|
BeTA map
|
View this Thread in Original format
| bobbytk |
yoowww mensen ! :) eindelijk eigen forum.
now aint it time to create our own world map so we can see where everyone lives? its a good way to start a TA BE community imo.
and i like to thank swamper for finaly giving our own section. thx :)
Edit: i seen tiger777 did some work on it, hows it comming? is it up yet? |
|
|
| CygnusX |
| Schoon werk Tiger777, we zijn trots op u :D |
|
|
| Tiger777 |
merci, ik ben vereerd. Dat is geen probleem.
Maar goed, ik zoek nog altijd mensen om deraan toe te voege he, ge weet wa ge moet doen: PM'en! |
|
|
| Steve-Austin |
| Yowwwwwwww, er is ook een lid vanuit Luik hier! :-) |
|
|
| Tiger777 |
| okl liege, je vais essayer de ne pas oublier... Je vais le faire demain, tu regardes demain, si t'es pas sur la carte, laisse un message :) |
|
|
| bobbytk |
ah ik had zelf ook nog kaartje liggen van die familienamen site.
kaart belgie
had ook een aantal sites al gelinkt voor het opzoeken waar mensen wonen en steden te adden op de kaart.
mss is het goed om gewoon met nummers voor mensen op de kaart zelf te werken en een legende in plaats van al die strepen door elkaar. en gewoon de steden op de kaart zetten waar mensen wonen.
ikzelf woon btw in bilzen |
|
|
| Tiger777 |
| bah, ik weet ni, is de kaart niet goed of zo? Als ze niet goed is, moet ge mij da zegge he, dan verander ik ze wel... |
|
|
| Ashelon |
| Nu we een eigen forum hebben gaat er de komende maanden wel wat volk bijkomen. Maak de kaart wat groter, zodat er in de toekomst meer namen op kunnen. |
|
|
| Tiger777 |
| ja, maar voor de moment kunnen der nog wel wa mense bij. Ik vind eigelek dat die kaart percies een beke verkleurd is, ma das door paint denk ik, ik zal is zien of ik geen beter programma kan vinde, photoshop of zo... |
|
|
| Ashelon |
| Argh no!! PAINT! Horror. :eek: Haal Photoshop ergens af. Da's de reden waarom het er raar uitziet. Met Photoshop kunt ge de compressie van uw JPEG regelen... en Paint is gewoon pokke, pokkeslecht. |
|
|
| Tiger777 |
| ja, kweetet, ma paint is zo gemakkelek, en ik hou graag van gemakkelijke dingen :crazy: maar, vrees de horror niet, photoshop komt eraan, ik heb het just bij mijn kazaa downloads gezet |
|
|
|
|