|
Tranceaddict Feestbeest Award (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
1 ding is me nu helemaal duidelijk.. jullie zijn gestoord!
And i like it! :D |
Ach, jij komt er nog makkelijk vanaf ;) Ik heb me helemaal suf moeten neuken op die beesten... www.sven-kommt.de :D |
|
|
| TimeportE |
2john, heb zelfs nog tijdens capital naar je gezocht, moet je voorstellen! :D
2bas, ik pik een traantje weg! :disbelief |
|
|
| Three 'O Three |
Dit is dan die zogenaamd geweldige Feestkameraad. Maar in werkelijkheid verneukt deze 'maat' je foto's met zijn reflecterende outfit!
En waar het op neerkomt:
1. Onno krijgt aanspraak van alle vrouwtjes
2. Wij krijgen KUT foto's achteraf.
Bedankt Reflecting Onno aka Partyharry!
 |
|
|
| Donna |
whahaha vette ouwe:D
Is dat dan wat ze noemen een : spiegelreflexcamera? |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by TimeportE
2john, heb zelfs nog tijdens capital naar je gezocht, moet je voorstellen! :D |
ik ook, maar volgens mij probeert hij zich gewoon voor ons te verstoppen! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Dit is dan die zogenaamd geweldige Feestkameraad. Maar in werkelijkheid verneukt deze 'maat' je foto's met zijn reflecterende outfit!
En waar het op neerkomt:
1. Onno krijgt aanspraak van alle vrouwtjes
2. Wij krijgen KUT foto's achteraf.
Bedankt Reflecting Onno aka Partyharry!
|
Whahaha harry.jpg LOL
Leuk weer Onno ;)
:D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Whahaha harry.jpg LOL
Leuk weer Onno ;)
:D |
neee NIET leuk, je ziet toch dat die foto weer verneukt is!!! :( |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Dit is dan die zogenaamd geweldige Feestkameraad. Maar in werkelijkheid verneukt deze 'maat' je foto's met zijn reflecterende outfit!
En waar het op neerkomt:
1. Onno krijgt aanspraak van alle vrouwtjes
2. Wij krijgen KUT foto's achteraf.
Bedankt Reflecting Onno aka Partyharry!
|
Whahaha prachtig dit :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by John
heb je t over mij ofzow?:p
ik kan geen top dinges maken, want ik heb nog nooit mense van hier zien feesten (of dat aan mij ligt..).. heb alleen jappio(+nog een paar), magrec en dr kuipers welles gezien ergens (TE?) en volgens mij josta op een truck op de LP:) |
Capitalll!!
whaha :)
mijn top 3:
1. Reflecting onno (mja.. spreekt voor zich)
2. djLex (kan me nog een avond in de eau herinneren waar ik anders alleen heen had gegaan ;))
3. Smirnoff (+ futyo) :)
overigens zijn er nog zat mensen die ook wel in de categorie feestbeest passen, maarrum kan er nou eenmaal maar 3 nomineren huh :D |
|
|
| Partyhardy! |
whehe mannen! :crazy: lache actie weer hoor! ;) :D :p :cool: :)
en hoe was DA??????! :tongue3 |
|
|
| Miss Proximus |
Ik trek mijn huidige stem terug en wil eigenlijk iedereen gewoon nomineren
behalve de mensen die ik nooit tegenkom
:p
en mja ok :D |
|
|
| Partyhardy! |
Ah! goed om te horen!! :) :D :cool: een "ouderwetse"-Dance Again dus weer! :)  |
|
|
|
|