return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Headline, ny trance klubb i Sthlm! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Proximus
Visst är det Trance klubb, men vi kommer köra Prog också men inga djupa och väldigt housiga grejer, utan lite hårdare och snabbare. Bara om arrangören kan se till att styra upp det här,så kommer det bli hur fet som helst men det ser lite dyster ut alltså. Men säg aldrig aldrig. Det kommer fler tillfällen och den elektroniska scenen i Sverige växer just nu.

/
Omid [Band of Brothers]
mindshooter
e nui igång på nytt datum nu eller?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement