|
ID-T Gaat De Ether In.... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Als blijkt dat ze Alice Deejay en Jay Wayne tussen de reklameblokken gaan draaien, stem ik weer gewoon af op Olav Mol :rolleyes: |
idd |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by Blik
kan iemand me eigenlijk uitleggen waarom ze niet over het hele land dezelfde frequentie kunnen krijgen? |
als je precies tussen 2 zendmasten staat kan je rare overlappingen krijgen als ze op dezelfde frequentie uitzenden.
ben wel blij voor ID&T, kunnen ze eindelijk een keer winst maken op hun radio. tot nu toe waren het alleen maar verliezen.
vraag me toch af of asot non-stop in the mix nogwel zonder reclames kan blijven.. |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by robin
maar ze zaten toch al overal op de kabel ofniet?
|
Ik ben er ook heel erg blij mee kon het hier eerst alleen nog maar via internet ontvangen, zelfs nie via de kabel.. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by basvh
Wel vet hoor dat ze de ether in gaan. Ik las op teletekst dat ze 2,5 miljoen pleuros hebben betaal. Noordzee FM ruim 80 miljoen euro. Dat kan toch nooit rendabel worden? Zker met Gordon als presentator.
Over presentatoren gesproken die Koen van Tijn en Dennis Hoebee moeten eens leren hun mond te houden tijdens het uitzenden van evenementen van ID-T. Altijd maar dat gewauwel de doorheen. |
precies, zag het vannacht bij de nacht herhaling van rtl-z ofzo :rolleyes: :D en dan hebben ze ook nog zo'n 2e zender dr bij gekocht. de goude ouden zender ofzo (:rolleyes: :D ) totaal bijna 100 miljoen ofzo.. 100 miljoen voor 8jaar .. ken me nou niet voorstellen dat ze 100 miljoen winst gaan maken in 8 jaar :conf: waar de halen ze dat vandaan |
|
|
| Ding Chavez |
| Uit de heeeeeele dikke portemonnee van john de mol |
|
|
| Rinus |
He he eindelijk de ether in. Vind opzich dat ze het zeker wel verdiend hebben. Hoop alleen niet dat ze het gaan uitmelken zoals ID-T dat altijd zo goed kan en doet. Maar eindelijk eens ASOT door de lucht. :D Bespaarde ook weer wat download pm.
| quote: | Originally posted by eieregooie
Fresh FM, ook een dance georienteerde zender, hadden we hier in de regio al een tijdje, maar die breidt nu ook uit per 1 juni... |
Ook beter dit, luister al een hele tijd Fresh FM en vind ik ook wel een top zendertje. |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Blik
kan iemand me eigenlijk uitleggen waarom ze niet over het hele land dezelfde frequentie kunnen krijgen? |
heeft volgens mij ook wel te maken met hoe verder het signaal, hoe meer verliezen. de frequentie neemt af bij toenemende afstand, aka Doppler effect, dat heeft er ook wel een beetje mee te maken geloof ik |
|
|
| robin |
| zou best kunnen ja.. en als je dan overlap heb klikt het helemaal kut |
|
|
| PCP2017 |
Mooi! erg goed nieuws!!
Tenminste iets van normale muziek op de radio!
(en weer minstens 1 kut zender minder...)
Hoop wel dat ze nu voortaan wat professioneler te werk gaan bij de uitzending van feesten!
Die liet nog wel eens te wensen over...zie bijvoorbeeld TIC.
Valt een FM uitzending ook beter te rippen??!
Qua kwaliteit bedoel ik dan...?
Ben zelf niet zo thuis in het rip wereldje. |
|
|
| robin |
| rips van de kabel zijn inprincipe het beste |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by robin
rips van de kabel zijn inprincipe het beste |
Ehm, Sateliet... doet dat een belletje ringen? |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Eindelijk is het dan zover :D
Ik hoop alleen niet dat ID&T ineens zo achteruit gaat als radio 538 waar je meer gelul en reclame hoort dan muziek... |
Ik vond radio538 helemaal geweldig toen het voor het eerst te horen was, eindelijk wat anders dan de publieken..
nu luister ik er eigenlijk alleen nog maar naar als Wessel weer wat leuks heeft uitgenodigd.
en ID&T tja, ik hou hoop dat het blijft zoals het nu is. Maar als je nou eenmaal meer inkomsten van reclame kunt krijgen moet je het doen, anders ben je gek, maar jammer is het wel.
trouwens, door die nieuwe verdeling kunnen we hier bijna niks meer ontvangen in het oosten van Groningen.
maak nie uit, in de auto gaat er toch meestal een cdtje op |
|
|
|
|