return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Tranceaddict Feestbeest Award (pg. 5)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by Fkwebeman
1 ding is me nu helemaal duidelijk.. jullie zijn gestoord!

And i like it! :D


Ach, jij komt er nog makkelijk vanaf ;) Ik heb me helemaal suf moeten neuken op die beesten... www.sven-kommt.de :D
TimeportE
2john, heb zelfs nog tijdens capital naar je gezocht, moet je voorstellen! :D
2bas, ik pik een traantje weg! :disbelief
Three 'O Three
Dit is dan die zogenaamd geweldige Feestkameraad. Maar in werkelijkheid verneukt deze 'maat' je foto's met zijn reflecterende outfit!

En waar het op neerkomt:
1. Onno krijgt aanspraak van alle vrouwtjes
2. Wij krijgen KUT foto's achteraf.

Bedankt Reflecting Onno aka Partyharry!



Donna
whahaha vette ouwe:D
Is dat dan wat ze noemen een : spiegelreflexcamera?
Flipper01
quote:
Originally posted by TimeportE
2john, heb zelfs nog tijdens capital naar je gezocht, moet je voorstellen! :D

ik ook, maar volgens mij probeert hij zich gewoon voor ons te verstoppen!
Dj Lex
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Dit is dan die zogenaamd geweldige Feestkameraad. Maar in werkelijkheid verneukt deze 'maat' je foto's met zijn reflecterende outfit!

En waar het op neerkomt:
1. Onno krijgt aanspraak van alle vrouwtjes
2. Wij krijgen KUT foto's achteraf.

Bedankt Reflecting Onno aka Partyharry!






Whahaha harry.jpg LOL
Leuk weer Onno ;)

:D
tijs08
quote:
Originally posted by Dj Lex
Whahaha harry.jpg LOL
Leuk weer Onno ;)

:D


neee NIET leuk, je ziet toch dat die foto weer verneukt is!!! :(
Jappio
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Dit is dan die zogenaamd geweldige Feestkameraad. Maar in werkelijkheid verneukt deze 'maat' je foto's met zijn reflecterende outfit!

En waar het op neerkomt:
1. Onno krijgt aanspraak van alle vrouwtjes
2. Wij krijgen KUT foto's achteraf.

Bedankt Reflecting Onno aka Partyharry!







Whahaha prachtig dit :D
Jappio
quote:
Originally posted by John
heb je t over mij ofzow?:p

ik kan geen top dinges maken, want ik heb nog nooit mense van hier zien feesten (of dat aan mij ligt..).. heb alleen jappio(+nog een paar), magrec en dr kuipers welles gezien ergens (TE?) en volgens mij josta op een truck op de LP:)


Capitalll!!

whaha :)

mijn top 3:

1. Reflecting onno (mja.. spreekt voor zich)

2. djLex (kan me nog een avond in de eau herinneren waar ik anders alleen heen had gegaan ;))

3. Smirnoff (+ futyo) :)

overigens zijn er nog zat mensen die ook wel in de categorie feestbeest passen, maarrum kan er nou eenmaal maar 3 nomineren huh :D
Partyhardy!
whehe mannen! :crazy: lache actie weer hoor! ;) :D :p :cool: :)
en hoe was DA??????! :tongue3

Miss Proximus
Ik trek mijn huidige stem terug en wil eigenlijk iedereen gewoon nomineren

behalve de mensen die ik nooit tegenkom

:p


en mja ok :D
Partyhardy!
Ah! goed om te horen!! :) :D :cool: een "ouderwetse"-Dance Again dus weer! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement