|
Nummer gezocht...
|
View this Thread in Original format
| Tall21 |
Heyy TranceAddicts,
ik ben al een tijdje op zoek naar het nummer dat ze op TMF als leader (intro) gebruiken voor het programma 'mental mail'. Kan iemand mij vertellen hoe dat nummer heet??
Bij voorbaat dank!!!
Tall21 |
|
|
| Robvef |
Ik weet het niet, maar misschien kun je ze bij TMF een mailtje sturen en dan vragen hoe dat nummer heet. Misschien krijg je wel antwoord.
Veel suc6 |
|
|
| Tall21 |
Dat heb ik geprobeerd, maar ze reageren niet bijzonder snel daar. Beetje jammer maar goed. Toch bedankt voor de tip.
Tall21 |
|
|
| Henkie_henk |
| En theo zelf? |
|
|
| Tall21 |
| Ik heb nu inderdaad maar een mailtje naar [email protected] gestuurd, maar dat heb ik pas vandaag gedaan. Ben benieuwd. Ken je het nummer wel of nog niet gehoord?? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Tall21
Ik heb nu inderdaad maar een mailtje naar [email protected] gestuurd, maar dat heb ik pas vandaag gedaan. Ben benieuwd. Ken je het nummer wel of nog niet gehoord?? |
ik heb het wel es gezien, Mental mail, en volgens mij kende ik het liedje wel, maar de naam schiet me niet te binnen:( |
|
|
| Dj Lex |
| Mental theo is de man bij TMF. Geweldige vent. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Is dat tegenwoordig niet gewoon een van z'n eiegn ouwe nummers!! |
|
|
| Robvef |
| Ik hoorde vandag wel als een van zijn leaders/outro's een oud nummer van Charlie en Theo. Alleen dan in een ander jasje. Mail Theo maar, van hem krijg je (althans ik) wel antwoord!!! |
|
|
| Henkie_henk |
| Echt RoB.. persoonlijk teruggemaild? Das wel tof ja.. |
|
|
| TranceFool |
Is dat niet Shrink - 2nd Opinion, weet nie hoor, maar volgens mij heb ik dat nummer wel eens bij Theo gehoord, ben ook niet helemaal zeker van de titel;)
Latuurrzzz.... |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Robvef
Ik hoorde vandag wel als een van zijn leaders/outro's een oud nummer van Charlie en Theo. Alleen dan in een ander jasje. Mail Theo maar, van hem krijg je (althans ik) wel antwoord!!! |
Er zit trouwens een 2001 remix van "wonderfull days" aan te komen! Ik had hem laatst een mailtje gestuurd over die . En hij zei dat er een paar remixen dit jaar uitkomen. :D
grtz,
TNG |
|
|
|
|