|
Tranceaddict Feestbeest Award (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| total woot |
And my vote goes to.....
PARTYHARDY! (aka. Reflecting Onno)
Waarom?
omdat hij de enige is die de feestbeest award verdient :D
Grtz
WooT |
|
|
| Partyhardy! |
nou nou ik word wel opgehemeld zeg! :eyespop: :) thanks in ieder geval! :)
maar hier even mijn top 3;
1. Flipper :crazy: geen twijfel over mogelijk, die gozer heeft de energie van een paard,whehe ;) echt super! :)
2. Tijs08 mijn vaste party maat en altijd zo los als een gek!
3. Leander! hij weet als geen ander hoe te feesten en altijd super gezellig met hem! :cool:
maar natuurlijk ook 3o3, Donna, Miss P, Lex, Jappio, Snuggle, Optimus, Rinus, total Woot etc etc......
maar ik wil eigenlijk niemand te kort doen, iedereen feest altijd zijn kont onder zijn/haar lichaam uit die ik tegen kom! dus iedereen die ik van ta ken vind ik een super partyanimal! :crazy: :tongue3 :eyespop: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
Tin en Tim zijn losers omdat ze er op nexus niet waren!!! |
[patser/egoistmode]
Uhm amigu...Dj Alpha und ich waren de eerste officiele TA Nexus addicts.:)
Voordat jij met je prutsfotocameraatje kwam aankakken waren wij der al 3 keer geweest.
Alpha en ik hebben juist veel mensen van dit board over gehaald om ook te komen, duzzuh, effe dimmen ventje :) no-respect for you, you huge NexusWannabe!:p
En trouwens, wil je het legendarische jassen-team niet in discreet brengen! Ik zou zeggen, laat je jas maar thuis de volgende keer. :p
[/patser/egoistmode] |
|
|
| eieregooie |
| Onno is de man hehe... op de voet gevolgd door Flipper en Tealk... En niet te vergeten Spinnin' Jack... onze stuiterbal :D |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by New Wave
[patser/egoistmode]
Uhm amigu...Dj Alpha und ich waren de eerste officiele TA Nexus addicts.:)
Voordat jij met je prutsfotocameraatje kwam aankakken waren wij der al 3 keer geweest.
Alpha en ik hebben juist veel mensen van dit board over gehaald om ook te komen, duzzuh, effe dimmen ventje :) no-respect for you, you huge NexusWannabe!:p
En trouwens, wil je het legendarische jassen-team niet in discreet brengen! Ik zou zeggen, laat je jas maar thuis de volgende keer. :p
[/patser/egoistmode] |
[zeikmode]
He ventje!! de zondag na koninginnedag had je in de herkansing gekund want toen draaide alle nexus dj's weer in utrech, maarja daar was je ook WEER niet!
zorg dus maar dat je de volgende keer wel weer een keer komt voor de verandering :p
[/zeikmode] |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
[zeikmode]
He ventje!! de zondag na koninginnedag had je in de herkansing gekund want toen draaide alle nexus dj's weer in utrech, maarja daar was je ook WEER niet!
zorg dus maar dat je de volgende keer wel weer een keer komt voor de verandering :p
[/zeikmode] |
[Zeikmode]
Meneer frans, er zijn meer mensen dan alleen prutsstudenten met lots of tijd en geld.
31ste kon ik niet omdat ik toen mijn eerste werkdag had bij mij nieuwe baan.
Zondags kon ik ook niet omdat ik toen moest werken (donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en de maandag zijn normale werkdagen bij mij)
Misschien dat jij na je prutsstudie een leuk prutskantoorbaantje neemt maar ik heb een baan waar ik 5:00 voor uit me bed kom, 17:30 thuis bent en om 21:00 weer me bed lig.
En ik zal je vast vertellen, hoogstwaarschijnlijk kan ik ook niet naar Riverdance, mijn werk gaat nu voor.
