return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Om maar weer EENS vreselijk irritant te zijn.... (pg. 10)
View this Thread in Original format
Chicane
wat een nurtz zijn we ook zeg, om kwart voor 2 midden in een ing hete zomernacht nog posten
eieregooie
spemmerdespem...

Status: Dance Valley #09
Total Posts: 2147 (4.35 posts per day)
Last Post: Today 01:47
Om maar weer EENS vreselijk irritant te zijn....
eieregooie
quote:
Originally posted by Chicane
wat een nurtz zijn we ook zeg, om kwart voor 2 midden in een ing hete zomernacht nog posten

We zijn... euh... Het is te heet om te slapen :D
Chicane
jeumig Ei, jij hebt er zin in.. :D

laten we een AA-meeting-spelletje doen, laten we beginnen met.. WAAR HAAL IK IN GODSNAAM ME FORUMNICKNAME vandaan.. jij begint Ei :D
Jappio
quote:
Originally posted by Chicane
jeumig Ei, jij hebt er zin in.. :D

laten we een AA-meeting-spelletje doen, laten we beginnen met.. WAAR HAAL IK IN GODSNAAM ME FORUMNICKNAME vandaan.. jij begint Ei :D


lol 8 voor 2 ;)
Cosmic Guy
Laat ik dan ook maar nog een steentje bijdragen aan deze zinlooste draad van 2003....


Burp



/me gaat slapen, atjow
Jappio
ik ben slapen.. ff die dreamdate van vanavond nog een x beleven.. GOD DAM MIT

(L)
eieregooie
quote:
Originally posted by Chicane
jeumig Ei, jij hebt er zin in.. :D

laten we een AA-meeting-spelletje doen, laten we beginnen met.. WAAR HAAL IK IN GODSNAAM ME FORUMNICKNAME vandaan.. jij begint Ei :D

Hahaha!!!

Lang verhaal...

Maarr... om een lang verhaal kort te maken... Ooit was ik de paashaas (en spinnin' jack sinterklaas... don't ask... ;) )... Toen kwam er iemand langs die zei "De Paashaas? Eiere gooie!"

Nou, vandaar :) Happened to be dat die nick altijd en overal nog niet in gebruik is... (gek he?) Dus hij's nog handig ook :)
eieregooie
quote:
Originally posted by Jappio
ik ben slapen.. ff die dreamdate van vanavond nog een x beleven.. GOD DAM MIT

(L)

Hehe... Volgens mij wordt er morgen 1 in een vochtig bedje wakker :D
Chicane
Jappio, stuur nou effe die foto van je date in pm oke? Ik ga hem heus niet op internet zetten ofzo... :rolleyes: :o :D ;)

Jappio
quote:
Originally posted by Chicane
Jappio, stuur nou effe die foto van je date in pm oke? Ik ga hem heus niet op internet zetten ofzo... :rolleyes: :o :D ;)


die rolleyes in je vorige post staat me niet aan
eieregooie
Idd Jasper... Paul is VOLLEDIG te vertrouwen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement