|
Headline, ny trance klubb i Sthlm! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| WhiteRussian |
Blah, hade de inte haft problem med lokal hade idag vart första gången juh, hade vart ett schysst sätt att spendera sin födelsedag på... :(
I vilket fall som helst kommer jag självklart vara där den 25:e... :) |
|
|
| zamson |
| vafan hade ingen koll på det där me lokal så jag var där men ingen fest va d...surt :) fick dra vidare till en studentfest.. skulle höra rouzbeh spela några låtar. När han skulle lira kom en 'vakt' fram o sa att det var för högt... (vilket det kanppast var i det lilla rum där det spelades skön musik). Rouzbeh lacka...stängde av cd:n o gick därifrån - så jävla bra gjort |
|
|
| mindshooter |
| jag är där den 25:e!! sen ere orkidea den 27:e ;) fett jamenvisst...gratis inträde på den första och 20:- innan 22.30 på den andra...blir en billig partykväll...då kan man köpa en bira eller två....gu va mogen jag känner mig nu *javisst* |
|
|
|
|