Duzzz meneer frans, de enige loser die er is dat ben jij :)
Ik ga dus voor de poedelprijs bij deze Award, en ik ben der trots op :)
En frans, jij krijgt GEEN fototoestemming voor de volgende Addiction, Bram, bij deze :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Ik hoor duidelijk bovenaan :D
Als we er dan toch een serieus onderwerp van maken:
-In de scene sinds 1991
-10 mappen vol kaartjes, flyers, reviews etc van alle feesten die ik bezocht heb
-Diverse persoonlijke VIP uitnodigingen voor Hellraiser parties
-Bezoek al jaren feesten in heel Europe
-Grootste Paul van Dyk verslaafde van Nederland (dit weekend in Dortmund, volgend weekend in Berlijn en dan weer naar Amsterdam)
-7 Loveparades, 6 Maydays, 5 Lovestern en 8 Mysterylands overleefd
-Ken alle legendarische clubs van binnen: Tresor, E-Werk, Hippodrome, IT, The Palace, Kit-Kat Club
-Sta open voor nieuwe muziekstylen en ben ook niet beroerd om gezellig mee te gaan terwijl het eigenlijk niet mijn muziek is (TIC)
enz enz |
Nah oke, jij ook erbij dan :)
| quote: | Originally posted by New Wave
[patser/egoistmode]
Uhm amigu...Dj Alpha und ich waren de eerste officiele TA Nexus addicts.:)
Voordat jij met je prutsfotocameraatje kwam aankakken waren wij der al 3 keer geweest.
Alpha en ik hebben juist veel mensen van dit board over gehaald om ook te komen, duzzuh, effe dimmen ventje :) no-respect for you, you huge NexusWannabe!:p
En trouwens, wil je het legendarische jassen-team niet in discreet brengen! Ik zou zeggen, laat je jas maar thuis de volgende keer. :p
[/patser/egoistmode] |
Heb je gelijk in, zelfs ik ben eerder op een Nexus geweest dan jij er was Frans :) Toen mijn camera kapot was heb jij ineens stiekum mijn plaatje overgenomen :rolleyes: ;) :D
Jippie, ik mag pix nemen op Addiction! :D :D :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LOL! INDERDAAD! :)
En Peter, waarom post je zo weinig? |
:D
Heb t druk met de vrouw.... |
|
|
| Teal'k |
| Heh, ik denk dat ieder op zn eigen manier een feest meemaakt, de een stuitert er op los, de ander staat gewoon heerlijk een uurtje of 3 tegen de muur aan naar de muziek te luisteren.. Tis ook moeilijk te beoordelen, omdat ieder op zn eigen manier UIT wat hij/zij vet vind.. Mijn stem gaat naar massive, dattie toch onder de leeftijdgrens probeert binnen te komen bij TiC is wel 3l33t :) mwhaha :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Teal'k
Mijn stem gaat naar massive, dattie toch onder de leeftijdgrens probeert binnen te komen bij TiC is wel 3l33t :) mwhaha :D | \
probeert? doet!
btw iedereen hier was wel jonger dan 18 tijdens 1ste feestje ! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by TimeportE
\
probeert? doet!
btw iedereen hier was wel jonger dan 18 tijdens 1ste feestje ! |
nee hoor :o
oja, ik ga geen namen noemen hier, geen tijd voor, plus dat ik niet weet wat nou de eisen zijn voordat je iemand feestbeest kunt noemen en wat alstie nou aan 1 ervan niet voldoet, istie dan maar 80% feestbeest ofzo :conf: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
:D
Heb t druk met de vrouw.... |
Whehehe :) Oke, das inderdaad belangrijk!
Zet hem op, hup hup! ;)
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
nee hoor :o
oja, ik ga geen namen noemen hier, geen tijd voor, plus dat ik niet weet wat nou de eisen zijn voordat je iemand feestbeest kunt noemen en wat alstie nou aan 1 ervan niet voldoet, istie dan maar 80% feestbeest ofzo :conf: |
Nee, het gaat om MENINGEN!! :) |
|
|
|
|