|
Zomerse Trance (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| Ik vrees dat de hit van deze zomer summerjam zal zijn van die groep negers die fiesta verkracht hebben, en daar ben ik niet blij mee :mad: :mad: :mad: |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ik vrees dat de hit van deze zomer summerjam zal zijn van die groep negers die fiesta verkracht hebben, en daar ben ik niet blij mee :mad: :mad: :mad: |
Mmmm, dat denk ik niet; die zullen ze binnen de kortste keren her-beu gehoord zijn.
Het is wachten op een spaanse chick of 3 die met bijbehorend dansje een kwalitatief 0,0 liedje naar de nummer 1 krijsen. |
|
|
| Tiger777 |
of NOG erger... een bende flikkers bij elkaar (ook genaamd: boysband) Met een of ander janetteg danske. Geeft mij dan toch maar zo'n spaanse chic :)
De muziekstiel is naar de kloten... :( |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ik vrees dat de hit van deze zomer summerjam zal zijn van die groep negers die fiesta verkracht hebben, en daar ben ik niet blij mee :mad: :mad: :mad: |
Dat lieke hoord ik al maanden geleden, dacht eerst dat een bootleg mix was van Craig David
Tot mijn grote spijt is een officiele release :sadgreen: |
|
|
| Tiger777 |
en het ergste is: Mensen denken dat dit techno is...
maar goed, laten we niet afwijken hier... want, nu zen we al bezeg over evil POP muziek... TRANCE PLEASE! :happy2: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
en het ergste is: Mensen denken dat dit techno is... |

En Sylver is dan opera? |
|
|
| Nabistai |
| Ik ken mensen die die 2 liekes alletwee techno noemen. Tis erg :( |
|
|
| Tiger777 |
| een schande, btw, wie is dat frisse meisje in je sig? :tongue2 |
|
|
| tor8024 |
| wil ik ook wel es weten.. :) |
|
|
| Nabistai |
| De ongelofelijk sexy Maria Sharapova. Ik val van menne stoel elke keer als ik die foto's van haar zie :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
De ongelofelijk sexy Maria Sharapova. Ik val van menne stoel elke keer als ik die foto's van haar zie :eyes: :eyes: :eyes: |
Nu moet ik zeggen dat ge ni de enege zijt... Ik ben een fan geworden :happy2: |
|
|
|
|