return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Headline, ny trance klubb i Sthlm! (pg. 4)
View this Thread in Original format
WhiteRussian
Blah, hade de inte haft problem med lokal hade idag vart första gången juh, hade vart ett schysst sätt att spendera sin födelsedag på... :(

I vilket fall som helst kommer jag självklart vara där den 25:e... :)
zamson
vafan hade ingen koll på det där me lokal så jag var där men ingen fest va d...surt :) fick dra vidare till en studentfest.. skulle höra rouzbeh spela några låtar. När han skulle lira kom en 'vakt' fram o sa att det var för högt... (vilket det kanppast var i det lilla rum där det spelades skön musik). Rouzbeh lacka...stängde av cd:n o gick därifrån - så jävla bra gjort
mindshooter
jag är där den 25:e!! sen ere orkidea den 27:e ;) fett jamenvisst...gratis inträde på den första och 20:- innan 22.30 på den andra...blir en billig partykväll...då kan man köpa en bira eller två....gu va mogen jag känner mig nu *javisst*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement