|
Headline, ny trance klubb i Sthlm! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Gaby
Jag har tagit en break från trance just nu...:( Har upptäckt mycket outforskat inom house som jag fastnat för...
Men självklart är jag där den 4:de ;) |
Ungefär som när man var tonåring och sökte och sökte, men det slutade ändå bara att man hittade tillbaks till sig själv, ;)
Du är alltid välkommen tillbaka, Gaby, :p |
|
|
| Kraith |
Rob Angel var grym senast jag hörde honom (var på Docklands om jag inte minns fel), mycket uplifting som sagt!
Jag kommer nog glida dit och kolla. Medusa brukar köra hårdrock vanligtvis, rätt liten lokal, men den räcker nog med tanke på att det är på onsdagar. |
|
|
| reveal |
| hmm rob angel kommer ju till amnesia här i lund till hösten... bra att han verkar bra :p |
|
|
| Vizay |
jävla nice initiativ iaf...tror inte de kommer en klubb med bara trance förens dom ser att delvis trance fungerar så de e nog bara å vänta :)
får la hoppas att de blir så bra att dom fortsätter köra så jag kan fira min födelsedag där eller nått :D |
|
|
| mindshooter |
| hoppas man får träffa några TAs då :) |
|
|
| Amplifire |
Sorgligt men sant, detta besked kommer inom kort att läggas ut på hemsidan...
"P.g.a. problem med lokalen är det osäkert om Headline kan köra igång som planerat den 4:e juni. Vi beklagar naturligtvis detta och jobbar just nu för fullt för att hitta en ny lokal som uppfyller våra önskemål. Vi beklagar än en gång men kan konstatera att detta hinder inte var någonting vi kunde påverka. Vi rekommenderar att ni registrerar er för vårt nyhetsbrev för att få information om vad som händer och sker. Om ni vill kontakta oss gör ni det enklast genom att skicka ett mail [email protected]" |
|
|
| mindshooter |
| dumt, hoppas lineupen håller i sig bara.... |
|
|
| WhiteRussian |
Bah, :(
Då får jag väl röka ner mig när jag fyller år istället...tsk tsk, jag som ville dansa, :( |
|
|
| doter |
| Säkerligen nåt ja kommer börja gå på :) |
|
|
| Dj_ExOn |
Verkar fetingsjysst ju!
Can,Omid och Rouzbeh känner man ju. Rush har jag träffat och snackat med.
Sjysst att det öppnar en klubb inriktning prog house. Me Liek! :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Verkar fetingsjysst ju!
Can,Omid och Rouzbeh känner man ju. Rush har jag träffat och snackat med.
Sjysst att det öppnar en klubb inriktning prog house. Me Liek! :) |
Snälla pojkar ;) |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Sjysst att det öppnar en klubb inriktning prog house. Me Liek! :) |
fattar inte det här, skulle det inte nyss vara en trance klubb? :(
|
|
|
|
|