|
Trance disco in Belgie (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
<------- hoopt dat ge ooit is de lotto wint
Mag ik dan komen draaien :happy2: |
|
|
| biest |
| quote: | Originally posted by Tiger777
<------- hoopt dat ge ooit is de lotto wint
Mag ik dan komen draaien :happy2: |
mag ik mij dan gratis laveloos komen drinken?
:D |
|
|
| Tiger777 |
zatlap :D
Nee, ik denk het ni, want as iedereen laveloos zou beginnen drinken... zou der rap alles door zijn... der zijn der meer die laveloos drinke dan anderen! |
|
|
| cyberia |
Hehehe khoop ook da'k ooit eens met de lotto win:D
Wel tiger ge zou gij mogen komen draaien,why not,ma wel in't begin van avond der moet ook nog wa plaats over zijn voor e paar trancegoden hé:toocool:Kzou de TA's gratis laten binnekomen('t is al een geste hé)
over da drinken zou'k nog is moeten napeizen,want moest ik die gasten van mijn klas hun ook gratis skele laten zuipen zou het ni goekomen:crazy: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by cyberia
Hehehe khoop ook da'k ooit eens met de lotto win:D
Wel tiger ge zou gij mogen komen draaien,why not,ma wel in't begin van avond der moet ook nog wa plaats over zijn voor e paar trancegoden hé:toocool:Kzou de TA's gratis laten binnekomen('t is al een geste hé)
over da drinken zou'k nog is moeten napeizen,want moest ik die gasten van mijn klas hun ook gratis skele laten zuipen zou het ni goekomen:crazy: |
Van da draaien: Ik denk as ge een van die trance goden wilt late afkomen... da ge met uwe lotto ni zult toekomen, spijtig genoeg... maar goed, ik zou ze met plezier inleiden :D
Van da drinken: da's hier hetzelfde, ik denk da ge met uwe lotto ongeveer 10 BETA's voor hoogstens 3 uur naar hartelust kunt laten drinken :D want het ziet er nogal uit dat we allemaal zuipschuiten zijn... who cares? |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Van da draaien: Ik denk as ge een van die trance goden wilt late afkomen... da ge met uwe lotto ni zult toekomen, spijtig genoeg... maar goed, ik zou ze met plezier inleiden :D
Van da drinken: da's hier hetzelfde, ik denk da ge met uwe lotto ongeveer 10 BETA's voor hoogstens 3 uur naar hartelust kunt laten drinken :D want het ziet er nogal uit dat we allemaal zuipschuiten zijn... who cares? |
inderdaad who cares:tongue2 |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Van da draaien: Ik denk as ge een van die trance goden wilt late afkomen... da ge met uwe lotto ni zult toekomen, spijtig genoeg... maar goed, ik zou ze met plezier inleiden :D
|
Ik heb hier ooit nekeer gelezen dat de meest betaalde dj Carl Cox was die met de milleniumwisseling 40 miljoen bef vroeg
Dus zulde me de lotto toch wel den tiesto kunne late kome peins ik zenne :D |
|
|
| Tiger777 |
Ik heb erges geleze, voor armin van buure 100 000£ (=138 869 €)
Daar gaat uwe lotto dan... |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ik heb hier ooit nekeer gelezen dat de meest betaalde dj Carl Cox was die met de milleniumwisseling 40 miljoen bef vroeg
Dus zulde me de lotto toch wel den tiesto kunne late kome peins ik zenne :D |
excuseer??? 40miljoen bef:eyespop: :eyes: :eyespop: en dan maar zagen da zijn cd'kes op het net gecopiëerd worden long live irony |
|
|
| Tiger777 |
| Het zijn ook de artieste ni die daarover klagen, het is de muziekindustrie dat erover klaagt. Van die 40 milj bef zien zij niks he... das allemaal voor carl cox |
|
|
| cyberia |
| mja da ze dan bij den artiest gaan zagen achter hun geld hé:p |
|
|
| CygnusX |
| Ik heb ne keer met Airbase gechat, die vroeg voor een setje van 2u 400€ (enkel voor de set, dus excl. vervoer (vanuit Zweden!) + hotel), dacht ik, kan ook minder geweest zijn, maar nooit meer :D |
|
|
|
|