return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Zomerse Trance (pg. 3)
View this Thread in Original format
Nabistai
Ik vrees dat de hit van deze zomer summerjam zal zijn van die groep negers die fiesta verkracht hebben, en daar ben ik niet blij mee :mad: :mad: :mad:
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Nabistai
Ik vrees dat de hit van deze zomer summerjam zal zijn van die groep negers die fiesta verkracht hebben, en daar ben ik niet blij mee :mad: :mad: :mad:

Mmmm, dat denk ik niet; die zullen ze binnen de kortste keren her-beu gehoord zijn.
Het is wachten op een spaanse chick of 3 die met bijbehorend dansje een kwalitatief 0,0 liedje naar de nummer 1 krijsen.
Tiger777
of NOG erger... een bende flikkers bij elkaar (ook genaamd: boysband) Met een of ander janetteg danske. Geeft mij dan toch maar zo'n spaanse chic :)
De muziekstiel is naar de kloten... :(
Dark Apostle
quote:

Dat lieke hoord ik al maanden geleden, dacht eerst dat een bootleg mix was van Craig David

Tot mijn grote spijt is een officiele release :sadgreen:
Tiger777
en het ergste is: Mensen denken dat dit techno is...
maar goed, laten we niet afwijken hier... want, nu zen we al bezeg over evil POP muziek... TRANCE PLEASE! :happy2:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Tiger777
en het ergste is: Mensen denken dat dit techno is...

En Sylver is dan opera?
Tiger777
pop
Nabistai
Ik ken mensen die die 2 liekes alletwee techno noemen. Tis erg :(
Tiger777
een schande, btw, wie is dat frisse meisje in je sig? :tongue2
tor8024
wil ik ook wel es weten.. :)

Nabistai
De ongelofelijk sexy Maria Sharapova. Ik val van menne stoel elke keer als ik die foto's van haar zie :eyes: :eyes: :eyes:
Tiger777
quote:
De ongelofelijk sexy Maria Sharapova. Ik val van menne stoel elke keer als ik die foto's van haar zie :eyes: :eyes: :eyes:

Nu moet ik zeggen dat ge ni de enege zijt... Ik ben een fan geworden :happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement