|
Foto's van 4 Elements (door SnuggLe)
|
View this Thread in Original format
| basd |
Dit is SnuggLe op BasD zijn account
Ow de foto's van 4 Elements heb ik hier staan:
http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur/4elements
Ze zijn wel leuk :)
Enneh..niets zeggen, want ze moeten nog op Partyflock komen. Stil houden dus ;) Ze komen daar straks op!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| New Wave |
Ejh Bram, leuek foto's!
Ik heb wat gemist (kwa gezelligheid :( )
Ruben, wat kijk je toch weer lief op die foto met Sjinees :p
Tin, was je moeder ook op 4 Elements :D? |
|
|
| Optimus |
| HOER, houd je muil jij! En ik vind ze wel grappig die pics:D |
|
|
| Teknikol |
| wwiiiieeee nice pics!:) |
|
|
| mantisnl |
mooie piccaz!
wel pijn aan me ogen van al die fluoriserende kleuren:p |
|
|
| Rinus |
Mooie foto's man. Topiie
Vind het er toch beter uitzien, dan toen ik daar was. |
|
|
| Three 'O Three |
Tin, steek dan niet in 1x die bamihap in je smoel!! :D
Snuggle, goede actie hooor ;)
Maar vooral LEX JONGEN!!! Heeeeeeeeeeerlijke pose!!!! :haha:
 |
|
|
| franzelare |
he die set moet ik zo nog uitzoeken :D
heb al veel vragen gehad waar ze bleven, zal ze zo eens bekijken :) |
|
|
| Partyhardy! |
| Snuggle!!!! :) Lache foto's man! super goed gelukt! :cool: Toppie! :toocool: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by franzelare
he die set moet ik zo nog uitzoeken :D
heb al veel vragen gehad waar ze bleven, zal ze zo eens bekijken :) |
Post by SnuggLe
Serieus? Veel vragen gehad?
Enneh..heb je er nog wat verwijderd? Ik heb volgensmij kei-goed gefilterd en geedit.
Stuur ff mailtje/pm ofzo. |
|
|
|
|