return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
ל"ג בעומרררררררררררררר!
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
מישהו עושה מדורה?
בלאגנים?!
שנה שעברה אצלנו היה הכי קטעים שבעולם
הלכנו לאסוף קרשים איזה 6 ילדים נראה לי ונסעו על מכסת דשא עם גרר באיזה עשר קמ"ש וזיינו לה את צורה, וגם גנבנו קצת קרשים מבתים שבנו
עשינו מדורה ליד מגרש כדורגל ושיחקנו כדורגל
הבאנו ספה
מוזיקה
אור היה הכל
על האש
וגם היה נפצים ונסעו על ריינג'ר איזה 18 ילדים לשטח ועשינו נפצים

בקיצור אני עוד מעט הולך לאסוף קרשים ומקווה שיהיה דומה למה שהיה שנה שעברה
הפעם נאסוף קרשים בדרך קצת יותר מהירה
;)

אז יאללה תבלו
warpedd_
אתמול חצי לילה אספנו קרשים

הלכנו לאתר בניה לא רחוק מהבית שלי
כל אחד הביא את המכונית
ומילאנו כמה שיכולנו
Vortex_SA
אצלנו עושים מסיבה במסטר זולא שלנו!!!
Shahar
חחחחחחח זה דיי מוזר..
לא שמעתם על השיטה הידועה?
לבוא בלילה ולהתנחל על מדורה של מישהו
:)
MASTERsplinter
אצלנו אחד החברה הוא מומחה חבלה
הוא עבר מסלול בצהל
הוא מניח פצצות ליחידה שאני לא יכול להגיד את שמה
בכל אופן
שנה שעברה היה כזה מופע אצלנו שאתה נחנק
הבאנו כל מיני חומרים
העפנו שם טילים זיקוקים וכל מיני
אתה נחנק
כל האזור לא ישן נורמלי
הזמינו משטרה וזה
והיינו בשטח
קלטנו אותה מגיעים ועפנו משם..
איזה צחוקיה..:stongue: :crazy: :haha:
DjChook
אנחנו עושים כל העולם איפשהו אין לי מושג מה חחח


וכמו שמודי אוהב להגיד

תבלו
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אנחנו עושים כל העולם איפשהו אין לי מושג מה חחח


וכמו שמודי אוהב להגיד

תבלו


אתה בפארק?
Hell_Copter
שנה שעברה היה בסט ללא ספק!!!
השנה לא יודע מה אנחנו עושים
כנראה יהיה יבש יותר...

נראה לי על האש אצל חבר שלי ואז נתחנג'ר על איזה מדורה של אנשים אחרים או משהו...
תומר עם מי אתה עושה? אולי נקפוץ :D
warpedd_
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שנה שעברה היה בסט ללא ספק!!!
השנה לא יודע מה אנחנו עושים
כנראה יהיה יבש יותר...

נראה לי על האש אצל חבר שלי ואז נתחנג'ר על איזה מדורה של אנשים אחרים או משהו...
תומר עם מי אתה עושה? אולי נקפוץ :D


רועי יא דפק כל הכיתה שלך עושים איתנו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
רועי יא דפק כל הכיתה שלך עושים איתנו


אני לא נראה לי עם הכיתה שלי
אני עם ביבי ולינדנר וכל אלה...
נראה לי לפחות... :)

itamarsan
טוב אני מקווה לל''ג בעומר טוב
הוזמנתי למסיבה של חברים שלי מסיבה שרק השיכבה שלהם נימצאת ואי אפש להגיע למקום הזה בלי אותו
יש לנו ג'יונות ביבנה אז בתחילת הדיונות כולם עושים והם מתרחקים כמה שיותר
וקנינו שתייה וחבר שלי מתקלט נקווה לטוב:):):):)
Gil Shwarts
ואני במסיבה
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement