|
Trance disco in Belgie (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
Ik ga ook liever naar grote evenement. Het is miss maar 2 keer op een jaar, maar het zijn dan wel 2 keer geweldige nachten :D
DA on tour: Trance Energy & Shockers :tongue2 |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by cyberia
bbc ben ik al e paar keer hene geweest,ma da's dan ook weer net het iets hardere genre.
illusion,niet alleen trance,ma toch grotendeels (iemand eigelijk naar 15years illusion geweest in 't sportpaleis?)
't kot waar ik regelmatig te vinden ben is sotto's in zottegem,grotendeels trance en veel ouwe (bangelijke) schijven,let wel ,bijna elke week dezelfde plakes:whip: ,ma al bij al een vette keet. |
Sotto's inderdaad, bangelijk kot :crazy: |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Sotto's inderdaad, bangelijk kot :crazy: |
Da kan je nu toch niet menen?? Ben daar één keer geweest 3maand geleden of zo, NOOIT meer!!! Heb daar 7keer!!! Summerjam gehoord! Hallo?!?!? :whip: :whip:
/*EDIT*/: Sorry da was in t kot ernaast; Krypton of zo zeker? Maar toch, meen me te herinneren Samuel Paganini - Reaching Out daar vollen bak gehoord te hebben, de helft van de kot begon te hakken/jumpen, sorry niks voor mij...
Er is inderdaad bijna niks meer in Belgie, vroeger ging ik naar La Bush (goeie tijden beleefd daar), Pacha (naast Cherry in Lokeren) daar was t ook goed, maar meer zo ibiza & club music. En af en toe Mega Tample maar da's ook meer om zo alle oude bekenden terug tegen te komen (ben namelijk van Gent eh ;) )
Greetz ;) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
Da kan je nu toch niet menen?? Ben daar één keer geweest 3maand geleden of zo, NOOIT meer!!! Heb daar 7keer!!! Summerjam gehoord! Hallo?!?!? :whip: :whip:
/*EDIT*/: Sorry da was in t kot ernaast; Krypton of zo zeker? Maar toch, meen me te herinneren Samuel Paganini - Reaching Out daar vollen bak gehoord te hebben, de helft van de kot begon te hakken/jumpen, sorry niks voor mij...
Er is inderdaad bijna niks meer in Belgie, vroeger ging ik naar La Bush (goeie tijden beleefd daar), Pacha (naast Cherry in Lokeren) daar was t ook goed, maar meer zo ibiza & club music. En af en toe Mega Tample maar da's ook meer om zo alle oude bekenden terug tegen te komen (ben namelijk van Gent eh ;) )
Greetz ;) |
ah k dacht al, de krypton er neffe da kank nog verstaan da ze daar summerjam draaien ,ma sotto's is normaal vrij tranzy. Alhoewel ik weet het niet, is al effe geleden dak er nog geweest ben dik jaar ofzo. Vorig jaar ging ik daar om de twee weken, tis tijd dak nog is binnewip precies ;) |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Vorig jaar ging ik daar om de twee weken, tis tijd dak nog is binnewip precies ;) |
hehe, ne keer gaan 'checken'... ;)
Natuurlijk kan ik ook wel ongelijk hebben he, ik ben er tenslotte maar éénmaal geweest en t zou moeten lukken dat t dan juist zo één of ander event was van topradio/tuning beats toestanden :D haha
K weet het niet, maar denk niet dat ik er nog veel zal gaan. |
|
|
| tor8024 |
| sottos, is dat niet waar die pygmee van big brother draait? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ah k dacht al, de krypton er neffe da kank nog verstaan da ze daar summerjam draaien ,ma sotto's is normaal vrij tranzy. Alhoewel ik weet het niet, is al effe geleden dak er nog geweest ben dik jaar ofzo. Vorig jaar ging ik daar om de twee weken, tis tijd dak nog is binnewip precies ;) |
kbezoek nu ook af en toe sotto's is. De muziek die ge daar hoort is eerder mix van dance, harddance, jump, hardtrance, trance en retro. Meestal als ge trance hoort daar zijn dat ook al platen die vrij oud zijn. Timo, de jongste van de 2 residents die draait wel niet slecht.
Vroeger ging ik altijd nr ckomilfoo in Dendermonde, en meer en meer begin ik te beseffen hoe goed die discotheek was. Olivier Pieters was daar resident, en daar kon ge nog veel trance en goeie club music horen. Nu is da spel al 2 jaar afgebroken :( |
|
|
| tor8024 |
| is er nog steeds sprake van een heropening van de zillion? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by tor8024
is er nog steeds sprake van een heropening van de zillion? |
denk ik niet, frank is nu bezig met project zd69 of zoiet, iets met 3d beelden in een discotheek.
Zillion was int begin goeie trance. Maar naar teinde toe was het al vele minder, zeker als frank (fou) himself draaide.
Tijdens het eerste jaar van zillion beach ook daar eens geweest en die muziek daar was ook super. |
|
|
| steroids |
wel, het is wel geen trance only feestje maar er zal toch lekkere trance gespeeld worden, live en deejays... en in 2 zalen...
sta me toe ff te pasten...
Upstairs (room 1)
21.00 - 22.00 Dj Bionic - Set 1 TECHNO
22.00 - 23.00 Remenance LIVE TRANCE
23.00 - 24.00 Dj Bionic - Set 2 TECHNO
24.00 - 01.00 Translactica LIVE TRANCE
01.00 - 02.00 Dj BamBam -Set 1 PROGRESIVE TRANCE
02.00 - 03.00 Pjotr G. LIVE TECHNO
03.00 - 04.00 Dj BamBam -Set 2 PROGRESIVE TRANCE
Downstairs (room 2)
21.00 - 22.00 Keiss LIVE TECHNO
22.00 - 23.00 Dj Dopey - Set 1 TECHNO/ELECTRO
23.00 - 24.00 C738 LIVE AMBIENT/ELECTRO
24.00 - 01.00 Dj Dopey - Set 2 TECHNO/ELECTRO
01.00 - 02.00 Kneel LIVE AMBIENT/NOIZE
02.00 - 04.00 Dj Jowan PROGRESIVE TRANCE/TECHNO
Ikzelf maar deel uit van de translactica en je kan onze muziek beluisteren op www.translactica.com
Deuren gaan open om 20.00 of 20.30 u.
Inkomprijs bedraagt 3 euro,gratis voor leden,lidkaart kost 2.50 euro
Voor 22.00 u. binnen = Gratis coctail !!!
Gaat echt een beestig feestje worden, khoop julie daar te zien
http://users.pandora.be/ward.dewael...te/website.html
of
www.kabal.be
voor meer info over Xperience 2 |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by steroids
02.00 - 03.00 Pjotr G. LIVE TECHNO
|
TA is al vertegenwoordigd, zie ik. :eyespop: |
|
|
|
|