|
Zomerse Trance (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| Ge hebt gelijk, wete wa, kzal er een topicje over maken :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
hmm... gelooft ga da zelf dark? :p
|
Tuurlijk 
Nen bink lak kik :haha: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ge hebt gelijk, wete wa, kzal er een topicje over maken :D |
da's e gedacht, ma voor da get weet gade meer als 300 posts hebbe :D |
|
|
| cyberia |
pwaaahahaha keigrappig om de laatste posts te lezen,doet u compleet vergeten wa het eigenlijke onderwerp van deze thread is,lol
trouwens een hele mooie verschijning die tennister:tongue2 en trouwens kournikova:whip: :whip: :whip: ,die doe mij peizen aan ne con da bij mij in de klas gezeten heeft en ze kan alleens ni tennissen(heeft nog nix gewonnen)
now back to topic, summertrance hmmm...:toothless
jurgen vries - the theme ,kan missch wel cheese zijn of kweeniwa ma telkens da'k het hoor moe'k terug peizen aan homelands 2002 de set van judge jules:p |
|
|
| Tiger777 |
Ik ben da lieke eiglek kotsbeu gehoord...
ECHT kotsbeu... ik bedoel, op dat lieke heb ik lere beatmatchen... mensen die der iets van wete... begrijpen wa ik bedoel |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik ben da lieke eiglek kotsbeu gehoord...
ECHT kotsbeu... ik bedoel, op dat lieke heb ik lere beatmatchen... mensen die der iets van wete... begrijpen wa ik bedoel |
ma ik weet er nix van dus begrijp ik het ni,dus leg uit :D :p |
|
|
| Tiger777 |
| Wist ge al dat ik een vreselijk lui individu ben? :crazy: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Wist ge al dat ik een vreselijk lui individu ben? :crazy: |
Nee dus vertel nu maar :D |
|
|
| Tiger777 |
wat kunnen jullie een (luie) mens toch pesten... :tongue3
Ma goe, op algemene aanvraag zal ik het vertellen
Beatmatchen is gewoon 2 beats van een lieke op dezelfde snelheid krijge, dus dat ze samenvallen. Dat is een van de moeilijkste dingen die een beginend DJ onder de knie moet krijgen. Daar gaat veel oefening mee gepaard... ik deed dat dus met Jurgen Vries - the theme en met Push - universal nation
ma bon, universal nation ben ik nog ni beu gehoord, da is een veel te bangelijk lieke om beu te worden. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
wat kunnen jullie een (luie) mens toch pesten... :tongue3
Ma goe, op algemene aanvraag zal ik het vertellen
Beatmatchen is gewoon 2 beats van een lieke op dezelfde snelheid krijge, dus dat ze samenvallen. Dat is een van de moeilijkste dingen die een beginend DJ onder de knie moet krijgen. Daar gaat veel oefening mee gepaard... ik deed dat dus met Jurgen Vries - the theme en met Push - universal nation
ma bon, universal nation ben ik nog ni beu gehoord, da is een veel te bangelijk lieke om beu te worden. |
Wrom legde gij dat nu uit? Mijn gat weet ook wel wat beatmatchen is :stongue: :haha: ;) |
|
|
| Tiger777 |
| GE kunt nooit ni weten da der mensen zijn die da ni weten!!! Der lopen meer domme as slimme mense rond :crazy: |
|
|
| eieregooie |
/me kijkt naar Nabistai's sig...
/me kijkt naar eigen sig...
Hmmm... Sorry hoor, dan maar geen tennis :D |
|
|
|
|