return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Headline, ny trance klubb i Sthlm! (pg. 2)
View this Thread in Original format
WhiteRussian
quote:
Originally posted by Gaby
Jag har tagit en break från trance just nu...:( Har upptäckt mycket outforskat inom house som jag fastnat för...

Men självklart är jag där den 4:de ;)


Ungefär som när man var tonåring och sökte och sökte, men det slutade ändå bara att man hittade tillbaks till sig själv, ;)

Du är alltid välkommen tillbaka, Gaby, :p
Kraith
Rob Angel var grym senast jag hörde honom (var på Docklands om jag inte minns fel), mycket uplifting som sagt!

Jag kommer nog glida dit och kolla. Medusa brukar köra hårdrock vanligtvis, rätt liten lokal, men den räcker nog med tanke på att det är på onsdagar.
reveal
hmm rob angel kommer ju till amnesia här i lund till hösten... bra att han verkar bra :p
Vizay
jävla nice initiativ iaf...tror inte de kommer en klubb med bara trance förens dom ser att delvis trance fungerar så de e nog bara å vänta :)

får la hoppas att de blir så bra att dom fortsätter köra så jag kan fira min födelsedag där eller nått :D
mindshooter
hoppas man får träffa några TAs då :)
Amplifire
Sorgligt men sant, detta besked kommer inom kort att läggas ut på hemsidan...

"P.g.a. problem med lokalen är det osäkert om Headline kan köra igång som planerat den 4:e juni. Vi beklagar naturligtvis detta och jobbar just nu för fullt för att hitta en ny lokal som uppfyller våra önskemål. Vi beklagar än en gång men kan konstatera att detta hinder inte var någonting vi kunde påverka. Vi rekommenderar att ni registrerar er för vårt nyhetsbrev för att få information om vad som händer och sker. Om ni vill kontakta oss gör ni det enklast genom att skicka ett mail [email protected]"
mindshooter
dumt, hoppas lineupen håller i sig bara....
WhiteRussian
Bah, :(

Då får jag väl röka ner mig när jag fyller år istället...tsk tsk, jag som ville dansa, :(
doter
Säkerligen nåt ja kommer börja gå på :)
Dj_ExOn
Verkar fetingsjysst ju!
Can,Omid och Rouzbeh känner man ju. Rush har jag träffat och snackat med.
Sjysst att det öppnar en klubb inriktning prog house. Me Liek! :)

Gaby
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Verkar fetingsjysst ju!
Can,Omid och Rouzbeh känner man ju. Rush har jag träffat och snackat med.
Sjysst att det öppnar en klubb inriktning prog house. Me Liek! :)


Snälla pojkar ;)
Endre
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Sjysst att det öppnar en klubb inriktning prog house. Me Liek! :)


fattar inte det här, skulle det inte nyss vara en trance klubb? :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement