|
Zomerse Trance (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by CygnusX
MMDC - No More Rain
|
Deze kende ik nog niet!! Echt wel leuke plaat, heel zomers idd!
Doet me beetje denken aan Gitta - No More Turning Back. Maar da's meer zo 'Happy Trance' denk ik...
And the summer.....In the city... :cool: :cool:
(pff eerst nog die f***ing examens) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Die motorcycle zal ik toch es moete opzoeke... want ik ken'em ni :sadgreen: |
Amai, meest gehypte plaat van 2003 en nog niet gehoord. Doen, makker! Was dolle pret toen Tiësto die de revue liet passeren op Antwerp Is Burning. |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Die motorcycle zal ik toch es moete opzoeke... want ik ken'em ni :sadgreen: |
alé jong,iedreen hier op TA spreekt erover sinds dat de gabriël en dresden-hype:rolleyes: bezig is. tiësto heeft 'em ook gedraaid in Arnhem. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Die motorcycle zal ik toch es moete opzoeke... want ik ken'em ni :sadgreen: |
Ik ook ni, laten we hem samen zoeken ;) |
|
|
| cyberia |
zoekt'em is op de HUB, ge zult het direc vinden;)
anders als iemand de space heeft wil ik hem wel ergens uploaden |
|
|
| Tiger777 |
| hij is aan het downloade tege 7kb/s... dus ik zal het binnekort wete te zegge of hij goe is |
|
|
| Dark Apostle |
| pppfffffft motorcycle is duidelijk overhiped, mannekes das kei eentonig en er zit geen pit in :( |
|
|
| CygnusX |
| Nog eentje : Andain - Beautiful Things, vind ik net een tikkeltje mooier dan Motorcycle. |
|
|
| Tiger777 |
| indeed, mij spreekt het ook niet zo écht aan. Ma toch, ik kende het, maar ik kende de titel ni. |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
pppfffffft motorcycle is duidelijk overhiped, mannekes das kei eentonig en er zit geen pit in :( |
bwah ik vind'em ni slecht,ma ik vind da heel gabriël & dresden gedoe:rolleyes: hier op TA overhyped,amai.Okee ze hebben wel goeie schijfkes ma ni alles wa ze doen is meeega:whip: |
|
|
| Dark Apostle |
| Het is dan ook hip om tegen hardstyle, hardhouse en hardtrance te zijn tegenwoordig :rolleyes: |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by cyberia
bwah ik vind'em ni slecht,ma ik vind da heel gabriël & dresden gedoe:rolleyes: hier op TA overhyped,amai.Okee ze hebben wel goeie schijfkes ma ni alles wa ze doen is meeega:whip: |
ja, klopt. as the rush comes is goed, maar nu niet onmiddelijk het nummer van het jaar! wat mij betreft gaat die prijs naar plastic boy - live another life.. :cool: |
|
|
|
|