|
battle der lage landen
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
| Zelfde topic geopend bij de Hollanders, eens benieuwd wie het meest shauvinistisch is. Gelieve niet te stemmen in het forum van de tegenpartij, dank u wel. |
|
|
| cyberia |
humpf .... moeilijk ,wree moeilijk
ma as't battle of the lage landen is:thepirate kies ik dan toch voor nen belg:tongue2 :disbelief |
|
|
| CygnusX |
| Niet echt moeilijk, ik kies 'een Nederlander'. België heeft dan wel MIKE en Airwave, maar NL heeft véél meer goeie producers. |
|
|
| Gladius |
| idd, kmoest der ni 1ne sec bij nadenke |
|
|
| Dark Apostle |
| Op gebied van trance vind ik toch dat ze in nederland wat slabakken en hier in ons Belgenland beginnen ze net goed op dreef te komen, dus het eerst :D |
|
|
| DJ_Siesta |
als je eerlijk bent, heeft nederland echt veel meer betere producers dan belgie, belgie kent er maar een paar, nederland zeker een stuk of 10:)
heb niet gestemd, maar als het andersom was geweest, had ik belgie gestemd |
|
|
| tor8024 |
| 'k heb ook voor belgië gestemd.. nederland heeft inderdaad meer goeie producers, maar mike en l-vee steken er met zijn tweetjes toch met kop en schouders boven uit! :) |
|
|
| kirstolas |
| quote: | Originally posted by tor8024
'k heb ook voor belgië gestemd.. nederland heeft inderdaad meer goeie producers, maar mike en l-vee steken er met zijn tweetjes toch met kop en schouders boven uit! :) |
Absoluut, M.I.K.E. is voor mij op dit moment de beste producer WERELDWIJD en daarom heb ik ook op Belgie gestemd.
Holland heeft er een pak meer maar ja ... |
|
|
| THC§brain§THC |
| quote: | Originally posted by tor8024
'k heb ook voor belgië gestemd.. nederland heeft inderdaad meer goeie producers, maar mike en l-vee steken er met zijn tweetjes toch met kop en schouders boven uit! :) |
je neemt mij de woorden uit de mond. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by THC§brain§THC
je neemt mij de woorden uit de mond. |
hear hear man, hear hear... |
|
|
| Nabistai |
| Op dit ogenblik is Mike de beste producer, en Armin Van Buuren de beste Dj. Geen discussie mogelijk :D |
|
|
| THC§brain§THC |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
hear hear man, hear hear... |
?? wa wilt ge daarmee zeggen? |
|
|
|
|