|
Om maar weer EENS vreselijk irritant te zijn.... (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| wat een nurtz zijn we ook zeg, om kwart voor 2 midden in een ing hete zomernacht nog posten |
|
|
| eieregooie |
spemmerdespem...
Status: Dance Valley #09
Total Posts: 2147 (4.35 posts per day)
Last Post: Today 01:47
Om maar weer EENS vreselijk irritant te zijn.... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Chicane
wat een nurtz zijn we ook zeg, om kwart voor 2 midden in een ing hete zomernacht nog posten |
We zijn... euh... Het is te heet om te slapen :D |
|
|
| Chicane |
jeumig Ei, jij hebt er zin in.. :D
laten we een AA-meeting-spelletje doen, laten we beginnen met.. WAAR HAAL IK IN GODSNAAM ME FORUMNICKNAME vandaan.. jij begint Ei :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Chicane
jeumig Ei, jij hebt er zin in.. :D
laten we een AA-meeting-spelletje doen, laten we beginnen met.. WAAR HAAL IK IN GODSNAAM ME FORUMNICKNAME vandaan.. jij begint Ei :D |
lol 8 voor 2 ;) |
|
|
| Cosmic Guy |
Laat ik dan ook maar nog een steentje bijdragen aan deze zinlooste draad van 2003....
Burp
/me gaat slapen, atjow |
|
|
| Jappio |
ik ben slapen.. ff die dreamdate van vanavond nog een x beleven.. GOD DAM MIT
(L) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Chicane
jeumig Ei, jij hebt er zin in.. :D
laten we een AA-meeting-spelletje doen, laten we beginnen met.. WAAR HAAL IK IN GODSNAAM ME FORUMNICKNAME vandaan.. jij begint Ei :D |
Hahaha!!!
Lang verhaal...
Maarr... om een lang verhaal kort te maken... Ooit was ik de paashaas (en spinnin' jack sinterklaas... don't ask... ;) )... Toen kwam er iemand langs die zei "De Paashaas? Eiere gooie!"
Nou, vandaar :) Happened to be dat die nick altijd en overal nog niet in gebruik is... (gek he?) Dus hij's nog handig ook :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jappio
ik ben slapen.. ff die dreamdate van vanavond nog een x beleven.. GOD DAM MIT
(L) |
Hehe... Volgens mij wordt er morgen 1 in een vochtig bedje wakker :D |
|
|
| Chicane |
| Jappio, stuur nou effe die foto van je date in pm oke? Ik ga hem heus niet op internet zetten ofzo... :rolleyes: :o :D ;) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Chicane
Jappio, stuur nou effe die foto van je date in pm oke? Ik ga hem heus niet op internet zetten ofzo... :rolleyes: :o :D ;) |
die rolleyes in je vorige post staat me niet aan |
|
|
| eieregooie |
| Idd Jasper... Paul is VOLLEDIG te vertrouwen :D |
|
|
|
|