return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
ID-T Gaat De Ether In.... (pg. 5)
View this Thread in Original format
Kakao
Zul je zien dat ik ze alsnog in tilburg niet kan ontvangen :whip:
arj1o1
net ff geprobeerd op het enige apparaat dat hier nog via de ether werkt een oude walkman :toothless maar hij is toch goed te ontvangen op 99.4 hier!
Rudy
Weet iemand de frequentie in Rotterdam? En zeg dan niet, kijk dan ff op dat kaartje... Ik wil ff horen van iemand die hier ook in rotterdam woont welke frequentie hij gebruikt
Rinus
quote:
Originally posted by Rudy
Weet iemand de frequentie in Rotterdam? En zeg dan niet, kijk dan ff op dat kaartje... Ik wil ff horen van iemand die hier ook in rotterdam woont welke frequentie hij gebruikt

Ik woon in capelle en ontvang hem goed met 88.4.
Chicane
Dordrecht 88.4 ook perfect bereik.. waar slaat dat op?
Rinus
Voor diegene die fresh fm nog missen en in de buurt wonen van de onderstaande plaatsen / regio's

Haaglanden 95.6
Rijnland/haarlemmermeer 95.9
Groot amsterdam 95.7
Utrecht 103.4
Jappio
quote:
Originally posted by Rudy

spijkenisse ook;

bereik kan alleen wel iets beter
Duke2003
hier in a'dam is t top (t bereik dan)
Evil_E
Hier in zwolle (93.6) hoor ik helemaal niets??

Meer mensen met dit probleem?
Smirnoff
quote:
Originally posted by Evil_E
Hier in zwolle (93.6) hoor ik helemaal niets??

Meer mensen met dit probleem?

Ruis !!

mgerrits
Hier in enschede en omgeveing ook niks

zouden hier een eigen mast moettten hebben op 93.7 maar hoor alleen heel ver weg een duitse zender..

Staat ID-T hier nog niet aan ofzo ??

Groeten JENSER
Blik
ID-T is gister anderhalf uur uit de lucht geweest omdat de bliksem in de zendmast was geslagen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement