|
ID-T Gaat De Ether In.... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Kakao |
| Zul je zien dat ik ze alsnog in tilburg niet kan ontvangen :whip: |
|
|
| arj1o1 |
| net ff geprobeerd op het enige apparaat dat hier nog via de ether werkt een oude walkman :toothless maar hij is toch goed te ontvangen op 99.4 hier! |
|
|
| Rudy |
| Weet iemand de frequentie in Rotterdam? En zeg dan niet, kijk dan ff op dat kaartje... Ik wil ff horen van iemand die hier ook in rotterdam woont welke frequentie hij gebruikt |
|
|
| Rinus |
| quote: | Originally posted by Rudy
Weet iemand de frequentie in Rotterdam? En zeg dan niet, kijk dan ff op dat kaartje... Ik wil ff horen van iemand die hier ook in rotterdam woont welke frequentie hij gebruikt |
Ik woon in capelle en ontvang hem goed met 88.4. |
|
|
| Chicane |
| Dordrecht 88.4 ook perfect bereik.. waar slaat dat op? |
|
|
| Rinus |
Voor diegene die fresh fm nog missen en in de buurt wonen van de onderstaande plaatsen / regio's
Haaglanden 95.6
Rijnland/haarlemmermeer 95.9
Groot amsterdam 95.7
Utrecht 103.4 |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Rudy
Weet iemand de frequentie in Rotterdam? En zeg dan niet, kijk dan ff op dat kaartje... Ik wil ff horen van iemand die hier ook in rotterdam woont welke frequentie hij gebruikt |
spijkenisse ook;
bereik kan alleen wel iets beter |
|
|
| Duke2003 |
| hier in a'dam is t top (t bereik dan) |
|
|
| Evil_E |
Hier in zwolle (93.6) hoor ik helemaal niets??
Meer mensen met dit probleem? |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Evil_E
Hier in zwolle (93.6) hoor ik helemaal niets??
Meer mensen met dit probleem? |
Ruis !! |
|
|
| mgerrits |
Hier in enschede en omgeveing ook niks
zouden hier een eigen mast moettten hebben op 93.7 maar hoor alleen heel ver weg een duitse zender..
Staat ID-T hier nog niet aan ofzo ??
Groeten JENSER |
|
|
| Blik |
| ID-T is gister anderhalf uur uit de lucht geweest omdat de bliksem in de zendmast was geslagen |
|
|
|
|