DeeJay
Paul Oakenfold
ועוד רבים וטובים...
מישהו יודע מה הם עושים אחרי שההצגה נגמרת? :) |
יאללה איזה מוזר רק אתמול שמעתי איזה אוסף עם כל מיני שטויות מלפני כמה שנים
והיה שם איזה טראק של אליס דיג'י....
איזה זיכרונות זה האלה לי,
חברה שלי שנסעה לחול הייתה חולה עליה
אז הדיסק שלה היה כל הזמן במערכת
בכלל מזכיר לי את כל התקופה מאז..
אחחח.. איך הזמן רץ
:rolleyes:
זה אני או שגם לכם כל מיני שירים מזכירים כל מיני דברים מכל
מיני תקופות...:conf: :rolleyes: :D |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by coby
בארץ...
צופי נעלם..
גם יהל כבר לא רואים משהו
משחרר דיסק בשנה וזהו.. |
צ'ופי עכשיו מנהל של הפלאשים , עומד מאחורי "אגנוזיה"
יצא לו טראק
ויהל נעלם טוב שכך אבל הקטע שהוא לא
נקסט הפקות מביאים אותו ל "קו" כל שבועיים
| quote: | זה אני או שגם לכם כל מיני שירים מזכירים כל מיני דברים מכל
מיני תקופות... |
גם לי |
|
|
| BlueHawk |
אנשים כשהתכוונתי אנשים שנעלמו מהסצינה זה לא חייב להיות מי שרשמתי פשוט הייתי במקלחת ופתאום אני שומע תשירים של אליס וסוניק אז עניין אותי לדעת מה קרה להם...
ומי שאומר שסוניק ואליס אף פעם לא היו בסצינה לא יודע מה הוא מדבר
הם תפסו פה חזק |
|
|
| warpedd_ |
| חורשים את סוניק חופשי ב99 |
|
|
| MoSH_MaN |
| טוב רועי אני על התפתחות הרעה של הטראנס הגרמני עוד יפתח ט'רד בקרוב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב רועי אני על התפתחות הרעה של הטראנס הגרמני עוד יפתח ט'רד בקרוב |
אני יכול להגיד לך לא?
רק תבסס את עצמך ואל תזרוק סתם דברים ככה לאוויר... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
נימרוד אחי
אתה טועה
אני זוכר שבתקופה שהוציאו את
better of alone
ככ התלהבו מזה וזה רץ ככ חזק במסיבות
|
גם
back in my life..
| quote: | Originally posted by R.B.D
ד"א תמיד עניין אותי מה קרה ל
DJ SAKIN
אני זוכר פעם הוא היה מפיק בליגה גבוהה מאוד |
הוא חי וקיים והוציא סינגל ממש בשבועיים האחרונים.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
הוא חי וקיים והוציא סינגל ממש בשבועיים האחרונים.. |
מה באמת?!?!?!
אולי גם תביא את השם של הסינגל החדש שלו... :rolleyes: |
|
|
| Sm0keMachine |
כמו שקלאבר אמר - צ'ופי עדיין פעיל, הוא מנהל את האחים פלאש ולפעמים גם עוזר להם ביצירות..
הרבה זמן לא שמעתי מ...
Max Graham
Evolution
ולא יודע מי עוד?
:cool: |
|
|
| Vortex_SA |
utah saints?
עד היום אני שומע את
lost vaguiness
טראק פצצה... |
|
|
|
|