|
ID-T Gaat De Ether In.... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| robin |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ehm, Sateliet... doet dat een belletje ringen? |
wat jij wil :rolleyes: |
|
|
| Ding Chavez |
@robin: hahahahahahahhaahha :toothless
ok back on topic, voor de dislectici (ja ik ben het ook :)) onder ons:
 |
|
|
| moogwai |
Wat een geweldig nieuws dacht ik toen ik het gisteren hoorde op radio 3.. maar ID&T Radio heeft dus NIET in heel Nederland bereik.
In mijn regio dus net niet volgens een kaartje die ik gisteren heb gezien... Ik ben benieuwd over 4 dagen, het zal wel tegenvallen denk ik :( |
|
|
| Chicane |
| Er veranderd nauwelijks iets aan de programmering eigenlijk, komt iets nieuws bij en verder dezelfde dudes en dudettes blijven. Het enige wat veranderd is dat je nu ID&T ook in de auto kan horen, iets waar ze al 2 jaar lang voor vechten en nu gelukt is. Inderdaad ID&T Radio heeft nooit winst gemaakt, reclame blokken zijn ideaal, ieder heel uur alleen even 3 spotjes, vaak van ID&T zelf en na middernacht non-stop tot 6 uur s'ochtends. Er zal waarschijnlijk geen extra reclame zendtijd komen, feesten en andere ID&T activiteiten houden de zaak staande. |
|
|
| Robert |
ID&T wil er echt wel een keer winst op maken. ze hadden vorig jaar rond de €1m verlies gemaakt op ID&T radio. ik sprak een paar gasten daar een paar maanden terug, ze zeiden dat als ze een fm frequentie hadden, er duidelijk wel dingen moesten veranderen.
maar goed, we zullen wel zien.. |
|
|
| Cosmic Guy |
Bijna landelijk bereik dus, alleen in Limburg en stukje Gelderland en Tilburg niet zo te zien... |
|
|
| robin |
ach, vooroordelen he :(
misschien doet ie t dr juist om |
|
|
| kreischer2000 |
| ik hoor nu such is life! begint goed zullen we maar zeggen! |
|
|
| MD-LongPlay |
| quote: | Originally posted by robin
das mooi voor id-t
maar ze zaten toch al overal op de kabel ofniet?
|
Mooi niet dus. In grote delen van (ondermeer) de Achterhoek zitten ze niet op de kabel, en zijn straks ook nog steeds niet via de ether te ontvangen.
Omdat je ook niet hoeft te rekenen op de hufters van UPC hoop ik maar dat ze snel op de Astra-satelliet zullen gaan uitzenden. Wordt wel eens tijd, heren!:whip: |
|
|
| MD-LongPlay |
| quote: | Originally posted by raoel
IDD, blik, dat vraag ik me ook al heel lang af.
In de ene regio zit een bepaalde zender op dat kanaal, in de andere regio weer op een andere.
|
Als je radio een zender op 1 frequentie vanuit 2 richtingen ontvangt (en dat is door overlap niet altijd te voorkomen), leidt dat tot storingen. Daarom hebben zenders niet landelijk dezelfde frequentie. |
|
|
| New Wave |
Ik heb vannacht dus gewerkt en ik heb op mijn terugweg gezocht naar ID$T maar kon hem niet vinden.....
Was wel beetje Paul Oakenfold op 538 maar dat was dan ook wel alles :)
Misschien hebben ze me op een bepaalde manier geblokkeerd omdat ik op partyflock een flame had met Tjeerd van ID$T :p |
|
|
| Spinnin Jack |
| De 88.4 fm kan ik hier in delft goed op m'n telefoon ontvangen :) |
|
|
|
|