return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Tranceaddict Feestbeest Award (pg. 4)
View this Thread in Original format
Flipper01
quote:
Originally posted by Fkwebeman
euh.. jawel, zolang er maar geen 'neuk een schaap' ontgroenings ritueel is, no problem lijkt mij. :D :D

Dat ligt eraan wie je op de meeting treft.. Als remy D er is ben jij het schaap..
John
quote:
Originally posted by SnuggLe


En ik kan ook wel een top nogwat maken met 'Anti feestbeesten'; mensen die al eeuwen op het forum zitten, maar die niemand hier ooit op een feest heeft gezien. Maar die namen hou ik voor me, you know who you are.



heb je t over mij ofzow?:p

ik kan geen top dinges maken, want ik heb nog nooit mense van hier zien feesten (of dat aan mij ligt..).. heb alleen jappio(+nog een paar), magrec en dr kuipers welles gezien ergens (TE?) en volgens mij josta op een truck op de LP:)
Fkwebeman
quote:
Originally posted by Flipper01
Dat ligt eraan wie je op de meeting treft.. Als remy D er is ben jij het schaap..


Nou ja.. voor Remy D wil ik dan wel een uitzondering maken..

wat moet, dat moet dan maar.. :D

maar of mijn vriendin er zo blij mee is, misschien is Remy D wel veeeeeeel leuker dan zij ;)
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Fkwebeman
maar of mijn vriendin er zo blij mee is, misschien is Remy D wel veeeeeeel leuker dan zij ;)


Ik hoop t niet voor je vriendin......
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

nou na mijzelf dus :D moet ik iedereen noemen die ik meer dan eenmaal ben tegengekomen op een feestje (en dat zijn er nog al wat) plus de boumabros en minus de personen die ik al een jaar niet meer gezien heb op feesten (ruben_dubbink dus :D :D es kijken oftie dit ook leest). en


owowowow, wat hebben we het weer druk in Spain Kolkman, zolang jij tijd hebt om mij nog even te naaien....:D heb jij het nog lang niet druk genoeg....WERKEN zul je!

Goed, als ik dan toch iemand mag aanmerken als behoorlijk feestbeest, is dit ons aller Kolkie wel :) Ja kolkman,
het is echt niet normaal meer met die jongen....:eyespop:

Yodels,

RubDub
eieregooie
quote:
Originally posted by Flipper01
Dat ligt eraan wie je op de meeting treft.. Als remy D er is ben jij het schaap..

Whahahaha!
basvh
Iedereen heeft een eigen manier van feesten, omdat de 1 wat hoger springt dan de andere maakt hem nog geen groter feestbeest. Denk dat de meeste Ta'ers wel feestbeesten zijn. Mijn top 4 is gebasseerd op dingen die sommige TA'ers hebben gedaan en waar ik erg veel respect voor heb.

Dit is mijn top 4:

-Snitz; Omdat ie ondanks dat zijn Opa op de intensive care lag gewoon naar Tiesto ging.
-Magrec, TimeportE: Toen een vriend van mij niet meer naar innercity ging ik het laatste moment met hun meekon . Ben jullie nog steeds erg dankbaar dat jullie een boerke uit ammerooie op sleeptouw hebben genomen. + dat magrec toen heeft laten zien dat progressive muziek
ook erg chill is.
-Bouma Bros: Omdat jullie heel de wereld over reizen voor Ome Ties en dat jullie ondanks het vele werk een bustrip regelen.
-JPLoveparade: Kijk maar naar zijn post.
Donna
Hier moet je 2 schapen neuken,tis namelijk de TA-Trio competitie,jij doet 2 schapen OF andere optie,2 schapen doen jou,zegget maar
jploveparade
Eigenlijk is een poll beter op z'n plaats en dan stem ik voor TranceZoner :D
basd
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Niemand heeft nog de gebroeders Bouma genoemt ofwel??? Die horen toch zeker in een top5 zoniet top3 thuis :)


Posted by SnuggLe

, idd vergeten.
Bouma bros jullie zijn ook vette partybeesten :)

Fkwebeman
quote:
Originally posted by Donna
Hier moet je 2 schapen neuken,tis namelijk de TA-Trio competitie,jij doet 2 schapen OF andere optie,2 schapen doen jou,zegget maar


1 ding is me nu helemaal duidelijk.. jullie zijn gestoord!

And i like it! :D
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by jploveparade
Eigenlijk is een poll beter op z'n plaats en dan stem ik voor TranceZoner :D


Maak een poll!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement