return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
BeTA map
View this Thread in Original format
bobbytk
yoowww mensen ! :) eindelijk eigen forum.

now aint it time to create our own world map so we can see where everyone lives? its a good way to start a TA BE community imo.

and i like to thank swamper for finaly giving our own section. thx :)


Edit: i seen tiger777 did some work on it, hows it comming? is it up yet?
Tiger777
ma jaaaat gij... al kweenie hoe lang :toocool:
hier si,
http://www.angelfire.com/apes/money...gium_TA_map.htm
ze is zelfs al aangeslote op de GROTE wereldkaart :)
CygnusX
Schoon werk Tiger777, we zijn trots op u :D
Tiger777
merci, ik ben vereerd. Dat is geen probleem.
Maar goed, ik zoek nog altijd mensen om deraan toe te voege he, ge weet wa ge moet doen: PM'en!
Steve-Austin
Yowwwwwwww, er is ook een lid vanuit Luik hier! :-)
Tiger777
okl liege, je vais essayer de ne pas oublier... Je vais le faire demain, tu regardes demain, si t'es pas sur la carte, laisse un message :)
bobbytk
ah ik had zelf ook nog kaartje liggen van die familienamen site.

kaart belgie

had ook een aantal sites al gelinkt voor het opzoeken waar mensen wonen en steden te adden op de kaart.
mss is het goed om gewoon met nummers voor mensen op de kaart zelf te werken en een legende in plaats van al die strepen door elkaar. en gewoon de steden op de kaart zetten waar mensen wonen.

ikzelf woon btw in bilzen
Tiger777
bah, ik weet ni, is de kaart niet goed of zo? Als ze niet goed is, moet ge mij da zegge he, dan verander ik ze wel...
Ashelon
Nu we een eigen forum hebben gaat er de komende maanden wel wat volk bijkomen. Maak de kaart wat groter, zodat er in de toekomst meer namen op kunnen.
Tiger777
ja, maar voor de moment kunnen der nog wel wa mense bij. Ik vind eigelek dat die kaart percies een beke verkleurd is, ma das door paint denk ik, ik zal is zien of ik geen beter programma kan vinde, photoshop of zo...

Ashelon
Argh no!! PAINT! Horror. :eek: Haal Photoshop ergens af. Da's de reden waarom het er raar uitziet. Met Photoshop kunt ge de compressie van uw JPEG regelen... en Paint is gewoon pokke, pokkeslecht.
Tiger777
ja, kweetet, ma paint is zo gemakkelek, en ik hou graag van gemakkelijke dingen :crazy: maar, vrees de horror niet, photoshop komt eraan, ik heb het just bij mijn kazaa downloads gezet
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement