|
Trance disco in Belgie (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik heb ne keer met Airbase gechat, die vroeg voor een setje van 2u 400€ (enkel voor de set, dus excl. vervoer (vanuit Zweden!) + hotel), dacht ik, kan ook minder geweest zijn, maar nooit meer :D |
ooh maar daar moeten we de lotto zelf ni voor winnen :Dlol...yeah I wish |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by cyberia
ooh maar daar moeten we de lotto zelf ni voor winnen :Dlol...yeah I wish |
Samenleggen? :D
En dan nog ne barbeque daarbij als we geld over hebben?
Leuk feestje bouwen in de zomer :) |
|
|
| Tiger777 |
| da klinkt eigelek wel vree goe... |
|
|
| Tiger777 |
| da klinkt eigelek wel vree goe... een feestje voor alle TA's... Anderen moeten inkomgeld betalen... Ik denk, as ge daar affischkes voor verpreid, da ge nog iet zult kunne overhoude |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
da klinkt eigelek wel vree goe... een feestje voor alle TA's... Anderen moeten inkomgeld betalen... Ik denk, as ge daar affischkes voor verpreid, da ge nog iet zult kunne overhoude |
ge moe dan wel zien da ge zelf voor de drank instaat, want daaraan hou je het meeste geld over..
en airbase is geen slecht idee.. :) |
|
|
| Tiger777 |
| We late ze wel betale voor den drank he... TA's moete maar hunnen eigen drank meepakke. én we late sterke drank toe. LAAT DE JENEVER VLOEIEN :happy2: |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Samenleggen? :D
En dan nog ne barbeque daarbij als we geld over hebben?
Leuk feestje bouwen in de zomer :) |
klinkt inderdaad goed,en ik peis wel da als ik dan nog geld over heb ik wel nog achter één of twee merguezekes ga kunnen gaan:happy2:
een paar bakskes P...:toothless (heb het vandaag al veel geschreven) mogen ook ni ontbreken |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by cyberia
klinkt inderdaad goed,en ik peis wel da als ik dan nog geld over heb ik wel nog achter één of twee merguezekes ga kunnen gaan:happy2:
een paar bakskes P...:toothless (heb het vandaag al veel geschreven) mogen ook ni ontbreken |
een paar bakskes pORNO
een paar bakskes pAARDEN
een paar bakskes pONY'S
een paar bakskes pARKINSON
wa bedoelde juist?
:haha:
Als we nu eens een rekening zouden openen erges en daar laten we alle BETA's geld op storten en dan geven we in de zomer erges een fuif... ik bèn echt wel serieus zenne... |
|
|
| cyberia |
"we're in need of pRRETZELS,I repeat pRETZELS'":D
mja geen slecht idee maar dan zit je met de vragen waar?wanneer?en welke rekening? |
|
|
| Tiger777 |
| Ik denk da rekeningen bij de post gratis zijn... |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik denk da rekeningen bij de post gratis zijn... |
mm zou kunne,donno... |
|
|
| Tiger777 |
| Probleem is: Wie gaat het organisere? |
|
|
|
|