return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Trance disco in Belgie (pg. 3)
View this Thread in Original format
cyberia
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik heb ne keer met Airbase gechat, die vroeg voor een setje van 2u 400€ (enkel voor de set, dus excl. vervoer (vanuit Zweden!) + hotel), dacht ik, kan ook minder geweest zijn, maar nooit meer :D

ooh maar daar moeten we de lotto zelf ni voor winnen :Dlol...yeah I wish
CygnusX
quote:
Originally posted by cyberia
ooh maar daar moeten we de lotto zelf ni voor winnen :Dlol...yeah I wish


Samenleggen? :D
En dan nog ne barbeque daarbij als we geld over hebben?
Leuk feestje bouwen in de zomer :)
Tiger777
da klinkt eigelek wel vree goe...
Tiger777
da klinkt eigelek wel vree goe... een feestje voor alle TA's... Anderen moeten inkomgeld betalen... Ik denk, as ge daar affischkes voor verpreid, da ge nog iet zult kunne overhoude
tor8024
quote:
Originally posted by Tiger777
da klinkt eigelek wel vree goe... een feestje voor alle TA's... Anderen moeten inkomgeld betalen... Ik denk, as ge daar affischkes voor verpreid, da ge nog iet zult kunne overhoude


ge moe dan wel zien da ge zelf voor de drank instaat, want daaraan hou je het meeste geld over..

en airbase is geen slecht idee.. :)
Tiger777
We late ze wel betale voor den drank he... TA's moete maar hunnen eigen drank meepakke. én we late sterke drank toe. LAAT DE JENEVER VLOEIEN :happy2:
cyberia
quote:
Originally posted by CygnusX
Samenleggen? :D
En dan nog ne barbeque daarbij als we geld over hebben?
Leuk feestje bouwen in de zomer :)

klinkt inderdaad goed,en ik peis wel da als ik dan nog geld over heb ik wel nog achter één of twee merguezekes ga kunnen gaan:happy2:

een paar bakskes P...:toothless (heb het vandaag al veel geschreven) mogen ook ni ontbreken
Tiger777
quote:
Originally posted by cyberia
klinkt inderdaad goed,en ik peis wel da als ik dan nog geld over heb ik wel nog achter één of twee merguezekes ga kunnen gaan:happy2:

een paar bakskes P...:toothless (heb het vandaag al veel geschreven) mogen ook ni ontbreken


een paar bakskes pORNO
een paar bakskes pAARDEN
een paar bakskes pONY'S
een paar bakskes pARKINSON

wa bedoelde juist?

:haha:

Als we nu eens een rekening zouden openen erges en daar laten we alle BETA's geld op storten en dan geven we in de zomer erges een fuif... ik bèn echt wel serieus zenne...
cyberia
"we're in need of pRRETZELS,I repeat pRETZELS'":D

mja geen slecht idee maar dan zit je met de vragen waar?wanneer?en welke rekening?
Tiger777
Ik denk da rekeningen bij de post gratis zijn...

cyberia
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik denk da rekeningen bij de post gratis zijn...

mm zou kunne,donno...
Tiger777
Probleem is: Wie gaat het organisere?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement